Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de produse alimentare diverse


Detaliu pentru invitatia numarul 347460
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Dej
Numar invitatie: 347460/28.05.2013
Denumire contract: Achizitionarea de produse alimentare diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal DejCod fiscal: 4305997, Adresa: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej, Telefon: +40 0264212640, Fax: +40 0264211341
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 0264212640, fax: +40 0264211341, persoana de contact: dr.Pandrea Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Dej, str.1 Mai nr.14-16, loc.Dej, Jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de produse alimentare diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de: biscuiti simplii, eugenia, napolitane, ceai din plante medicinale, chimen, faina alba, faina malai, fidea, gris, gem din fructe, marmelada, boia dulce, pasta tomate, cus cus, paste fainoase, ulei, vegeta, zahar, piper, foi dafin, margarina, apa minerala, fasole verde, mazare verde, tocana de legume, fasole boabe conserva, spanac congelet.
II.1.6) CPV: 15831000-2 - Zahar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 58, 074.3 - 344, 967 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este calulata in suma fixa pentru fiecare lot in parte si precizata in anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita conform prevederilor art.86 alin.1 din HG.925/2006.Contul unde se poate depune garantia de participare este: RO20TREZ2175006XXX002346 deschis la Trezoreria Dej.Echivalenta leu/ alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara tva a contractului subsecvent, constituita conform prevederilor art.90 alin.1 din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG.34/2006 actualizata.se va completa formularul 5 din sectiunea formulare.Declaratie conform art.180 din OUG.34/2006.Se va completa formularul 4 din sectiunea formulare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si a contributieie pentru asigurarile sociale de stat.se vor prezenta formulare tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat de participare cu oferta independenta.se va completa formularul 9 din sectiunea formulare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.69^1 din OUG 34/2006, se va completa formularul 10 din sectiunea formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dr.Pandrea Mihai manager, Dr.Antonela Nicoara dir.medical, Ec.Dalalau Roxana dir.fin.cont., As.Muresan Zena as.sef.spital, Cons.Jur.Jr.Cecilia Susca, ec.Pop Simona sef.bir.ach, Ec.Damian Claudia sef.bir.R.U., ec.Prunean Corina bir.ach., AS.Revnic Rodica asistent dietetica. Certificat Constatator se va prezenta o copie lizibila dupa Certificatul Constatator cu mentiunea "Conform cu Originalul", in etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inaintea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezintepentru conformitate certificatul constatatorin original sau o copie legalizata a acestuia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanul contabil aferent anului 2011., Fisa de Informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniu aferent contractului in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostra de produs.Se va prezenta mostra pentru fiecare lot ofertat cite o bucata.In cazul neprezentarii de mostre oferta va fi considerata inacceptabila in baza art.36 (1) din HG.925/2006.Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon la autoritatea contractanta, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului. Certificat ISO 9001:2008 pentru ofertant.Se va prezenta copie lizibila dupa certificatul ISO 9001:2008 al ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer