Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de materiale consumabile


Detaliu pentru invitatia numarul 346087
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul National SIS
Numar invitatie: 346087/30.04.2013
Denumire contract: Achizitionarea de materiale consumabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul National SISCod fiscal: 27493318, Adresa: sos. Oltenitei nr. 217 B sect. 4, Bucuresti, Telefon: 0214051268, Fax: 0213322507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, telefon: +40 0214301925, fax: +40 0213165577, persoana de contact: Mariana Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de materiale consumabile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizi?onarea de materiale consumabile pentru imprimante.
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 31, 007.99 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 620 lei, pentru IMM 50%.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data de referinta pentru care se va realiza echivalenta leu/euro este data publicarii Invitatiei de Participare in SEAP, la cursul leu/euro stabilit de catre Banca Nationala a Romaniei.Modul de constituire: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 13.- constituirea garantiei de participare prin virament bancar, se face in contul RO74TREZ7045005XXX009060 deschis laTREZORERIA STATULUI SECTOR 4 , BENEFICIAR : CENTRUL NATIONAL SISCIF 27493318-Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006.Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile L.346/2004, art.16, alin.2, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din L.346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si modificat conform H.G. nr. 1045/2011: Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile L.346/2004, art.16, alin.2, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de buna executie declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din L.346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Note: - toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiileprevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva;
- in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente care vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, se va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;
- documente emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare;
- in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al ofertantului (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularului nr. 1.Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completaFormularulnr. 2 depus in original (lider, asociat, tert).Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006 - se va completa Formularul nr. 3 (lider, asociat, tert).Nota: in cazul tertului sustinator Formularul nr. 3 se va completa numai cu literele a, c^1 si d.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificat privind plata impozitelor si taxelor, din care trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei catre bugetul local(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Cerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant (Formularul 4 ? lider, asociat, subcontractor).- In cazul ofertei depuse in asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Cerinta nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulnr. 5.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010.Cerinta nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 6, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul CN SIS: Corina Artopolescu ? DirectorVasilica Petre ? Director DGJElena Dodocioiu ? Contabil sefMugurel Olariu ? Sef Serviciu planificare si gestionare proiecte, statistici, rapoarte si instruirePersoana cu functie de decizie din cadrul DAACTI: Romica Marinescu - DirectorEmil Lungu ? Sef serviciu achizitii publice pentru TICNOTA : - Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare, echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006. Note: - toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- in cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare;
- a nu se folosi prescurtari;
- documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- in cazul depunerii unei oferte/candidaturi in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;
- ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Cerinta nr. 1 - Pentru persoane juridice/fizice romane/ straine1. Pentru persoane juridice/fizice romane se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului candidat. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.2. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale (datele de identificare ale ofertantului), inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind asocierea. In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: - Lista cuprinzand asociatii.- Acord sau o scrisoare preliminara de asociere.- Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului., Cerinta nr. 3Conditii privind prezentarea de mostreSolicitatv- Mostrele pentru fiecare produs ofertat vor fi prezentate in ambalajul care urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat de catre fiecare operator economic conform legislatiei in vigoare.- Mostrele nu se vor desigila in situa?ia in care acestea sunt originale ? OEM ? si firma prezinta documente in acest sens.- Predarea mostrelor se va efectua, pe baza de document justificativ, confirmat de primire de catre autoritatea contractanta, Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei.NOTA: 1. Documentul justificativ privind predarea mostrelor va fi prezentat la sedinta de deschidere a ofertelor.2. Neprezentarea de mostre, pana la data limita de depunere a ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei ca inacceptabila. Standarde de asigurare a calitatii. Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer