Achizitie publica - Achizitionarea de Piatra sparta de rau, 10.000 tone (sort 0-8 mm , 2000 tone ; sort 8-16 mm, 6.000 tone ; sort 16-32 mm, 2.000 tone) la destinatie "
Detaliu pentru invitatia numarul 352930
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352930/22.08.2013
Denumire contract: Achizitionarea de Piatra sparta de rau, 10.000 tone (sort 0-8 mm , 2000 tone ; sort 8-16 mm, 6.000 tone ; sort 16-32 mm, 2.000 tone) la destinatie "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: +40 0248210062, Fax: +40 0248210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248210062, fax: +40 0248210062, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc, nr. 40, et. 2, Birou Achizitii Publice, Pitesti .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de Piatra sparta de rau, 10.000 tone (sort 0-8 mm , 2000 tone ; sort 8-16 mm, 6.000 tone ; sort 16-32 mm, 2.000 tone) la destinatie "
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: " Achizitionarea de Piatra sparta de rau, 10.000 tone (sort 0-8 mm , 2000 tone ; sort 8-16 mm, 6.000 tone ; sort 16-32 mm, 2.000 tone) la destinatie " dupa cum urmeaza : -District Bajesti : Cantitate -2000 t ;
-District Cateasca : Cantitate -2000 t ;
-DistrictCepari : Cantitate -2000 t ;
-District Harsesti : Cantitate -2000 t ;
-District Pitesti : Cantitate -2000 t
II.1.6) CPV: 14212120-7 - Pietris (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de :7.900 lei. Pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, recomandam ca echivalenta sa se faca la cursul BNR, la o data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de :90 de zile calendaristice de la datalimita de primire a ofertelor.- Forma de constituire a garantiei de participare : in conf.cu preved.art.86 din HG 925/2006 actualizata.- Modul de restituire al garantiei de participare : - - ofertantul castigator : in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;
- - ofertantilor necastigatori : dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei .Retinerea garantiei de participare : in conditii prevazute de art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata si H.G. 76/2010. In cazul ofertantii lor din categoria IMM , conf.L. nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire . Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 3.980, 80 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, conf. Art. 278^1alin. (1) si (2) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale . Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca sau o societate de asigurari si se va depune in original. In cazul retinerilor succesive , contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct la unitatea Trezoraria Statului din cadrul organului fiscal competent , cont ce trebuie deschis dupa semnarea contractului si oricum inainte de inceperea executiei contractului. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 %din pretul contractului.Garantia se restituie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate prin contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare .Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care deternina excuderea din procedura de atribuire, conf. Prevederulor din OUG 34/2006 art.180si ale art.181 lit. a), c^1)si d).( Completare formular nr. 5)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care deternina excuderea din procedura de atribuire, conf. Prevederulor din OUG 34/2006 art.180si ale art.181 lit. a), c^1)si d).( Completare formular nr. 12).-Cerficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, prezentat in original saucopie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat .-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, prezentat in original sau copie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.Observatii : Certificatele vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? .-Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare prin Legea 337/2006 aprobatacu modificarile si completarile ulterioare. (Completare formular nr.13).Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care deternina excuderea din procedura de atribuire, conf. Prevederulor din OUG 34/2006 art.180si ale art.181 lit. a), c^1)si d). ?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Petrescu Aurel ? Presedinte Consiliu Administratie , -Bobeica Barbu- Gheorghe- membru Consiliu Administratie , -Stoicea Alin ? membru Consiliu Administratie-Ivascu Sorin ? Director General ;
-Uretu Claudia ? Director Economic ;
-Nicolau Alina ? Director Tehnic Productie .-Secuiu Aurelian ? Sef Sector (Productie)-Dobrescu Stefanel ? Sef District Bajesti-Predescu George ? Sef District Cateasca-Crinu Gheorghe - Sef District Pitesti-Soare Gheorghe - Sef District Harsesti-Ratoi Ion -Sef Serviciu P.U.P-OneataDragos ? Responsabil Preturi-Stanciu Mircea - Consilier Juridic-Cernatescu Silviu ? George- Consilier Juridic-Vasilca Valeria - Sef Birou Licitatii-Achizitii-Gatejanu Stefan ? Economist-Dragusin Augustina-Inspector-Grigore Maria ? Sef Sector Tehnic-Soare Rodica Minodora ? Sef Serviciu Tehnic-Pintilie Iuliana Mioara ? Sub.ing. in cadrul Biroului de Proiectare-Radulescu Gabriela? Sub.ing. in cadrul Biroului de Proiectare-Iordanescu Constantin-Inginer in cadrul Biroului tehnic.-Malai Rebeca - tehnican in cadrul Biroului de Proiectare-Anghel Florentina Alina - Sub.ing. in cadrul Biroului tehnic.-Radu Ramona - Economist-Duminica Florina - inginer in cadrul Biroului Verificare autorizare si siguranta rutiera.este exclus din procedura de atribuire?.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.(Completare formular nr.6)-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.(Completare formular nr. 17) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Pentru ofertantii clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul? .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii Generale despre ofertant si anexa la formular privind Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare privind cifra de afaceri aniglobala a ofertantului pe ultimii 3 aniglobala a ofertantului., Bilant contabil 31.12.2012 vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat sau documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratiede conformitate a produsului insotit de rapoart de incercare pentru produs, emis de unlaborator autorizat, care sa ateste conformitatea produsului cu STAS 662-2002, conform art. 188 alin..(1)lit. d) din OUG nr. 34/2006., -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani . Documente de certificare a sistemului calitatii pentru ofertant , valabile la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate din seria ISO 9001:2008 sau echivalent corespunzator obiectului procedurii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2013 16:14