Achizitie publica - Achizitionarea de materiale de constructii pentru reparatii curente
Detaliu pentru invitatia numarul 331395
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331395/09.07.2012
Denumire contract: Achizitionarea de materiale de constructii pentru reparatii curente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: 0232216853, Fax: 0232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Adresa postala: Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67 Imobil T, parter, O.P. 10 - C.P. 2000 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700050, Romania, Punct de contact: Registratura, Tel. +40 232278683-2428, In atentia: Adm. patrimoniu Iulia Lipsa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Univesitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Sala Senat (C101), etaj 1, ? Imobil T (Rectorat), Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de materiale de constructii pentru reparatii curente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de ?materiale de constructii pentru reparatii curente?.Lot.nr.1: lac, materiale pentru zugraveli , lot nr.2: pensule, trafaleti, bidinele , lot nr.3: diverse materiale de constructii si articole conexe, lot.nr.4 : sticla si oglinzi.Cantitatile sunt mentionate in documentele anexate.
II.1.6) CPV: 44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 376.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: L1.=900lei, L2=50lei, L3=700 lei, L4=100lei;Per. de valab. a gar. de particip. trebuie sa fie cel putin egala cu per. de valab. a ofertei (cel putin 3 luni de la data depunerii of.). Gar. de particip. poate fi depusa pana in momentul deschiderii of. (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006). Forme de constituire a gar. de particip. care vor fi acceptate: - virament in contul bancar: Univ. Tehn. ?Gh. Asachi? din Iasi CF: 4701606 Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trez.Iasi. sau - depunerea de numerar la casieria D.S.S.a Univ. Tehn. ?Gh. Asachi ??Iasi, str. prof. dr. doc.D. Mangeron nr.67, camin T18, parter sau - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Scrisorile de gar. bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.In conform. cu prevederile Legii 346 din 14 iulie 2004 cu modificarile si completarile ulterioare, gar. de particip. poate fi achitata cu reducere de 50% in cazul in care of. se incadreaza in categoria IMM-urilor. Of. care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi considerate inacceptabile. Conform H.G.925/2006 art. 86, alin. (3), lit. b) se solicita ca instrumentul de garantare sa prevada daca plata gar. se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se aminteste ofertantilor ca intrepr. mici si mijlocii pot beneficia de facilitatile acordate prin legea 346/2004 cu modificarile ulterioare in ceea ce priveste gar. de participare si buna executie.Pentru returnarea garantiei op.ec. se obliga dupa expirarea termenelor prevazute la art.88 din HG925/2006, modif.si compl.ulterior, sa transmita prin fax/adresa scrisa, cu solicitarea gar. si cu mentiunnea contului bancii in care doreste sa se efectueze ordinul de plata.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.se const.in suma fixa, intr-un cuantum de maxim 5% din val. contr.Forme de constit. a gar.de buna ex.ce vor fi acceptate: vir.in contul bancar: Univ. Tehn. ?Gh. Asachi? Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 Trez.Iasi.sau dep. de numerar la casieria D.S.S., str. prof.dr.doc.D. Mangeron nr.67, cam.T18, parter sau un instrument de garantare emis in condit.legii de o soc. bancara/soc. de asig., care se prezinta in orig.(art. 86 din HG 925/2006).Scris.de gar. bancara vor fi elib., de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de pref. cu coresp. in Romania. In conf. cu prev. Legii 346 din 14 iulie 2004 cu modif. si compl.ult., gar.de buna ex. poate fi achitata cu red.de 50% in cazul in care of.se incadreaza in categ.IMM-urilor.Ptr.return gar., op.ec.se obliga dupa expir.termenelor prevaz.la art.92 din HG925/2006, modif.si compl.ult., sa transm.prin fax adresa scrisa, cu solicit return gar. cu ment.cont bancii in care dor.sa se efect.OP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea form 4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006Prezentarea form.5: Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, cu mod.si compl. ult.Cerinte: a) prezentarea doc.mentionat, completat in conformitate cu Form. 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal: 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b)- daca depunerea ofertelor este dupa de 25 ale lunii se accepta prezentarea obligatiilor de plata exigibile la data de 30/31 ale lunii anterioare deschiderii;
- daca depunerea ofertelor este inainte data de 25 ale lunii se accepta prezentarea obligatiilor de plata exigibile la data de 30/31 cu doua luni anterioare deschiderii;c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Prezentarea form.6: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Prezentarea form.7: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006.NOTA: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, cu privire laorganizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferentautoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Rector- Prof.univ.dr.ing. IonGiurma, Director gen. ad-tiv -Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director Economic- Ec.Mariana Crivoi, Director Directia Servicii Studentesti ? ing.Sorin Iacoban, Director Adj.Directia Servicii Studentesti ? ing.Bogdan Budeanu, Sef birou financiar ?contabilitate ?ec.Petronela Constachescu, Adm.patrim.-ing.Nicu Nistor, Adm.patr.-ing.Teslariu Costina, Sef birou tehnic-camine-ing.Petranici Victor, Adm.patr.-ing.Imbrea Marius, Adm.patr.-ing.Anca Gania, Adm.financiar-Filiuta Ana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formulare mentionate la acest punct (punctul III.2.1. a)). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic sau alt document echivalent conform prevederilor art. 182 alin. (1) din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior.Cerinte: a) prezentarea documentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea formularului 8: Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea formularului 9: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unei recomandari din partea unui beneficiar al acestui tip de produse., (1)Prezentarea de mostre pentru pozitiile din caietul de sarcini, astfel: LOT 1: La urmatorul reper: nr.crt. 11- Solutie antimucegai(0, 9litru / flacon );LOT2: La urmatoarele repere: nr.crt.3-Pensule cufirnatural; maner plastic sau lemn lacuit, latime :30mm;nr.crt.6-Pensule calorifer, maner plastic sau lemn lacuit, latime 40 mm;nr.crt.8-Trafalete mareprofesional, (exterior de Ø 80mm, lungime 25 cm) din buretepentru vopsea lavabila, cu gratar si tavita;nr.crt.9-Trafalete mic profesional, (exterior de Ø 35mm, lungime 11 cm) pentru vopsea lavabila;LOT3: La urmatoarele repere: nr.crt.15-Faianta alba, 20 / 30 cm; grosime = min.8 mm nr.crt.22-Gresie portelanataantiderapanta, pentru interior 30 x 30 cm, grosime = min.1 cm, culoare bleunr.crt.34 - Smirghel pe suport textil, gr. 150Mostrele solicitate se vor depune odata cu oferta (oferta si mostrele se vordepune la Registratura Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi)., Continuare (1): Se va eticheta fiecare produs in parte cuo foaie prin care se mentioneaza lotul, respectiv pozitia din caietul de saercini.La toate mostrele li se vor atasa o foaie marcata cu adresa autoritatii contractante, adresa si denumirea ofertantuluisi cu: ACHIZITIE?Diverse Materiale de constructii pentru reparatii curente?Mostre pentru lot.......?A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA (stabilita in anuntul de participare) ORA (stabilita in anuntul de participare)?.NOTA: Dupa analizarea mostrelor de catre comisia de evaluare, pentru operatorul economic castigator, acestease vor opri pana in momentul livrarii produselor in vederea compararii lor cu mostrele prezentate la deschidere; mostrele ofertantilor necastigatori, vor fi returnate acestora, (pe cheltuiala lor) de la sediul Autoritatii Contractante: Directia Servicii Studentesti, Campus Tudor Vladimirescu din Iasi, b-dul T.Vladimirescu, camin T19 ? parter., Prez.Form.10, insot.de o decl.scrisa, Form.11 a ofert.priv. part./partile dincontr.care sunt indeplin de subcontr.si specializ.acest.Cand parti din contr de achiz.publ.urm.sa se indeplin.de unul sau mai multi subcontract., aut.contr.areoblig.de a solic. la inch.contr.de achiz.pub., prez.contr.inch. intre viitorulcontract.si subcont.nomin.in of.Contr.prez.tb.sa fie in concord. cu of.si sevor const.in anexe la contr.de achiz. publ.Pe parc.derul.contr, contract.nuare dreptul de a inlocui subcontract. nomin.in of.fara accept aut.contr., iar evinlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modif. prop.tehn.saufin.init.Aut.contr.nu are dreptul de a impune indeplin.unor crit.decalif.ptr.event.subcontr, dar res.mat.si umane ale subcont.decl.se iau inconsid., ptr part. lor de impl.in contr.care urm.sa fie indepl.daca suntprez.doc.relev.in acest sens.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 12:56