Achizitie publica - Achizitionarea de servere si tablete PC pentru implementarea proiectului ?Sprijin pentru unitatile scolare in implementarea manualului de evaluare interna a calitatii educatiei?.
Detaliu pentru invitatia numarul 347889
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347889/04.06.2013
Denumire contract: Achizitionarea de servere si tablete PC pentru implementarea proiectului ?Sprijin pentru unitatile scolare in implementarea manualului de evaluare interna a calitatii educatiei?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Romana De Asigurare A Calitatii In Invatamantul Preuniversitar-A.R.A.C.I.PCod fiscal: 18126924, Adresa: str. Spiru Haret, nr. 12, sector 1, , Bucuresti, Telefon: 0740155112, Fax: 0213192096
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Spiru Haret, nr. 12, sector 1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 010176, telefon: +40 744367270, fax: +40 213192096, persoana de contact: Alina Rapa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Spiru Haret, nr. 12, sector 1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 010176, telefon: +40 744367270, fax: +40 213192096, persoana de contact: Alina Rapa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de servere si tablete PC pentru implementarea proiectului ?Sprijin pentru unitatile scolare in implementarea manualului de evaluare interna a calitatii educatiei?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de servere si tablete PC pentru implementarea proiectului ?Sprijin pentru unitatile scolare in implementarea manualului de evaluare interna a calitatii educatiei?.
II.1.6) CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 646.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2.233 lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG 925/2006, cu valabilitate de 90 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor, inclusiv. Modul de constituire a garantiei de participare: i) Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante (formularul nr. 15, original). In cazul in care instrumentul de garantare este emis de osocietate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.ii) ordin de plata in contul autoritatii contractante, AGENTIA ROMANA DE ASIGURARE A CALITATII IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR, cod fiscal 18126924, Cont: RO53TREZ7015009XXX010588 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti, sector 1 iii) instrument de garantare emis de o societate de asigurari. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate de asigurari straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de o traducere autorizata si legalizata in limba romana.In conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006, in situatia in care o eventuala contestatie depusa de catre operatorul economic (ofertant) este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, Autoritatea Contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectiv suma de 1.116, 47 lei. In situatia in care garantia de participare se constituie intr-o alta moneda decat RON, se va utiliza cursul de schimb comunicat de BNR cu 5 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului - 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila pe toata durata constractului, conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Executantul se obliga sa constituie garantia debuna executie a contractului in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. ARACIP are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie ARACIP va notifica prestatorul asupra pretentiei invocate, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspuundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 01 - Sectiunea FORMULARE; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006. Se va completa Formularul nr.03 ? Sectiunea FORMULARECertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile pana la data scadenta din luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pana la data scadenta din luna anterioara celei in care se depune oferta;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Certificate de atestare ficala vor fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3.Declaratie privind calitatea de participantOfertantul are dreptul ca in cadrul acestei proceduri: (1) Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta conform prevederilor art. 173 din OUG 34/2006 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte , sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.(2) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul procedurii de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.(3) In sensul prevederilor alin.(2), prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a) asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominant; saub) care poate exercita o influenta dominanta asupra unui subiect de drept; sauc) care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 09- Sectiunea FORMULARE, reprezentand Declaratia privind calitatea de participant.4.Certificat de participare la licitatii Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formularului nr. 04 - Sectiunea FORMULARE5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 02?Sectiunea FORMULAREPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 sunt urmatoarele: *Constantin-Serban IOSIFESCU - Presedinte ARACIP*Alina Aura RAPA- Consilier juridic*Bogdan DINU - Membru in echipa de implementare*Anca ILEANA- Membru in echipa de implementare*Alexandra IONESCU - Membru in echipa de implementare*Gheorghe ARSENE - Membru in echipa de implementare Informatiile necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor sunt: Prezentarea de documente doveditoare: *Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile continute in certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor in SEAP . ? copie conform cu originalul*Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului, certificatul constatator original sau copie legalizata.Operatorul trebuie sa aiba in domeniul de activitate, domeniile corespunzatoare prestarii serviciului supus proceduri. In cazul in care este vorba despre o asociere se va completa Formularul nr.10 din Sectiunea-FORMULARE pentru fiecare asociere in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri nete in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 200.000 lei, fara TVANota: Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie cursul de schimbLEI/EURO mediu anual comunicat de BNR (http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta lista principalelor produse similare furnizatein ultimii 3 ani , calculate pana la data limita pentru depunerea ofertei, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a prestat un contract de furnizare de produse in valoare de minimum 80.000 lei fara TVA.Pentru echivalenta se va utiliza cursul de schimb mediu anual comunicat deBNR. (http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx) Se va prezenta certificatul ISO 9001, care atesta respectarea standardelor de calitate pentru furnizarea de produse informatice si conexe in cadrul societatii care depune oferta sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 10:30