Achizitie publica - Achizitionarea de lucrari de instalatii electrice curenti slabi pentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului nr. 1 al Spitalului Clinic Judetean Sibiu?
Detaliu pentru invitatia numarul 327306
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327306/22.05.2012
Denumire contract: Achizitionarea de lucrari de instalatii electrice curenti slabi pentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului nr. 1 al Spitalului Clinic Judetean Sibiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SIBIUCod fiscal: 4406223, Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Telefon: 0269-217733-127 sau 130, Fax: 0269-218159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733, fax: +40 269218159, persoana de contact: Radu Ganea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733, fax: +40 269218159, persoana de contact: Radu Ganea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de lucrari de instalatii electrice curenti slabi pentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului nr. 1 al Spitalului Clinic Judetean Sibiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de instalatii electrice curenti slabi defalcata pe urmatoarele sisteme: - Executie sistem voce-date;
- Executie sistem detectie si semnalizare incendiu;
- Executie sistem antiefractie;
- Executie sistem supraveghere video.
II.1.6) CPV: 45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 194.99 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.000 lei.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare si va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare, respectiv de 1.000 lei.In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: - virament bancar in contul RO38TREZ5765006XXX000231, deschis la Trezoreria Sibiu. Se prezinta ordinul de plata confirmat de banca emitenta;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Consiliului Judetean Sibiu.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data depunerii ofertelor), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Aceasta va fi constituita conform art.86 din HG 925/2006.Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, in cazul in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului o suma egala cu 1021, 94 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului si va constitui prin instrument de garantare emis in conditiile legii.Aceasta va fi constituita in conformitate cu art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa cazDeclaratie se va prezenta in originalCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat, dupa cazCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat, dupa cazCerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezentei proceduri: Bottesch Martin-Presedinte CJS, Iordan Nicola-Secretarul CJS, Ioan Banciu-Vicepresedinte CJS, Constantin Sovaiala-Vicepresedinte CJS, Iosif Moldovan-administrator public CJS, Ioan Stoica-Director economic CJS, Ioan Badila- Director directie tehnica, Ioan Basca-Consilier achizitii publice, Cristina Linde -Compartiment juridic, Radu Ganea- sef serviciu CJS, Luminita Prie-Consilier achizitii publice, Andreea Farcasiu ? consilier CJS, Roxana Mandea - consilier CJS, Ovidiu Farcas - consilier CJS, Cosmin Corman ? sef serviciu CJS, Ramona Ion - consilier CJS.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Conform Art.69^1din OG34/2006Completarea formulararului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta. Nota: Se accepta si copii lizibile ale acestor certificate, cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicitarea ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Conditie de calificare cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 6Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.R.CModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Documentul se va depune in original sau copie legatizata sau copie lizibila conform cu originalul; -pentru ofertantul castigator se va depune acest document in original inainte de semnarea contractului;Cerinta nr. 2Atestare conf Legii 333/2003 art.34 pt executie sisteme de efractie- prezentarea atestatului in termen de valabilitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii uneimedii a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 100.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand contracte similare indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 5 ani., Ofertantul va prezenta uncontract care sa aiba ca obiect executia unor lucrari similare de curenti slabi, cu cea supusa licitatiei, in valoare de minim 40.000 lei fara TVA., informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani., declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 09:28