Achizitie publica - Achizitionarea de lenjerie
Detaliu pentru invitatia numarul 321004
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321004/01.03.2012
Denumire contract: Achizitionarea de lenjerie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal DejCod fiscal: 4305997, Adresa: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej, Telefon: 0264212640, Fax: 0264211341
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 0264212640, fax: +40 0264211341, persoana de contact: dr.MIHAI PANDREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Dej, str.1 Mai nr.14-16, Loc.dej, Jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de lenjerie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de lenjerie spital : Cearceafe pat, Cearceafe plic, Fete de perna, Scutece, Campuri de operatie, Halate de molton, Paturi colorate, Pijamale barbati, Camasi de noapte si halata chirurgicale
II.1.6) CPV: 39512100-5 - Cearsafuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este calculata in suma fixa pentru fiecare lot si precizata in Anexa B.Perioada de valabilitate a garantie de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita conform prevederilor art.86 alin1 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara tva a contractului subsecvent constituita conform prevederilor art.90 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea : se va completa formularul 5 din sectiunea formulare2.Declaratie conform art.180 din OUG 34/2006: se va completa formularul 4 din sectiunea formulare3.Cerificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat: Se vor prezenta formulare tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele.4.certificat de participare cu oferta independenta: se va completa formularul 9 din sectiunea formulare5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.69^1 din OUG 34/2006: Se va completa o declaratie pe proprie rasundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.69^1 din OUG 64/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr.Mihai Pandrea-manager, Ec.Dalalau Roxana dir.fin.cont.Cons.Jur.JR.Cecilia Susca, Sef.bir.ach.Ec.Pop Simona, Ec.Prunean Corina, As.Muresan Zena as.sef.spital, Ec.Damian Claudia, Sef.Serv.Adm.Manzat Viorica Certificat Constatator: Se va prezenta o copie lizibila dupa Cerificatul Constatator, cu mentiunea"conform cu originalul".In etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inaintea comunicarii privind rezulatatul procedurii de atribuire sa prezinte Copie legalizata a Certificatului Constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultima balanta de verificare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 14:57