Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de ?pneuri pentru sarcina mica si mare? (anvelope) iarna-2009


Detaliu pentru invitatia numarul 230992
Autoritate contractanta
Serviciul de Ambulanta Judetean Maramures
Cod de identificare fiscala: 7572662
Adresa: Strada Progresului numarul 17, Baia Mare
Telefon: 0262212888 interior 20
Fax: 0262217555
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitionarea de ?pneuri pentru sarcina mica si mare? (anvelope) iarna-2009
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de ?pneuri pentru sarcina mica si mare? (anvelope), prezentate in Tabelul 1 din Sectiunea I ? Caietul de sarcini, in conditiile respectarii tuturor cerintelor mentionate in Documentatia de atribuire, respectiv in Sectiunea I ? Caietul de sarcini
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 30.10.2009 08:59)
Data publicarii: 15.10.2009 15:40
Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Serviciul de Ambulanta Judetean Maramures str. Progresului, nr. 17, loc. Baia Mare, cod postal 430291, jud. Maramures
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul de Ambulanta Judetean Maramures str. Progresului, nr. 17, loc. Baia Mare, cod postal 430291, jud. Maramures
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 30, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a operatorului economic.-declaratie privind eligibilitatea formular nr. 12-A-declaratie privind neîncadrarea în art. 181 formular nr. 12-BCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale-certificat de inregistrare-certificat constatator de la Registrul ComertuluiSituatia economico-financiara.-declaratie informatii generale formular nr. 13-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la buget a persoanelor juridiceCapacitatea tehnica si/sau profesionala.-declaratie si lista principalelor livrari, în ultimii 3 ani, de produse similare valoare însumata sa fie de cel putin 100.000, 00 LEI, conform formular nr. 12-D-certificat ISO pentru producator, sau document echivalent-un sistem de management al calitatii-certificat ISO pentru ofertant, sau document echivalent-un sistem de management al calitatii-document care sa ateste existenta unui contract de predare a anvelopelor uzate catre un colector autorizat
gratuit pe site-ul SEAP
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: a fost depusa o singura oferta care a fost respinsa avand calificativ de oferta inacceptabila
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer