Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de motoare SUV-1


Detaliu pentru invitatia numarul 343035
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 01357 BUCURESTI
Numar invitatie: 343035/21.02.2013
Denumire contract: Achizitionarea de motoare SUV-1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 01357 BUCURESTICod fiscal: 4265884, Adresa: BD. GHENCEA NR.43A SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: 0214106979, Fax: 0214106979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de motoare SUV-1
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui acord cadru, urmat de contracte subsecvente in vederea achizitionariidemotoare SUV-1.
II.1.6) CPV: 31110000-0 - Motoare electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 795 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1448 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Forma de constituire: conform prevederii art.86 alin1 din HG 925/2006.(pentru virament bancar contul de depunere este: RO91TREZ7065005XXX005526 deschis la Trezoreria Sectorului 6, Beneficiar : U.M.01357 Bucuresti, cod fiscal :4265884)In cazul IMM-urilor se aplica prevederile Legii 346/14.07.2004.Declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi introdusa in SEAP, insotind dovada constituirii garantiei de participare.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 28.02.2013. Suma ce se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa ca nefondata contestatia de catre CNSC conform art.278 indice 1 din OUG 34/2006 este de 1448 lei.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara tva in lei, si se constituie conform art.90 din HG925/2006.In cazul IMM-urilor se aplica prevederile Legii 346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Declaratie privind eligibilitatea- completarea Formularului 1 ? SECTIUNEA FORMULARE- o declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din O.U.G.34/2006 din care sa reiasa ca ofertantul nu a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Precizari suplimentare: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-completarea Formularului 2 ? SECTIUNEA FORMULARE- o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181din OUG 34/2006.Cerinta 3: Certificat de atestare fiscala- 1. Pentru persoanele juridice/fizice romane: - Certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe propria raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate.Ofertantii care prezinta certificate fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea acordului cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinitaCerinta 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completarea Formularului 3 ? SECTIUNEA FORMULARE- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/12.10.2010.Cerinta 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ? conflictul de interese- completarea . Formularului 4 ? SECTIUNEAFORMULARE- o declaratie pe propria raspundere, in temeiulart. 69^1 din OUG 34/2006.Documentul va fi completat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Ofertantul/ Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul U.M.01357 Bucuresti, este exclus din procedura de atribuirePersoanele cu functie de decizie din UM01357 Bucuresti ce pot influenta procedura sunt: Ionel LOTAN-comandant; Valentin BUHUS -loctiitor;Bogdan MINEA contabil sef;COMISIA DE EVALUARE Victor NEDELCU-presedinte George BARBALATA-membru Ion BUGA-membru Ioan ROMULUS-membru de rezerva 1. Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- pentru persoane juridice straine: se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.- pentru persoane fizice: se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de bunuri efectuate in ultimii 3(trei) ani- completarea Formularului 6 ? SECTIUNEA FORMULAREreprezentand ?Lista principalelor livrari de bunuri efectuate in ultimii 3(trei) ani? continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer