Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de produse de feronerie tamplarie


Detaliu pentru invitatia numarul 337843
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Numar invitatie: 337843/22.10.2012
Denumire contract: Achizitionarea de produse de feronerie tamplarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: +40 232216853, Fax: +40 232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, cu sediul in Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron, nr.67, Imobil T, parter, camera A-02 ? adm.patr. Mihaela Potanga.Beneficiar: Directia Servicii Studentesti- Str. Prof. Dr. Doc. D. Mangeron, NR.67, Iasi, Romania, cod postal: 700050, telefon: +40 232278683-2426, fax: +40 232271288, persoana de contact: Anca Gania
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Senat (C101), etaj 1, ? Imobil T (Rectorat), Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de produse de feronerie tamplarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de ?Articole de feronerie tamplarie?: aracet lemn, balamale, broaste pentru usi, butuci pentru broaste, chit lemn, coltare, cremoane, cuie, dibluri, holsuruburi, lacate, foreibere, manere, mecanisme tamplarie pvc, piulite, plexiglass, popnituri, pz-uri, saibe, suruburi, silduri cu manere, vizoare, yale, zavoare.
II.1.6) CPV: 44521100-9 - Broaste (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 632.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1389, 49 lei.Per.de valab.a gar.de particip.tb.sa fie cel putin egala cu per.de valab.a ofertei(cel putin 3 luni de la termenul limita de primire a ofertelor).Gar.de particip.p.fi depusa pana in mom.deschiderii ofertelor(Art. 86 alin.4 din HG 925/2006).Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: virament in contul bancar: Univ.Tehn.?Gh.Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93TREZ4065005XXX000422-Trez.Iasi sau depunerea de numerar la casieria DSS a Univ.Tehn.?Gh.Asachi?? din Iasi, str.prof.dr.doc.D.Mang.nr.67, camin T18, parter sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in orig.(art. 86 din HG 925/2006).In conf.cu prev.L346/2004 cu modif.si compl.ulterioare, garantia de participare p. fi achitata cu reducere de 50% in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM.Conform O.U.G. 34/2006 art. 2781, alin.(1), lit.c), in masura in care CNSC respinge contestatia, Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma: 926, 32 lei.Pentru return.garantiei de participare, op.ec. se obliga dupa expirarea termenelor prevazute la art. 88 din HG 925/2006, modif.si compl.ulterior, sa transmita prin fax/adresa scrisa, cu solicitarea return.gar.si cu mentiunea contului bancii in care doreste sa se efectueze OP.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.se constit.in suma fixa, intr-un cuantum de max.5% din val.contractului fara TVA.Forme de constit.a gar.de buna exec. ce vor fi acceptate: vir.in cont.bancar: Univ.Tehn?Gh.Asachi?din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93TREZ4065005XXX000422-Trez.Iasi sau dep de numerar la casieria DSS, str.prof.dr.doc.D.Mangeron nr.67, T18, parter sau un instrument de garantare emis in condit legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, ce se prezinta in original(art. 86 din HG 925/2006). Scris de garant bancara vor fi elib, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de pref.cu coresp.in Romania.In conformitate cu prev L346/2004, gar de buna exec p.fi achitata cu red.de 50% in cazul in care ofertantul e IMM.Pentru return garant, op.economic se obliga dupa expir termenelor prevaz la art. 92 din HG 925/2006, modif.si compl.ult, sa transm.prin fax adresa scrisa, cu solicit return garant cu ment cont bancii in care dor.sa se efect OP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, cu mod.si compl. ult.Cerinte: a) prezentarea doc.mentionat, completat in conformitate cu Form. 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal: 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b)Din continutul documentelor sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.NOTA: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. IonGiurma, Director gen. ad-tiv Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director economic Ec.Mariana Crivoi, Prorector Prof. Univ.dr.ing. Stefan Grigoras, Director DSS Ing. Sorin Avram Iacoban, Director Adj. DSS Ing. Budeanu Bogdan, Ec. Petronela Costachescu, Ing. Nicu Nistor, Ing. Laura Plamadeala, Ing. Anca Gania, Ing. Marius ImbreaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formulare mentionate la acest punct (punctul III.2.1. a)). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic sau alt document echivalent conform prevederilor art. 182 alin. (1) din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior.Cerinte: a) prezentarea Certificatului constatator eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (in oricare din formele: in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal). Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care a fost depusa sub forma de copie ?conform cu originalul?.b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani ?Formularul 8-Sectiunea Formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Formular 9-Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sauclienti privati.Continutul documentelor sa dovedeasca efectuarea in ultimii 3 (trei) ani, a unul sau mai multe contracte de livrari de produse similare, cu o valoare cumulata de cel putin 92.000 lei., Prezentarea unui Document/contract/proces-verbal de receptie sau a unei recomandari din partea unui beneficiar al acestui tip de produse., (I)-Se solicita in vederea stabilirii conformitatii cu produsul/produsele ce fac obiectul contractului prezentarea de mostre asa cum vor arata ele in varianta finala- la livrare, dupa caracteristicile trecute in caietul de sarcini: Pozitia 8: Balama pentru profile de aluminiuPozitia 34: Cremon simpla deschidere pt geam aluminiu, cu placuta, suruburi, Pozitia 30: Cremon geam PVC, simpla deschidere, Pozitia 95: Zavor pentru usa de aluminiu., Continuare(I)-Se solicita in vederea stabilirii conformitatii cu produsul/produsele ce fac obiectul contractului prezentarea de mostre asa cum vor arata ele in varianta finala- la livrare, dupa caracteristicile trecute in caietul de sarcini.Mostrele solicitate se vor depune odata cu oferta la Registratura Universitatii Tehnice?Gheorghe Asachi? din Iasi. Acestea se vor eticheta fiecare produs in parte cu o foaie prin care se mentioneaza pozitia din Caietul de Sarcini. La toate mostrele li se vor atasa o foaie marcata cu adresa autoritatii contractante, adresa si denumirea ofertantuluisi cu: ACHIZITIE?Articole de feronerie tamplarie??A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA (stabilita in invitatia de participare) ORA (stabilita in invitatia de participare)?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer