Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitionarea de produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 284200
Autoritate contractanta
Spitalul Municipal Dej
Cod de identificare fiscala: 4305997
Adresa: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej
Telefon: 0264212640
Fax: 0264211341
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: achizitionarea de produse alimentare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionarea de produse alimentare diverse
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.03.2011 15:53
Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Municipal Dej, Loc.Dej, str.1 Mai nr.14-16, Loc.Dej Jud.Cluj
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2011 09:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Dej, Loc.Dej, Str.1 Mai nr.14-16, Jud.Cluj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 303, 802 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind inexistenta starii de faliment, Certificat unic de inregistre, declaratie privind eligibilitatea, Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre Stat, Certificat Constatator, Ultima Balanta de verificare, Certificat Iso, Informatii Generale, Declaratie privind principalelele livrari.
-Din SEAP este atasata la invitatia de participare-de la sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer