Achizitie publica - Achizitionarea de materiale tehnice, instalatii apa-canal, sanitare, incalzire pentru reparatii curente
Detaliu pentru invitatia numarul 340271
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340271/29.11.2012
Denumire contract: Achizitionarea de materiale tehnice, instalatii apa-canal, sanitare, incalzire pentru reparatii curente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: +40 232216853, Fax: +40 232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Adresa postala: Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67 Imobil T, parter, O.P. 10 - C.P. 2000 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700050, Romania, Punct de contact: Registratura, Tel. +40 232278683-2548, In atentia: Adm. patrimoniu Potanga Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Univesitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Sala Senat (C101), etaj 1, ? Imobil T (Rectorat), Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de materiale tehnice, instalatii apa-canal, sanitare, incalzire pentru reparatii curente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de : ? Materiale tehnice instalatii apa-canal, sanitare, incalzire pentru reparatii curente??
II.1.6) CPV: 42132200-5 - Piese pentru robinete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 737.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: L1=2600 RON si L2=2200 RON.Per. de valab.tb. sa fie cel putin egala cuper. de valab. a of.Poate fi dep. pana in mom. deschid. of. (Art.86 alin.4, HG 925/2006).Forme de const.care vor fi accept.: - vir.in cont. bancar: Univ. Tehn.?Gh. Asachi?din Iasi; CF: 4701606Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trez.Iasi.sau- dep. de numerar la cas. D.S.S.a Univ.Tehn.?Gh. Asachi??din Iasi, str. prof.dr.doc.D.Mangeron nr.67, cam. T18, partersau- un instr. de gar. emis in condit. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., care se prez. in orig.(art. 86 din HG 925/2006).Scris. de gar. bancara vor fi elib., de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de pref. cu corespondent in Romania.In conf. cu preved. Legii 346-14 iulie 2004 cu modif. si complet. ultr., gar. de particip. poate fi achit. cu red. de 50% in cazul in care of. se incadr. in categ. IMM.Of. care nu sunt insot. de dov. const. gar. de particip. vor fi consid. inacceptabile.Conf. H.G.925/2006 art. 87, alin. (1), Autorit. contr. are dreptul de a retine gar. de particip., of. pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm. situatii: a) isi retrage of. in per. de valabilit. a acesteia;b) of. sa fiind castig., nu constit. gar. de buna ex. in per. de valab. a of. si, oricum, nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contr./ac. cadru;c) of. sa fiind castig., refuza sa semneze contr./ac. cadru de achiz. pub. in per. de valab. a of.d) Conf. O.U.G. 34/2006 art. 2781, alin.(1), lit.c), in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, Autorit. contr. va retine contest. din gar. de particip. , suma de 1662, 34 lei (RON)ptr. L1 si suma de 1405, 03 lei RON ptr.L.2
Garantie de buna executie
Se constit. in suma fixa, de max. 5% din val. contr. de furniz.fara TVA.Forme de constit.: - vir.in cont. bancar: Univ. Tehn. ?Gh. Asachi? din Iasi; CF: 4701606Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trez. Iasi.sau- dep. de numerar la cas. D.S.S.a Univ.Tehn.?Gh.Asachi??din Iasi, str.prof.dr.doc.D. Mangeron nr.67, cam. T18, partersau- un instr. de gar. emis in condit. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., care se prez. in orig. (art. 86 din HG 925/2006).Scris. de gar. banc. vor fi elib., de reg., de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de pref. cu corespondent in Romania.Aut. contr. are dreptul de a emite pret. asupra gar. de buna ex., oricand pe parcursul indeplin. contr., in limita prejud. creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplin. oblig. asumate prin contr./ac. cadru.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea form.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modif. si compl. ult.Cerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl. ult.Prezentarea form.5: Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modif. si compl. ult.Cerinte: a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl. ult.Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modif. si complet. ult.a) prezentarea documentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal): 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) din continutul documentelor sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUGnr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Prezentarea form.6: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinte: a)prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Prezentarea form.7: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modif. si complet. ult.Cerinte: a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.NOTA: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. IonGiurma, Director gen. ad-tiv Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director economic Ec.Mariana Crivoi, Prorector Prof. Univ.dr.ing. Stefan Grigoras, Director DSS Ing. Sorin Avram Iacoban, Director Adj. DSS Ing. Budeanu Bogdan, Ec. Petronela Costachescu, Sef birou tehnic-camine Ing. Petranici Victor, Ing. Teslariu Costina, Adm.patrimoniu Frant Danil, Adm.financiar Ana Filiuta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formulare mentionate la acest punct( punctul III.2.1.a)). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic sau alt document echivalent conform prevederilor art. 182 alin. (1) din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior.Cerinte: a)prezentarea Certificatului constatator eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (in oricare din formele: in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal). Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care a fost depusa sub forma de copie ?conform cu originalul?.b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea form.8: Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea form.9: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, benef., indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiContinutul documentelor sa dovedeasca efectuarea in ultimii 3 (trei) ani, a unui sau mai multe contracte de livrari de produse similare, cu o valoare cumulata de cel putin 166 000 lei pentru lotul nr.1side 140 000 lei pentru lotul nr.2, Prez. cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unei recomandari din partea unui beneficiar al acestui tip de produse., (1)Prez. de mostre pt. poz. din caietul de sarcini, astfel: Lotul nr.1: Poz. 10: Robinet sfera ½??; cu filet E-E cu fluture = aluminiu; corp = alama presata, nichelat;DN=15Poz. 19: Robinet sfera 3/4??; cu filet I-E cu fluture = aluminiu; corp = alama presata, nichelat; DN=20Poz. 34: Baterie cu actionare la antebrat profesionalaPoz. 36: Baterie pentru dus ; material = alama; acoperire = nichelat cromat; inclus rozete metal; completa, cap armatura clasic 1/2Lotul nr.2: Poz. 3: Rezervor wc tip gheberit, la semiinaltime cu toate componenteleincluse, cul. albPoz. 20: Cot flexibil pt. wc, d=110Poz. 47: Racorduri - legaturi flex.3/8-1/2 de 60 cm, cu invelis pvc, piulite bronzPoz. 57: Racorduri - legaturi flex.ptr.monobloc ½ de 60cm, cu invelis pvc, piulite bronzPoz. 213: Sifon pvc flexibil cu ventil 1 ½ ??scurgere la 32; completPoz. 256: Aerisire automata ½ ??Poz. 273: Flotor pt. rezervor wc tip gheberitPoz.276: armaturi vas wc, pt.rezervor la semiinalt. tip gheberit, Continuare (1): Mostrele solicitate pt. lotul nr.1 si/sau lotul nr.2, se vor depune odata cu oferta la Registratura Univ. Tehnice ?Gh. Asachi? din Iasi. Acestea se vor eticheta fiecare produs in parte cu o foaie prin care se mentioneaza lotul si pozitia din Caietul de Sarcini. La toate mostrele li se vor atasa o foaie marcata cu adresa autoritatii contractante, adresa si denumirea ofertantuluisi cu: ACHIZITIE?Materiale tehnice instalatii apa-canal, sanitare, incalzire pentru reparatii curente?mostre pt.lot...?A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA (stabilita in invitatia de participare) ORA (stabilita in invitatia de participare)?.Nota: Dupa analizarea mostrelor de comisia de evaluare, mostrele op. economic castigator vor fi pastrate pana la livrarea produselor. Mostrele ofertantilor necastigatori vor fi inapoiate de la sediul Autorit.contr.D.S.S.-Campus T.Vladimirescu, b-dul T.Vladimirescu, cam.T19-parter; cheltuielile fiind suportate de acestia(op.economici necastigatori).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 12:07