Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de laptopuri pentru personalul din cadru directiilor si serviciilor beneficiare de Asistenta tehnica POR


Detaliu pentru invitatia numarul 356535
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 356535/16.12.2013
Denumire contract: Achizitionarea de laptopuri pentru personalul din cadru directiilor si serviciilor beneficiare de Asistenta tehnica POR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111432, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Remus URETEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Apolodor 17 sector 5 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de laptopuri pentru personalul din cadru directiilor si serviciilor beneficiare de Asistenta tehnica POR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizi?ionarea a 83 de laptopuri pentru personalul din cadru directiilor si serviciilor beneficiare de Asistenta tehnica POR
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 314, 596.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 6.291 lei. Perioada de valabilitate - 90 zile calendaristice incepand cu termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art 86 si 87 din H.G.925/2006.In cazul constituirii prin Scrisoare de garantie bancara ? completare Formularul 11.In conformitate cu prevederile art.278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 cu modificari si completari, in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia pe fond, autoritatea contractanta va retine 3.145, 97 ron. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti R003TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G. 925/2006.Echivalenta pentru o garanie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul declarat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM-urilor se va prezenta si Formularul 3A.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Se constituie, in conditiile art.90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care devine anexa la contract. Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania. (Formular 12)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in original, in conformitate cu prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, documentul va fi prezentat de toti asociatii inclusiv tertul sustinator (daca este cazul)formular 1;2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, declaratia va fi prezentat de toti asociatii. Tertul sustinator, daca este cazul va prezenta documentul respectiv cu referire doar la punctele a, c1 si d -formular 1A ;3. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita depunerii ofertelor, eliberat de Directia de impozite si taxe locale, conform art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;4. Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile scadente de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita depunerii ofertelor, eliberat de Administratia Finantelor Publice, conform art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Daca oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va completa, semna si stampila documentele cerute. Autoritatea Contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator din acest punct de vedere in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la art. 180 si 181, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute mai sus, Autoritatea Contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare.!Daca procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu art. 44 si 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens - formular 2.6. Prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010 - formular 1 B;7. Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de atribuire sunt: Liviu Nicolae Dragnea ?Viceprim ministru, MinistruShhaideh Sevil, Secretar de stat;Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de stat;Niculescu Marian, Secretar General;Mihaela Dinca, Secretar General Adjunct;Boldea Cristian Robert, Secretar General Adjunct;Rusnac Melania, Director Director general, Directia generala management financiar, resurse umane si achizitii;Vasile Ionela Director general, Directia generala avizare, contencios, relatia cu Parlamentul si dialog social;Mihaela Voinea, Coordonator, Diretia Achizitii Publice;Mitroi Jana, Director, Directia resurse umaneDobre Mihai Alexandru, Manager public, Directia resurse umaneDontu Cristinel $tefan, $ef serviciu, Serviciul resurse umaneSachelari Oana, Sef serviciu, Serviciul Buget, Directia buget, financiar, contabilitateZarnoianu Eugenia, $ef serviciu, Serviciul financiar contabil, Directia buget, financiar, contabilitateNica Valeria Catalin, $ef serviciu, Serviciul IT, Directia generala management financiar, resurse umane si achizitiiGheorghe Marius, $ef serviciu, Serviciul contenciosBalan Catalin, $ef serviciu, Serviciul avizareCiomag Atanase Dorin, $ef serviciu, Serviciul dialog social si relatia cu parlamentulCucos Elena Ramona, $ef birou, Biroul relatia cu ParlamentulFriptu Gabriel Laurentiu, Director general, Directia Generala Programe EuropeneCoporan luliana ? Camelia Director general adjunct, Directia Generala Programe EuropeneSurcel Cornelia Doina, Director general adjunct, Directia Generala ProgrameSurdeanu Catalin Virgiliu Director, Directia AM PORIdu Pompilia Sef birou, Biroul evaluare programCaprian Laurentiu, Sef serviciu, Serviciul contractare axe prioritareTigau Bogdan, Sef serviciu, Serviciul asistensa tehnica si relatia cu organismele intermediareRadu Luiza Nicoleta, Sef serviciu, Serviciul planificareHertzog lulia Stela Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala EuropeanaGlavan loana Cristina, Sef serviciu, Serviciul AM RO-BGCristea Oana Veronica, Serviciul AM RO-SEPopescu Daniela Antoaneta, Sef serviciu, Serviciul AM RO-UAMDDobrota Carmen Elena Director, Directia pentru dezvoltarea capacitatii administrativeVladoi Janina Mirela Sef birou, Biroul verificare la fata loculuiBaly Roxana Elena Sef serviciu, Serviciul management financiarZezeanu Luminita Director, Directia autorizare programeVoicu Gina Adela Sef serviciu, Serviciul autorizare programul operational regionalEnescu-Florica Gheorghe-Leonard Sef serviciu, Serviciul verificare achizitii publice si conflict de interese PORMuresan Irina Oana Sef serviciu, Serviciul autorizare programe de cooperare teritoriala europeanaCostea Corina Director, Directia plati si contabilitateVoicu Daniel Sef serviciu, Serviciul plati programeEpure luliana, Sef serviciu, Serviciul contabilitate programeChiriacescu Cristina, Sef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operationalParaschivescu Nicoleta, Sef birou, Biroul Control Financiar Preventiv ProgrameStoica Roxana, Sef serviciu, Serviciul Urmarire si Recuperare Creante NereguliTudorache Diana Gabriela, Director, Directia control prim nivelMuceanu Theodora, Sef serviciu, Serviciui verificare cheltuieli FEDR si IPAEnache Marieta Sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli ENPlBaicoianu Lucia loana - Director, Directia monitorizareNicolaescu Daniel Valentin Sef serviciu, Serviciul monitorizare PORCalotita Gina Alexandra Sef serviciu, Serviciul monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala EuropeanaTeodorovici Bogdanel Madalin Director, Directia constatare si stabilire nereguliVasiliu Marius Mihai Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? PORRadutiu Mihai Sef serviciu Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? Programe Cooperare TeritorialaEuropeana si Programe PHARETanasoff George Valeria $ef serviciu, Serviciul constatare si stabilire nereguli PODCARacovita Jalova Voinea Maria Magdalena $ef serviciu, Unitatea autoritati Nationale pentru programe europeneGhergut Mihaela Tamara, $ef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europeneBobarnac Laura Liliana, $ef serviciu, Serviciul Autoritatea Comuna de Management pentru ProgramulNota: Declaratia trebuie completata de catre Ofertant/ Ofertant asociat/ Subcontractant/ Tert sustinator- Formular 1C Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente. Din Certificatul Constatator trebuie sa rezulte ca, codul CAEN include si codul corespunzator obiectului contractului. Informatiile din Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale raportate la data limita de primire a ofertelor.Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea "Conform cu originalul".In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Din fisa de informatii generale ? in original Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani raportati sa fie de cel putin 629.000 LEI. Cifra de afaceri se prezinta in lei. Pentru contractele incheiate in alta moneda pentru demonstrarea experientei, se va lua in calcul cursul mediu anual declarat de BNR pentru anii respectivi. 2010, 2011, 2012. In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra medie globala a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati. In cazul ofertelor comune(depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra de afaceri globala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca insumare a mediilor aritmetice anuala a cifrelor de afaceri anuale individuale ale fiecaruia dintre asociati. Completare Formular 3Bilantul contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor pe anii 2010, 2011 si pe anul 2012, vizate si inregistrate de organele competente (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), alte documente edificatoare prin care ofertantul trebuie sa - si demonstreze situatia economica si financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele furnizari in ultimii 3 ani, O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Cerin?a minima: Operatorii vor face dovada, prin prezentarea de orice documente/certificari, ca au furnizat in ultimii 3 ani printr-un contract sau mai multe contracte, produse similare obiectului prezentei proceduri, a caror valoare cumulata sa fie de minim 314.000 lei, fara TVA. Pentru calculul echivalentei leu /alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2013 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer