Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de piatra concasata pentru pietruirea drumurilor comunale din satul SINESTI si satul BOCNITA, din comuna Sinesti, judetul Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 331064
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Sinesti (Primaria comunei Sinesti)
Numar invitatie: 331064/04.07.2012
Denumire contract: Achizitionarea de piatra concasata pentru pietruirea drumurilor comunale din satul SINESTI si satul BOCNITA, din comuna Sinesti, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sinesti (Primaria comunei Sinesti)Cod fiscal: 4541033, Adresa: Comuna Sinesti, judetul Iasi, Sinesti, Telefon: 0232324900, Fax: 0232325100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Sinesti, judetul Iasi, Sinesti, Romania, cod postal: 707450, telefon: +40 0232325100, fax: +40 0232325100, persoana de contact: Petru Holicov
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI SINESTI (SALA DE SPORT) SAT SINESTI, COMUNA SINESTI, JUDETUL IASI, Cod postal 707450
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de piatra concasata pentru pietruirea drumurilor comunale din satul SINESTI si satul BOCNITA, din comuna Sinesti, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de piatra concasata pentru pietruirea drumurilor comunale, din comuna Sinesti, judetul Iasi.
II.1.6) CPV: 14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.497, 20 RON, Forma de constituire a garantiei participare care va fi acceptata este: Scrisoare de garantie bancara, Depunere numerar la casieria unitatii , Ordin bancar- Se va completa formularul Scrisoare de garantie bancara anexat la documentatia de atribuire. Nu vor fi luate in considerare scrisorile de garantie bancara care nu respecta conditiile minimale prezentate mai sus si in modelul atasat.1) prin virament bancar in contul RO59TREZ40824510220XXXXX deschis la Trezoreria TARGU FRUMOS, sau, 2)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru o perioada valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei Garantia de participare poate fi constituita si prin depunere la casieria Primariei Comunei SINESTI . Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere . In cazul in care unul dintre participanti la procedura face o contestatie la C.N.S.C. , iar consiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, conformitate cu prevederile art. 278 indice 1, alin. (1), lit. a) din O.U.G. 34/2006 , suma de 1.497, 20 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 zile de la termenullimita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind eligibilitatea - Completare declaratie anexata -Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta -Completare declaratie anexata in prevederile art. 181 din ordonanta--- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Completare formular, conform Ordinului nr.314/2010, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare formular- Prezentarea Certificat constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila co mentiunea conform cu originalul.- Declaratie privind neincadrareain art 69^1 - Completare declaratie anexata din care sa rezulte ca operatorii economici participanti la procedura nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare privind evitarea conflictului de interese.-Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, respectiv Comuna SINESTI , sunt: 1. HOLICOV PETRU - primar2. CARCEA DUMITRU- viceprimar3. LOGHIN MIHAI- secretarul comunei4. Tomusescu Octavian - contabil5. Soric Costel - jurist - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrii Nationala sau teritoriala , care sa confirme posibilitatea efectuarii activitatilor cuprinse la codul CAEN/CPV sub care se face achizitia.-Pentru persoane juridice/fizice straine: -Prezentarea de documente edificatoare care se dovedeasca o forma de inregistrare ca persoane juridica si de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident(traducere legalizata).-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiar Fisa de informatii generale-Declaratie privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani., Documente contabile solicitate (bilant - contabil/ extras de bilant/ raport de audit/ raport al cenzorilor etc)Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de organelle competente. Bilantul va fi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraLista principalelor livrari / prestari / lucrari efectuate in ultimii 3 ani Lista a principalelor livrari de produse efectuate/servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare/prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Alte informatii cu privire la experienta similara-Se va considera indeplinita cerinta, daca sunt prezentate urmatoarele documente: - copii ale contractelor care dovedesc experienta similara, insotite de anexele acestora; - procese verbale de predare a produselor; - minim 2 recomandari din partea beneficiarilor pentru produse similare, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Informatii privind echipamentele-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Prezentare lista utilaje si echipamente.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune(proprietate , leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie) de urmatoarele tipuri de echipamente necesare indeplinirii in termen a lucrarilor aferente acestuicontract: - autobasculante 8 x 4 pentru transport piatra, - in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare ofertantul va prezenta copiile cartilor de identitate si a certificatelor de inmatriculare, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Informatii privind personalul angajat-Informatii solicitate referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de candidat/ofertant -declaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la personalulde specialitate cu anumite certificari impuse de acte normative ce se vor mentiona., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-- CV-ul persoanei de conducere , Sa asigure personalul considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de furnizare .Cerinte minime : pentru indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa asigure urmatorul personal: - responsabil cu livrarea produselor, acesta coordoneaza contractul .-conducatori auto pentru autobasculanteResponsabilul cu coordonarea contractului va prezenta CV-ul., Informatii privind partea din contractpe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze- Oferantul va depune o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora., Informatii privind asociere-Cerinta obligatorie, in cazul in care mai multi operatori economici se asociaza si depun oferta comuna: prezentare acord de asociere, care va contine cel putin urmatoarele elemente: - asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; - nominalizarea liderului asociatiei; - comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; - platile se vor face catre liderul asociatiei. Acordul de asociere va fi legalizat de catre asociati, doar in cazul in care oferta depusa de acestia va fi desemnata castigatoare de autoritatea contractanta. Standarde de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer