Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de Materiale didactice si materiale pentru laboratoare si cabinet pentru obiectivul ?Extindere Scoala generala nr.2 Rasnov?


Detaliu pentru invitatia numarul 351728
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Numar invitatie: 351728/02.08.2013
Denumire contract: Achizitionarea de Materiale didactice si materiale pentru laboratoare si cabinet pentru obiectivul ?ExtindereScoala generala nr.2 Rasnov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Rasnov - Consiliul Local RasnovCod fiscal: 4443353, Adresa: str. I.L. Caragiale nr. 21, Rasnov, Telefon: 0268/230.002, Fax: 0268/230.002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Unirii nr. 12, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 0268230002, fax: +40 0268230002, persoana de contact: Adrian Ioan Vestea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Piata Unirii nr. 12, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 0268230002, fax: +40 0268230002, persoana de contact: Serban Florian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de Materiale didactice si materiale pentru laboratoare si cabinet pentru obiectivul ?ExtindereScoala generala nr.2 Rasnov?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de Materiale didactice si materiale pentru laboratoare si cabinet ?ExtindereScoala generala nr.2 Rasnov?
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de 2773, 00 lei.Garantia de participare se va constitui conf. art. 86 alin 1 din HG 925/2006 cu modif si complet ult.In cazul constit prin instrument de garantare conf HG 925, op ec vor utiliza Formu 11 A sau 11 BIn cazul constit gar prin virament bancar in contul autorit contract deschis la trez Rasnov nr. RO92TREZ1385006XXX000031, cod fiscal4443353, op ec poate prezenta un OP sau o fila cec, cu cond confirmarii acestora de catre banca pana la data deschid ofert , in conf cuprev art. 86, alin. 5 lit. a din HG 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Documentele prin care se face dovada constituirii garantiei de participare la licitatie vor fi prezentate in original, cel mai tarziu la data si oradeschiderii ofertelor.In cazul in care ofertantul/ofertantii vor formula in scris o contestatie/plangere la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor/instanta competenta sa solutioneze plangerea, se vor aplica prevederile art. 278?1 alin (1) ?i alin (2)din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare. Suma retinuta in cazul in care contestatia formulata va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ca nefondata se va calcula in conformitate cu prevederile art. 278?1 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare.In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta o declaratie pe propria raspundere conform Anexa 1 dinLegea nr. 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Ofertele care nu vor fi insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta, este data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Banca al carei curs se va lua incalcul, este BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5 % in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie seva constitui in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006: a)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partialeavandu-se in vedere prevederile HG nr.1045/2011. b)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau deo societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H. G. nr. 925 /2006 se aplica in modcorespunzator. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie va fi prevazuta in contract. In cazul scrisorii de garantiebancara emisa de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea se va completa Formularul 1 (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrageexcluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vacompleta Formularul 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat.3. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata : - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantuleste rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formular - tip eliberat de autoritatile competente din tarain care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din ambele tipuri de certificate fiscale, trebuie sa reiasa faptul ca, ofertantii nu au datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.NOTA: Din ambele tipuri de cerificate fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantii nu au datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depunofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor, este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privindCodul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, sunt considerate ca fiind indeplinite si daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor saucompensarilor, in conformitate cu art. 9, alin (1) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011.In cazul in care ofertantii uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi luatein considerare si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiardaca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulteriorrespectivei date (art. 9, alin (3) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011).Persoanele juridice straine, vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducereaautorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele si certificatele.-Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelorde achizitie publica, se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i)art 5 alin 3 Ordin 509/2011.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate sistampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar lasolicitarea comisiei de evaluare.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. completare Formular 3 in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.314/2010 privindpunerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, semnat/stampilat. In cazul unei asocieri, fiecare asociateste obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat.5.Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Completare Formular 4Persoanele cu functie de decizie din partea Orasului Rasnov implicate in procedura de achizitie sunt: ? Adrian Ioan Vestea-Primar? Marieana Ducar- Viceprimar? Stelian Dogariu-Secretar? Gabriela Agafitei-Sef serviciu B.C.F.I.T.? Florian Serban -presedinte comisie? Sergiu Hutanu - membru comisie? Bogdan Adomnoaiei -membru comisie? Maria Cojocaru -membru comisie? Cristina Vlad ? membru comisie? consilieri locali: Dumitru Bucsa, Liviu Calin Butnariu, Dumitru Dragutu, Ionut Dragutu, Neculai Mocanu, Radu Muntean, Victor GheorgheMuntean, Stefan Popa, Rares Secareanu, Bogdan Barbulescu, Marian Catalin Botean, Iancu Boteanu, Zaharie Stoica Marghiloman, NicolaeFolea, Marius Lungu, Nicolae Daniel Diaconu , Georgiana -Cristina Mihai.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat.De asemenea, in situatia in care ofertantul are subcontractanti, fiecare dintre acestia trebuie sa prezinte acest formular.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Completare Formular 5 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile din cuprinsul certificatului constatator, trebuie sa fie reale/actuale ladata limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a)ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei;In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, sa prezinte acest certificat in original/copie legalizata pentru conformitate.Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale dintara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertulu
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Copie dupa bilantul contabil aferent anului 2011 vizat de organellecompetente sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestorbilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul: bilantcontabil/extras din bilant/raport de audit/raport al cenzorilor.In situatia incare in tara rezidenta a ofertantului publicarea bilanturilor nu e prevazuta, ofertantii pot prezenta orice alt document edificator emis de autoritaticompetente, din care sa reiasa situatia ec. financiara a acestor, Informatii privind situatia economico-financiaraFisa de informatii generale: Informatii generale privind media cifrei de afaceriglobala pe ultimii 3 ani de referinta. Cerinta minima impusa de autoritateacontractanta, este ca media cifrei de afaceri sa aiba o valoare de cel putinminimum 277300 leisi se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute deofertant in anii financiari; Echivalentul in euro se va determinacorespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationalaa Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea.(http: //www.bnr.ro/Cursuri-medii-3544.aspx): an 2010 = 4, 2099 lei; an 2011= 4, 2379 lei; an 2012 = 4, 4560 lei., In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facanddovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra deafaceri. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor asocieri, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand sustinerea acordata de o alta persoana, in conformitate cuprevederile art. 186, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinprezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinereafinanciara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, precum si lista principalelor livrari de produse similare cuprinzand valori, perioade de furnizare, beneficiari. Completare formular 6 si a anexei., Ofert trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3ani pana la data limita de dep a of), au derulat cel putin un ctr de furnizare simsau mai multe a caror valoare cumulata sa fie de min 138.650, 00 lei fara TVAPrezentarea cel putin a unui contract/ documente/ procese verbale de receptie prin care sa se confirme livrarea de produsesimilare, a caror valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata acontractului, respectiv 138.650, 00 lei fara TVA, Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune saual carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.-Declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar realizariicontractului, inclusiv cadre de conducere.- Lista cu personalul despecialitate responsabil pentru indeplinirea contractului. - CV-urile subsemnatura, ale persoanelor prezentate ca personal implicat in contract, inclusiv al cadrelor de onducere, in original sau copie conforma cuoriginalul.Completarea formularelor: 12 si Anexa, 14, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala, invocand sustinerea acordata de o alta persoana, inconformitate cu prevederile art. 190, alin. (2) din O.U.G. 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinereafinanciara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Oferta trebuie sacuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isiasuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, conform art.44 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cerinte de calificare privind standardele de asigurare a calitatii. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conformISO 9001:2008 pentru activitatile specifice obiectului contractului.In acest sens, se solicita prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului sau echivalente ale acestuia, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copia certificatului respectiv, insotit detraducerea autorizata si legalizata a acestuia in limba romana. Pentru demonstrareaindeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in cursde certificare.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 18:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer