Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Achizitionarea de mixtura asfaltica ? BADPS 25 ? 1896 to la destinatie "


Detaliu pentru invitatia numarul 354900
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.
Numar invitatie: 354900/21.10.2013
Denumire contract: "Achizitionarea de mixtura asfaltica ? BADPS 25 ? 1896 to la destinatie "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: +40 0248210062, Fax: +40 0248210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248210062, fax: +40 0248210062, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Birou Achizitii-licitatii, et. 2, Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, jud. Arges.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Achizitionarea de mixtura asfaltica ? BADPS 25 ? 1896 to la destinatie "
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Achizitionarea de mixtura asfaltica ? BADPS 25 ? 1896 to la destinatie "astfel : -IBU pe DJ 704 H Merisani (DN7C)- Baiculesti- Curtea de Arges ( DN73C), km 10+090-11+650, L=1, 560 km, in com. Baiculesti, jud. Arges.Cantitate -1305 t-CB pe DJ 659 Pitesti- Bradu- Suseni- Gliganu de Sus- Birlogu- Negrasi- Mozaceni- Lim. Jud. Dambovita, km 13+000-14+900; km 18+900-19+650, L=2, 65 km, in com. Suseni, jud. Arges.Cantitate -591 t
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 430, 830.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este de :8.600 lei . Pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de :90 de zile calendaristice de la datalimita de primire a ofertelor.-Forma de constituire a garantiei de participare : in conf.cu preved.art.86 din HG 925/2006 actualizata.-Modul de restituire al garantiei de participare : -ofertantul castigator : in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;
- ofertantilor necastigatori : dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei .-Retinerea garantiei de participare : in conditii prevazute de art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata si H.G. 76/2010. In cazul ofertantii lor din categoria IMM , conf.L. nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire . Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.210, 83 lei, ofertantului care depune la CNSC contestatie la procedura de atribuire, iar Consilul respinge contestatia sau contestatorul renunta la contestatie in conf cu Art. 278^1alin. (1) si (2) din OUG 34/2006 completata si modificata .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale . Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca sau o societate de asigurari si se va depune in original. In cazul retinerilor succesive , contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct la unitatea Trezoraria Statului din cadrul organului fiscal competent , cont ce trebuie deschis dupa semnarea contractului si oricum inainte de inceperea executiei contractului. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 %din pretul contractului.Garantia se restituie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate prin contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare .Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care deternina excuderea din procedura de atribuire, conf. Prevederulor din OUG 34/2006 art.180si ale art.181 lit. a), c^1)si d).( Completare formular nr. 5)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care deternina excuderea din procedura de atribuire, conf. Prevederulor din OUG 34/2006 art.180si ale art.181 lit. a), c^1)si d).( Completare formular nr. 13).Prezentare Certificat de atestare fiscala, original, copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina, privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.-Prezentare Certificat de atestare fiscala, original, copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina, privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.-Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare prin Legea 337/2006 aprobatacu modificarile si completarile ulterioare. (Completare formular nr.13).Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care deternina excuderea din procedura de atribuire, conf. Prevederulor din OUG 34/2006 art.180si ale art.181 lit. a), c^1)si d). ?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Petrescu Aurel ? Presedinte Consiliu Administratie , -Bobeica Barbu- Gheorghe- membru Consiliu Administratie , -Stoicea Alin ? membru Consiliu Administratie-Ivascu Sorin ? Director General ;
-Uretu Claudia ? Director Economic ;
-Nicolau Alina ? Director Tehnic Productie .-Secuiu Aurelian ? Sef Sector (Productie)-Hiru Cornel - Sef District Curtea de Arges-Crinu Gheorghe - Sef District Pitesti-Ratoi Ion -Sef Serviciu P.U.P-Leana Bogdan ? Responsabil Preturi-Stanciu Mircea - Consilier Juridic-Cernatescu Silviu ? George- Consilier Juridic-Vasilca Valeria - Sef Birou Licitatii-Achizitii-Gatejanu Stefan ? Economist-Dragusin Gabriela Augustina - Inspector-Grigore Maria - Sef Sector Tehnic-Soare Rodica Minodora - Sef Serviciu Tehnic-Pintilie Iuliana Mioara ? Sub.ing. in cadrul Biroului de Proiectare-Radulescu Gabriela? Sub.ing. in cadrul Biroului de Proiectare-Malai Rebeca - Tehnicianeste exclus din procedura de atribuire?.(Completare formular nr. 14)Nota: ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de ofertant/ asociat, de tertul sustinator, dar si de subcontractant daca este cazul.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.(Completare formular nr.6)-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.(Completare formular nr. 17) Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, original sau copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul?, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului care corespunde obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii, ofertantului declarat castigator i se va solicita transmiterea acestui document in original sau copie legalizata. Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata , insotitede traducerea autorizata in limba romana si legalizata. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii Generale despre ofertant si anexa la formular, privind Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare privind cifra de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani., Bilant contabil 31.12.2012 vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat sau documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratiede conformitate a calitatii produsului insotit de rapoart de incercare pentru produs, emis de unlaborator autorizat, valabil la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste conformitatea produsului, conform art. 172 din OUG nr. 34/2006., Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din ultimii 3 ani., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Documente de certificare a sistemului calitatii pentru ofertant , valabile la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate din seria ISO 9001:2008 sau echivalent corespunzator obiectului procedurii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer