Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de hartie pentru imprimante si copiatoare din dotarea serviciilor beneficiare de asistenta tehnica in cadrul POR


Detaliu pentru invitatia numarul 353454
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 353454/05.09.2013
Denumire contract: Achizitionarea de hartie pentru imprimante si copiatoare din dotarea serviciilor beneficiare de asistenta tehnica in cadrul POR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111485, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Laura Maciuceanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de hartie pentru imprimante si copiatoare din dotarea serviciilor beneficiare de asistenta tehnica in cadrul POR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 23
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Incheiarea unui acord cadru pentru o perioada de 23 luni in vederea achizitiei de hartie pentru imprimante si copiatoare.
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 41, 835 - 147, 565 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG nr. 925/2006, art86 si 87, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original- formular 9.Garantia de participare va fi de 2950 lei. Gar de part se va restitui in conf cu HG 925/2006, art.88. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI26369185. Dovada constit gar. de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valab gar. de part. va fi de 60 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul declarat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) si cu prevederile art. 90 alin. din HG nr. 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conform cu prevederile HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- formular nr. 12.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; -formular nr. 23.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente;4.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente. Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010- formualr nr. 36.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006. - formular nr. 4Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul.Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ?Liviu Nicolae Dragnea, Viceprim-ministru, Ministru?Shhaideh Sevil, Secretar de stat;?Banu Constantin-Marius, Sectretar de stat;?Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de stat;?Niculescu Marian, Secretar General;?Burduja Claudiu, Secretar General Adjunct;?Boldea Cristian Robert, Secretar General Adjunct;?Rusnac Melania, Director, Directia Buget, Financiar Contabilitate;?Vasile Ionela, Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;?Coman Laura, Sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice;? Friptu Gabriel Laurentiu, Director general, Directia Generala Programe Europene, ? Coporan Iuliana-Camelia, Director general adjunct, Directia Genrala Programe Europene, ? Surcel Cornelia Doina, Director general adjunct, Directia Genrala Programe Europene, ? Surdeanu Catalin Virgiuliu, Director, Directia AM POR;? Idu Pompilia, sef birou, Biroul Evaluare Program, ? Laurentiu Caprian, sef serviciu, Serviciul Contractare axe prioritare, ? Tigau Bogdan, sef serviciu, Serviciul Asistenta tehnica si relatiacu organismele intermediare? Radu Luiza Nicoleta, sef serviciu, Serviciul planificare? Hertzog Iulia Stela, Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana? Glavan Ioana Cristina, sef serviciu, Serviciul AM RO-BG? Cristea Oana Veronica, sef serviciu, Serviciul AM RO-SE? Popescu Daniela Antoaneta, sef serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD? Dobrota Carmen Elena, Director, Directia pentru dezvoltarea capacitatii administrative? Vladoi Janina Mirela, sef birou, Biroul Verificare la fata locului? Baly Roxana Elena, sef serviciu, Serviciul management financiar? Zezeanu Luminita, Director, Directia autorizare programe? Voicu Gina Adela, sef serviciu, Serviciul autorizare programul operational regional? Enescu-Florica Gheorghe-Leonard, sef serviciu, Serviciul verificare achizitii publice si conflict de interese POR? Muresan Irina Oana, sef serviciu, Serviciul autorizare programe de cooperare teritoriala europeana? Costea Corina, Director, Directia plati si contabilitate? Voicu Daniel, sef serviciu, Serviciul Plati programe? Epure Iuliana, sef serviciu, Serviciul Contabilitate programe? Chiriacescu Cristina, sef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational? Paraschivescu Nicoleta, sef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe? Stoica Roxana, sef serviciu, Serviciul urmarire si recuperare creante nereguli? Tudorache Diana Gabriela, director, Directia control prim nivel? Muceanu Theodora, sef serviciu, Serviciul Verificare cheltuieli FEDR si IPA? Enache Marieta, sef serviciu, Serviciul Verificare cheltuieli ENPI? Baicoianu Lucia Ioana, director, Directia Monitorizare? Nicolaescu Daniel Valentin, sef serviciu, Serviciul monitorizare POR? Calotita Gina Alexandra, sef serviciu, Serviciul Monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana? Teodorovici Bogdanel Madalin, Director, Directia constatare si stabilire nereguli? Vasiliu Marius Mihai, sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli POR? Radutiu Mihai, sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli Programe Cooperare? Tanasoff George Valeriu, sef serviciu, Serviciul constatare si stabilire nereguli PODCA? Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena, sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene? Ghergut Mihaela Tamara, sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europene. Se va prezenta certificat conform art. 183 din OUG 34/2006 -in original sau copie conform cu originalulCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca ofertantul a livrat un contract sau maxim 3 contracte in valoare cumulata de cel putin 41.835 lei.Curs EURO (mediu anual leu/valuta comunicat de BNR )de referinta ce se va avea in vedere pentru echivalenta este pentru :2010:1 euro-4, 2099; 2011:1 euro 4, 2379; 2012:1 euro-4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer