Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de paine si produse de panificatie


Detaliu pentru invitatia numarul 346092
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Dej
Numar invitatie: 346092/30.04.2013
Denumire contract: Achizitionarea de paine si produse de panificatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal DejCod fiscal: 4305997, Adresa: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej, Telefon: +40 0264212640, Fax: +40 0264211341
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 0264212640, fax: +40 0264211341, persoana de contact: dr.Pandrea Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Dej, loc.dej, str. 1 Mai nr.14-16, Jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de paine si produse de panificatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de franzela alba feliata 300g/buc., baton cu gem 80 g/buc, cozonac cu rahat 500g/buc
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 100 - 271, 020 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este calculata in suma fixa pentru fiecare lot in parte si precizata in anexa B.Perioada de valabilitate a garantieie de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita confornm prevederilor art.86 alin.1 din HG 925/2006.Contul unde se poate depune garantia de participare este: RO20TREZ2175006XXX002346 deschis la Trezoreria Dej.Echivalenta leu/valuta se va face la data publicarii invitatieie de participare la cursul BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara tva a contractului subsecvent constituita conform prevederilor art.90 alin.1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 actualizata se va completa formularul 5 din sectiunea formulare.Declaratie conform art.180 din OUG 34/2006 se va completa formularul 4 din sectiunea formulare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impzitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Se vor prezenta formulare tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta se va completa formularul 9 din sectiunea formulare.Decalratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.69^1 din OUG 34/2006 se va completa formularul 10 din sectiunea formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt;Dr.Pandrea Mihai manager, Dr.Antonela Nicoara dir.med., Ec.Dalalau Roxana dir.fin, As.Muresan Zena asistent sef spital, Jr.Cecilia Susca cons jur.Ec.Pop Simona sef.bir.ach, Ec.Damian Claudia sef.bir.R.U., ec.Prunean Corina bir.ach.as.Revnic Rodica as.dietet. 1.Certificat constatator se va prezenta o copie lizibila dupa certificatul constatator cu mentiunea conform cu originalul.In etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inaintea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte copie legalizata a Certificatului constatator.2.Licenta de fabricatie emisa de Ministerul Agriculturii si Alimmentatiei in baza ord.357/2003.Se va prezenta copia lizibila dupa licenta de fabricatie a producatorului.3.Autorizatie sanitar veterinara a ofertantului, emisa de autoritatile sanitar veterinare in baza ordinului nr.111/2008.se va prezenta copie lizibila dupa autorizatia sanitar veterinara.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniu aferent conbtractului in ultimii 3 ani., bilantul contabil aferent anului 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatiesanitara amijloacelor de transport emisain baza Ordinului MS 976/1998 si HG.924/2005, Mostra de produs.Se va prezenta mostra pentru fiecare lot ofertat cate 1 buc.In cazul neprezentarii de mostra oferta va fi considerata inacceptabila in baza art.36 (1) din HG 925/2006.Mostrele sunt gratuita si raman la achizitor Certificat HACCP.Se va prezenta copie lizibila dupa certificatul HACCP al ofertantului, Certificat ISO 9001 pentru ofertant.Se va prezenta copie lizibila dupa certificatul ISO 9001:2008 al ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer