Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de lucrari reabilitare cladire spatii administrative Uzina 1 si Laborator apa potabila ale SC Compania de Apa Arad SA


Detaliu pentru invitatia numarul 322522
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Arad S.A.
Numar invitatie: 322522/23.03.2012
Denumire contract: Achizitionarea de lucrari reabilitare cladire spatii administrative Uzina 1 si Laborator apa potabila ale SC Compania de Apa Arad SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: 0257-270853, Fax: 0257-270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: Mihnea Giugiulan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Compania de Apa Arad SA, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de lucrari reabilitare cladire spatii administrative Uzina 1 si Laborator apa potabila ale SC Compania de Apa Arad SA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - LOT 1 - Lucrari reabilitare spatii administrative Uzina 1, MunicipiulArad : reabilitarea spatii administrative, instalatii electrice si sanitare birouri incinta BME, Aprovizionare, Biroul Intretinere Auto, Biroul Depistari Pierderi de Apa, Cabinet medical;
- LOT 2 - Lucrarireabilitare laborator apa potabila, MunicipiulArad.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 844.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum LOT1:1.700 lei;LOT2:1.300 lei.Nu se accepta constituirea Garantiei in alta moneda decat lei.Valabilit 90 zile de la termen limita de primire oferte.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire cf art. 86 din HG 925/2006: virament bancar/instrument de garantare in favoarea AC(Formular 7), in original, emis de o societate bancara/de asigurari.Instrumentul de garantare va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat/neconditionat si va cuprinde si preved art. 278^1, lit.c) OUG 34/2006 si art. 87 alin. 1 lit. a) b) c) HG 925/2006 priv executarea.Garantia va fi prezentata in original pana/sau la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertele neinsotite de o garantie cf cerintelor de mai sus vor fi respinse.Reducere 50% din garantia de participare si garantia de buna executie pt ofertantii din cat IMM(declaratie proprie rasp cf Anexa 1 Legea 346/2004).In cazul unei asocieri, garantia va fi emisa de Lider/unul din membri in numele asocierii.Restituire cf art. 88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantum 5% din valoare contract, fara TVA.Valabilitate 2 ani.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire: -retineri succesive(cf. art. 90 alin. 3 HG 925/2006 si HG 1045/2011) sauinstrument de garantare in favoarea AC emis de o societate bancara/de asigurari si care devine anexa la contract.Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractului de catre ambele parti, AC va inapoia Antreprenorului Garantia de participare la licitatie.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.INSTRUMENT DE GARANTARE DE BUNA EXECUTIE-Formular 8. Prezentele se completeaza cu cerintele art. 13.2 si 13.3 din clauzele contractuale (Model Contract)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular 1)Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 2)Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)(Formular 9)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular 10) Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul SC CAA SA privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ing. Banatean Gheorghe, ing. ec. Toma Marius, inf. Anca Lucian, c.j Goldis Flaviu, c.j. Giugiulan Mihnea, ec.VatanyMarius, ing.Pavel Mircea, ing.Militar Adrian, ing.Borha Vasile, ing.Breje Daniel.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului prin care ofertantul va face dovada ca are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea categoriilor de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Nota: SC CAA SA, in calitate de autoritate contractanta, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizataPersoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media aritmetica a cifrei medii de afaceri globala a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari trebuie sa fie echivalentul a cel putin: LOT1:310.000 lei; LOT2:240.000 lei., Se vor specifica datele de identificare ale ofertantului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul va prezenta incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani cel putin a unui contract de lucrari similar cu obiectul procedurii, cu o valoare cel putin egala cu: LOT1:160.000 lei; LOT2:122.000 lei.Contractele prezentate trebuie sa fie de valoare / natura / complexitate similara cu lucrarile incluse in acest contract, si trebuie sa fi fost finalizate in decursul ultimilor 5 ani.Prezentarea cel putin a unei Recomandari, semnata de beneficiar (sau de Antreprenorul General, in cazul in care ofertantul a actionat ca subcontractant) care sa ateste derularea in bune conditii a contractului /lor prezentat/e mai sus., Experienta similara (continuare)Sintagma ?natura / complexitate similara? va fi interpretata astfel: lucrari cu aceeasi destinatie in domeniul constructiilor, corespunzatoare lucrarilor cuprinse in prezentul contract.Valoarea care va fi luata in considerare este fie valoarea totala a contractului, in cazul in care ofertantul a actionat/ actioneaza ca unic contractant, fie o parte din valoarea totala a contractului corespunzatoare cu cota sa parte din participarea la asociere, in cazul in care ofertantul a fost membru al unei asocieri de operatori economici.In cazul prezentarii unui contract care a avut ca obiect executare mai multor categorii delucrari, valoarea care va fi luata in considerare va fi valoarea ce reprezinta lucrarile similare cu obiectul prezentei proceduri.Ultimii 5 (cinci) ani reprezinta perioada calculata pana la data limita de primire a ofertei, indicata in invitatia de participare., Resurse umaneEste obligatoriu ca din personalul implicat sa faca parte cel putin: Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii (CTC)Calificari si abilitati: - Studii superioare de lunga durata;Experienta profesionala relevanta: Experienta profesionala intr-o pozitie similara in minim o lucrare similara, Resurse umane (continuare)Este obligatoriu ca din personalul implicat sa faca parte cel putin: Responsabil tehnic cu executia (RTE)Calificari si abilitati: -Studii superioare de lunga durataExperienta profesionala relevanta: -Atestat tehnico-profesional pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala, vizat la zi, (angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care se va atasa ofertei)-Experienta profesionala intr-o pozitie similara in minim o lucrare similara, Nota: Contractantul trebuie sa asigure personal de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.Sa asigure cel putin un responsabil tehnic cu executia si cel putin un responsabil cu controlul calitatii, care sa fie atestati in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata., Resurse tehniceInformatii privind utilajele si echipamentele necesare pentru executia contractuluiNota: Contractantul trebuie sa asigure (in dotare proprie, prin contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere, sau orice alte tipuri conform legii) principalele utilaje, echipamente, mijloace de transport, laboratoare, baza de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea operatorilor economiciAsocierile de operatori economici trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: A. Toti membrii asocierii trebuie sa fie persoane fizice sau juridice inregistrate, capabile sa execute lucrarile sau acele parti din lucrari care le revin, conform prevederilor OUG nr. 34/2006, articolul 183.B. Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ cerintele privind experienta generala si resursele financiare, prevazute in sectiunile III.2.2 si III.2.3 de mai sus.Ofertele depuse de asocieri de operatori economici vor indeplini si cerintele suplimentare enumerate in continuare: 1. Unul dintre membri va fi numit asociat principal (lider) responsabil pentru acest contract, numirea sa fiind confirmata prin inaintarea unor imputerniciri in acest sens, semnate de reprezentantii autorizati ai fiecarui membru al asocierii, Informatii privind asocierea operatorilor economici (continuare)2. Oferta trebuie sa includa un Acord preliminar de asociere, urmand ca asocierea sa fie definitivata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Acordul va specifica urmatoarele: a)toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru executarea contractului si ca, in eventualitatea in care unul din membrii asocierii inceteaza sa mai fie membru al asocierii sau intra in lichidare, membrii ramasi vor executa si finaliza Lucrarile;b)liderul asocierii este autorizat sa angajeze raspunderea si sa primeasca instructiuni pentru si in numele oricaruia si a tuturor membrilor asocierii, angajand astfel raspunderea individuala si solidara a acestora;, Informatii privind asocierea operatorilor economici (continuare) Acordul va specifica urmatoarele: c)liderul asocierii este raspunzator pentru executia contractului, inclusiv pentru efectuarea platilor pe care le va primi integral si le va redistribui membrilor asocierii conform acordului dintre acestia, astfel incat Autoritatea Contractanta va fi eliberata de orice obligatii de plata ce pot rezulta din Contract si/sau prestarea serviciilor prin efectuarea platii numai catre asociatul principal;d)liderul asocierii se obliga ca, in cazul atribuirii contractului, sa legalizeze asocierea, pana la data incheierii contractului de achizitie publica;e)toti membrii asocierii se obliga sa ramana in asociere pe toata durata de executie a contractului, Informatii privind asocierea operatorilor economici (continuare)Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004 Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente corespunzator activitatilor aferente obiectului proceduriiPrezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul pentru factorul de evaluare ''pretul ofertei? se acorda astfel: a.) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b.) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a. se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim /pret) x punctajul maxim alocat
Termenul de executie
70
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul pentru factorul de evaluare '' termenul de executie'' se acorda astfel: a.) pentru cel mai scazut dintre termenele de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b.) pentru alt termen de executie decat cel prevazut la lit.a. se acorda punctajul astfel: Tn = (termen minim ofertat /termen ofertat) x punctajul maxim alocat;Nota: Termenul minim de executie va fi de: LOT 1:90 zile de la data inceperii executiei lucrarii; LOT 2:90 zile de la data inceperii executiei lucrarii. Ofertantii ai caror oferte vor contine un termen de executie mai mic decat cel prezentat mai sus, nu vor fi punctati. Termenul maxim de executie va fi de: LOT 1:180 zile de la data inceperii executiei lucrarii; LOT 2:180 zile de la data inceperii executiei lucrarii. Ofertantii ai caror oferte vor contine un termen de executie mai mare decat cel prezentat mai sus, vor fi descalificati.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la Sediul Companiei de Apa Arad, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer