Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de produse lactate si pateu


Detaliu pentru invitatia numarul 357441
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Dej
Numar invitatie: 357441/11.02.2014
Denumire contract: Achizitionarea de produse lactate si pateu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal DejCod fiscal: 4305997, Adresa: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej, Telefon: +40 0264212640, Fax: +40 0264211341
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 0264212640, fax: +40 0264211341, persoana de contact: dr.Pandrea Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Dej, Loc.Dej str.1 Mai nr.14-16, Jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de produse lactate si pateu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de: Branza telemea, Unt, Pate ficat si pate vegetal
II.1.6) CPV: 15544000-3 - Branza cu pasta tare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 44, 010 - 273, 755 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este calculate in suma fixa pentru fiecare lot in parte si precizata in anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita conform prevederilor art.86 alin.1 din HG 925/2006.Contul unde se poate depune garantia este: RO20TREZ2175006XXX002346 deschis la Trezoreria Dej.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 5 % din valoarea fara tva a contractului subsecvent constituita conform prevederilor art.90 alin. 1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata se va completa Formularul 5 din sectiunea formulare.Declaratie conform art.180 din OUG 34/2006 actualizata se va completa formularul 4 din sectiunea formulare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si a contributieie pentru asigurarile sociale de stat, se vor prezenta formulare tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG 925/2006.Certificat de participare cu oferta independent se va complete formularul 9 din sectiunea formulare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.69^1 din OUG 34/2006 se va completa formularul 10 din sectiunea formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr.Pandrea Mihai manager, Dr.Antonela Nicoara dir.med.Ec.Dalalau Roxana dir.fin, Jr.Susca Cecilia cons.jur., Ec.Pop Simona sef.bir.ach, Ec.Prunean Corina, Ec.Damian Claudia, Sing.Timofte Loredana, As.Revnic Rodica, As.Muresan Zena. Certificat Constatator se va prezenta o copie lizibila dupa certificatul constatator cu mentiunea conform cu originalul.In etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inaintea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul Constatator in original sau o copie legalizata a acestuia.Licenta de fabricatie emisa de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei in baza ord.357/2003, se va prezenta copia lizibila dupa licenta de fabricatie a producatorului.Autorizatie sanitar veterinara a ofertantului emisa de autoritatile sanitar veterinare in baza ord.111/2008 se va prezenta copie lizibila dupa autorizatia sanitar veterinara.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul afferent contractului in ultimii 3 ani., Bilantul contabil afferent anului 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostra de produs.Se va prezenta mostra pentru fiecare lot ofertat cate 1 bucata.In cazul neprezentarii de mostra oferta va fi considerata inacceptabila in baza art.36 alin.1 din HG 925/2006.Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon la autoritatea contractanta, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului., Autorizatie sanitara a mijloacelor de transport emisa in baza ord.MS 976/1998 si HGR.924/2005 Certificat HACCP sau Certificat ISO 22000:2005 al ofertantului.Se va prezenta copia lizibila dupa certificatul HACCP sau Certificatul ISO 22000:2005 al ofertantului., Certificat ISO 9001:2008 al ofertantului.Se va prezenta copia lizibila a Certificatului ISO 9001:2008 al ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2014 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer