Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitionarea de produse hard ? echipamente si dotari? pt. proiectul ?Calitate si performanta in educatie prin dezvoltarea si implementarea unei solutii de E-learning la nivelul Inspectoratului Scolar Judetean Harghita?, simbol SMIS ? CSNR 23001


Detaliu pentru invitatia numarul 336221
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN HARGHITA
Numar invitatie: 336221/27.09.2012
Denumire contract: ?Achizitionarea de produse hard ? echipamente si dotari? pt. proiectul ?Calitate si performanta in educatie prin dezvoltarea si implementarea unei solutii de E-learning la nivelul Inspectoratului Scolar Judetean Harghita?, simbol SMIS ? CSNR 23001
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN HARGHITACod fiscal: 4246068, Adresa: Piata Libertatii nr.5, et.3, cam.323, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-312514, Fax: 0266-312148
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr.5, et.3, cam.323, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266312514, fax: +40 266312148, persoana de contact: Levente Csukas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ISJ HARGHITA, Piata Libertatii nr.5, et.3, cam.323, Miercurea-Ciuc, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitionarea de produse hard ? echipamente si dotari? pt. proiectul ?Calitate si performanta in educatie prin dezvoltarea si implementarea unei solutii de E-learning la nivelul Inspectoratului Scolar Judetean Harghita?, simbol SMIS ? CSNR 23001
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procurarea pachetului necesar de produse hard-echipamente IT si dotarile aferente, inclusiv servicii de instalare si punere in functiune, pt. implem. proiect Calitate si performanta in educatie prin dezv.si implem. unei solutii e-Learning la nivelul Insp. Scolar Jud. Harghita
II.1.6) CPV: 30210000-4 - Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 558, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 6.000 RON. Constit.cf.art 86 HG 925/2006, si art. 43 si 278 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garant. emis de o soc. bancara / de asig. in original, sa fie irevocabila. Instrument de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 15-OP in cont RO21TREZ3515005XXX000181al ISJ HARGHITA la Trezoreria M. Ciuc.Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularului 16. Termenul valabilitate garant. min. 90 zile. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a ofertei sau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 278 alin (1) din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din pretul contractuluiPoate fi constituita prin :1. Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 17.2. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. Art.90 din HG 925/2006, caz in care se vatine cont de prevederile HG nr. 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 din HG nr. 925/2006, Perioada de garantie de buna executie : minim 5 ani de la data receptiei produselor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Completare formular specific situatiei personale a ofertantuluiCompletare si semnare FORMULAR 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat2 Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatInregistrarea de datorii restante scadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei.Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3. Evitarea conflictului de intereseCompletare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69¹ din din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoana cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Bartolf Hedwig, inspector scolar general, Parfeni Aurora, inspector scolar general adjunct, Csukas Levente contabil sef, Garbea Petru manager proiect, Miklos Csaba asistent manager proiect, Gyorgy Istvan Peter, responsabil achizitii publiceIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatIncadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului4 Participarea cu oferta independentaCompletare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular nr. 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.- // -Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertantiAtentie!Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului proceduriiCertificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului situat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului proceduriiCertificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertantului din certificatul constatator emis de ORC.Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inaintede transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, saprezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani intregi 2009, 2010 si 2011 sa fie de minim300.000 lei.Se prezinta Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat pentru conformitate.Persoanele juridice straine: bilantul contabil pentru anii 2009, 2010 si 2011, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana.In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: indeplinirea a cel putin unui contract sau cel mult doua contracte similare ca natura si complexitate, in valoare cumulata de minim 50.000 lei. fara tva .Realizarea contractelor va fi dovedita prin prezentarea Procesului verbal de receptie (predare ? primire), sau a documentului de constatare din partea beneficiarului, din care sa rezulte valoarea receptionata.Se prezinta Lista principalelor livrariin ultimii 3 ani. (calculati de la data limita de depunere a ofertelor)In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor., 2. Capacitate profesionala - Informatii privind pers. de spec. de care poate dispune ofertantul- manager de proiect, cu dipl.de studii super.de lunga durata, in domeniul informatica sau IT, cu experienta profes. in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar- Responsabil cu contr.calitatii numit de conducatorul operatorului economic, cu studii de lunga durata din domeniu informatica sau IT;
-personal tehnic autorizat IPV6 ? pentru instalareasi punerea in functiune a retelei hard, dovedit prin scrisoare/certificat care atesta instruirea personalului in conformitate cu standardele reparatiei si folosirea echipamentelor adecvate la standardele impuse de producatorSe prezinta : diploma de studii si alte atestate in copie lizibila, CV-ul Formularul nr. 10, 3 Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se vaprezenta un acord de asociere cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl. contractului.In cazul asocierii a doua sau a mai multor op. ec. pentru situatia ec ? financiara si pentru capacitatea tehn. se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociati, 4Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Declaratieprivind partile din contract pe care op. ec. are intentia sa le subcontracteze cu datele de recunoastere ale subcontractantilor si acordul lor 1 Certificarea calitatiiCertificat ISO 9001 din domeniul comercializarii produselor care fac obiectul contractului in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?? ori alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiaraSe aplica urmatorul algoritm: pentru cel mai mic pret Vmin, se acorda punctajul maxim, 60 puncte. Pentru fiecare alta valoare (Va), mai mare se acorda punctajul astfel: P= 60* (Vmin/Va)
Capacitatea HDD a serverelor din cadrul ISJ (comunicatii, date, backup)
10
Descriere: Punctajul se acorda astfel : Capacitatea minima a spatiului de stocare indicata in caietul de sarcini este obligatorie, fiind un criteriu eliminatoriu, nu se acorda puncte . Pentru capacitate HDD mai mare decat cea minima se aplica urmatorul algoritm: pentru cea mai mare capacitate a spatiului de stocare (Cmax) se acorda punctajul maxim. Pentru fiecare alta valoare (Ca), mai mica se acorda punctajul astfel: P= 10* (Ca/Cmax)
Tipul procesoarelor din servere scoli punctaj maxim
10
Descriere: Punctajul se acorda astfel : La stabilirea punctajului se iau in considerare numarul de unitati de procesare (U). Tipul procesorului indicat in caietul de sarcini (U=2) este obligatoriu, fiind un criteriu eliminatoriu, nu se acorda puncte . Pentru numar de unitati de procesare (U) mai mare decat 2 se aplica urmatorul algoritm: pentru cel mai mare numar de unitati de procesare (Umax) se acorda punctajul maxim. Pentru fiecare alta valoare (Ua), mai mica se acorda punctajul astfel: P= 10 * (Ua/Umax).
Capacitatea memoriei RAM din servere scoli
10
Descriere: Punctajul se acorda astfel: Capacitatea minima a memoriei RAM din servere indicata in caietul de sarcini este obligatorie, fiind un criteriu eliminatoriu, nu se acorda puncte. Pentru capacitatea memoriei RAM mai mare decat cea minima se aplica urmatorul algoritm: pentru cea mai mare capacitate a memoriei RAM (Cmax) se acorda punctajul maxim. Pentru fiecare alta valoare (Ca), mai mica se acorda punctajul astfel: P= 10 * (Ca/Cmax).
Tipul procesoarelor din calculatoarele laptop
5
Descriere: Punctajul se acorda astfel: La stabilirea punctajului se iau in considerare numarul de unitati de procesare (U). Tipul procesorului indicat in caietul de sarcini (U=2) este obligatoriu, fiind un criteriu eliminatoriu, nu se acorda puncte. Pentru numar de unitati de procesare (U) mai mare decat 2 se aplica urmatorul algoritm: pentru cel mai mare numar de unitati de procesare (Umax) se acorda punctajul maxim. Pentru fiecare alta valoare (Ua), mai mica se acorda punctajul astfel: P= 5 * (Ua/Umax)
Capacitatea HDD din calculatoarele laptop
5
Descriere: Punctajul se acorda astfel: Capacitatea minima a spatiului de stocare indicata in caietul de sarcini este obligatorie, fiind un criteriu eliminatoriu, nu se acorda puncte . Pentru capacitate HDD mai mare decat cea minima se aplica urmatorul algoritm: pentru cea mai mare capacitate a spatiului de stocare(Cmax)se acorda punctajul maxim. Pentru fiecare alta valoare (Ca), mai mica se acorda punctajul astfel: P= 5 * (Ca/Cmax)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare directa de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer