Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de furnituri de birou si articole de papetarie pantru MADR


Detaliu pentru invitatia numarul 332666
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Numar invitatie: 332666/30.07.2012
Denumire contract: Achizitionarea de furnituri de birou si articole de papetarie pantru MADR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Agriculturii si Dezvoltarii RuraleCod fiscal: 4221187, Adresa: B-dul Carol I nr. 24, Bucuresti, Telefon: +40 213072482, Fax: +40 213079814
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I nr. 2 4, sector 3., Bucuresti, Romania, cod postal: 030163, telefon: +40 213072482, fax: +40 213079814, persoana de contact: Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MADR, B-dul Carol I nr. 2 4, sector 3., Bucuresti, Romania, cod postal: 030163, Compartiment Achizitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de furnituri de birou si articole de papetarie pantru MADR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al prezentului contract este achizitionarea de furnituri de birou (papetarie, accesorii de birou, dosare, plicuri, agrafe de birou, sfoara, caiete, separatoare, bibliorafturi, hartie A3 si A4, etc) pentru desfasurarea in bune conditii a activitatilor de birou, cu livrare la sediul MADR. si la sediile centrelor regionale mentionate in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 677.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia de participare va avea valoarea de 1720, 00 LEI. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 de zile, de la termenul limita de depunere al ofertelor.In cazul in care operatorul economic contesta decizia autoritatii contractante, iar Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare SUMA CALCULATA CONFORM PREVEDERILOR ART.278^1 DIN OUG NR.34/2006.
Garantie de buna executie
Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5%, din valoare fara TVA a contractului astfel: - fie prin scrisoare de garantie bancara eliberata de trezoreria la care este arondat operatorul economic, - fie prin re?ineri succesive din facturi, prin virarea a 4, 5% din valoarea facturiloremise de operatorul economic de catre autoritatea contractanta, intr-un cont deschis la trezoreria la care este arondat operatorul economic ?i care a fost alimentat ini?ial cu 0, 5% din valoarea contractului de achizi?ie publica fara TVA de catre operatorul economic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa si se va depune Formularul nr. 7 - Declaratie privind eligibilitatea, din sectiunea formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se va prezenta ca document relevant: Cazier judiciar pentru administratorul care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazier judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului.Cazierul judiciar (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului) trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna acest formular si cazierul judiciar.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta doc. edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta.Se va completa si se va depune Formularul nr. 8 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, din sectiunea IV a prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertei respective din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se vor prezenta ca documente relevante: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa prezinte Formularul nr. 2 si documentele relevante.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si depune Formularul nr. 10 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din sectiuneaIII Formulare.Cerinta nr. 4 - Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹: Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nuse afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 (Formularul nr. 9).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publicaPersoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Ministru - Daniel CONSTANTINDirector General ? Virgil Laurentiu GAMANDirector - Mihail SPATARELU - PUTINTEIDirector ? Rela Nicoleta STEFANESCUDirector - Carmen-Georgiana BIDASCUConsilier ? Eduard RADU Cerinta nr. 1 - Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale (inregistrare).Persoane juridice/fizice romaneFiecare ofertant si, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte ca documente relevante: ? Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului);Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta ca documente relevante documente considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pentru ultimii trei ani. Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 114677, 00 LEI.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezenterea a unui sau a mai multor contracte de furnizare in valoare cumulata de minim 114677, 00 lei, recomandari precum si alte documente care sa ateste implementarea / finalizarea contractului. Toata dociumentele se vor prezenta in copie conform cu originalul., Se solicita mostre pentru toate produse care vor fi achizitionate in cadrul acestei proceduri, prezentate in caietul de sarcini, respectiv produse de papetarie. Neprezentarea unei mostre conduce la descalificarea ofertei ca neconforme. Implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat la documentatia de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer