Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de echipamente si masini necesare lucrarilor silvice in padurile proprietate a Orasului Sovata, prin Masura 122


Detaliu pentru invitatia numarul 352545
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Sovata (Primaria Oras Sovata)
Numar invitatie: 352545/13.08.2013
Denumire contract: Achizitionarea de echipamente si masini necesare lucrarilor silvice in padurile proprietate a Orasului Sovata, prin Masura 122
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sovata (Primaria Oras Sovata)Cod fiscal: 4436895, Adresa: Str.Principala nr.155, Sovata, Telefon: 0265/570218, Fax: 0265/570524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Principala nr.155, Sovata, Romania, cod postal: 545500, telefon: +40 265/570218, fax: +40 265/570524, persoana de contact: dionisie Orban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sovata Str.Principala Nr.155 Jud.Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de echipamente si masini necesare lucrarilor silvice in padurile proprietate a Orasului Sovata, prin Masura 122
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia utilajelor si echipamentelor solicitate prin proiectul ?Achizitionarea de echipamente si masini necesare lucrarilor silvice in padurile proprietate a Orasului Sovata, prin Masura 122? in conformitate cu specificatiile tehnice din documentatia anexata .
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 363, 303 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.200 lei .Perioada de valabilitate :90 zile de la data limita de depunere a ofer. Per. de valab. si numele procedurii pentru care se constituie vorfi mentionate pe instrumentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din prima zi a lunii in care se depun ofertele. Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, se vor mentiona toate situatiile de retinere (executie) cf. art.87 din HG nr.925/2006 , resp. art.278?1 din OUG 34/2006 .Gar. de part. se const. conf. art 86 din HG 925/2006 . Date pentru const. gar. de part.: RO55TREZ 4825006XXX000030 ? TREZORERIA SOVATA . Dovada constit. gar. de part. se va prezenta in original.In temeiul art. 278^1din OUG 34/2006 , in cazul form. unei contestatii respinse de catre CNSC , aut.contract. va retine contestatoruluidin garantia de part. suma de3633, 03 lei .Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Completare Formular 1Note: a.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic.in cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre terti sustinatori , fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.2Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006.Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular 22.1.Persoane juridice romane vor prezenta : A.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.B.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.2.2Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, , insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Note: Vor fi excluse ofertantii care figureaza cu obligatii restante la bugetul de stat sau la bugetul local , cu exceptia cazuluiin care s-a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, in acest caz se vor prezenta extrase de contdoveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copie conform cu originalul .Cerinta nr.3Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006 -Completare Formular 3In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul AC : Consilieri locali -Bartha Jozsef, Csortan Imre, David Katalin, Fazakas Tibor, Fulop Nagy Janos, Hajdu Irimie , Kelemen Janos, Kiss Eniko, Kovacs Csaba, Kupas Janos , Laczko Alajos , Lunka Zoltan , Molnos Ferenc, Pal Tamas , Primar-Peter Ferenc , Viceprimar ?Hegyi Mihaly , Secretar- Domokos Andras , Sef Serv. Economic -Hajdu Maria, Cons. juridic ? BarthaEva , Ref. Achizitii/Investitii -Orban Dionisie, Ref. Comp.Urbanism- Marton Zoltan, Insp. pr.-David Geza , Cons.Programe Finantare-Lengyel Anna.Se va prezenta de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul /Tertul sustinator .Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Completare Formular 4Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie se va completa Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular 5 (Acord de asociere dupa caz) Cerinta 1.Ofertantul va dovedi forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica , faptul ca are in obiectul sau de activitate si defasoara autorizat activitatea care face obiectul prezentei achizitii si nu are inscrise urmatoarele mentiuni : falimente , condamnari , abuz de incredere , fals , uz de fals , concurenta neloiala , abateri (cf. documentatiei eliberate de catre ORC), suspendarea temporara a activitatiioperanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.1 Persoanelejuridice romane vor prezenta : Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic . Informatiile continute in documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunerea ofertei.1.2Persoane juridice straine vor prezentaDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic , insotite de traduceri autorizate in limba romana. Informatiile continute in documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunerea ofertei.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizatade catre ofertantul clasat pe primul loc.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1- Cifra de afaceri medie(aferentdomeniuluide activitate care face obiectul contractului ) pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai marede 700.000 leifara TVA1.Completare Fisa de informatii generale - Formular 72.Se vor prezenta documente relevante care atesta indeplinirea cerintei de calificare: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2Se vaprezenta Lista unitatilor service autorizate, Cerinta nr.1Lista principalelor livrariexecutate in ultimii 3 anidin care sa rezulte ca ofertantul a furnizat produse similarein valoare de minim360.000 lei fara TVA1.Completare Formular 8Echiv. in lei a valorilor exprimate in valutase va calcula utilizand cursul leu/valuta mediu comunicat de BNR in fiecare an in parte. Cerinta nr.1Prezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent , emis de catre organisme acreditate , valabil la data limita de depunere aofertelor .Dovada certificarii se face prin depunerea copiilor conforme cu originalul semnate si stampilate, pentru fiecare asociat al ofertantului, corespunzator activitatilor ce se vor executa de catre acesta in cadrul asocierii. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer