Achizitie publica - Achizitionarea de service auto si inspectie tehnica periodica (itp) pentru autovehiculele din cadrul SC CAA SA
Detaliu pentru invitatia numarul 331605
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331605/12.07.2012
Denumire contract: Achizitionarea de service auto si inspectie tehnica periodica (itp) pentru autovehiculele din cadrul SC CAA SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: 0257-270853, Fax: 0257-270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: Mihnea Giugiulan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Companiei de Apa Arad, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de service auto si inspectie tehnica periodica (itp) pentru autovehiculele din cadrul SC CAA SA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Service auto si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule cu masa max autorizata sub 3, 5 t (LOT 1);
- Service auto si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule cu masa max autorizata peste 3, 5 t(LOT 2).
II.1.6) CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 272, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: LOT1:1.400 lei, LOT2:800 lei.Nu se accepta constituirea Garantiei in alta moneda decat lei.Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire cf art. 86 din HG 925/2006: virament bancar/instrument de garantare in favoarea AC(Formular 6), in original, emis de o societate bancara/de asigurari.Instrumentul de garantare va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat/neconditionat si va cuprinde si preved art. 278^1, lit.c) OUG 34/2006 si art. 87 alin. 1, lit. a), b), c) HG 925/2006 priv executarea.Garantia va fi prezentata in original pana/sau la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertele neinsotite de o garantie cf cerintelor de mai sus vor fi respinse.Reducere 50% din garantia de participare si garantia de buna executie pt ofertantii din cat IMM (declaratie proprie raspundere cf Anexei 1 Legea 346/2004).In cazul unei asocieri, garantia va fi emisa de Lider/unul din membri in numele asocierii.Restituire cf art. 88 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular 1)Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 2)Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)(Formular 5)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular 7)Nota: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Banatean Gheorghe, ing. ec. Toma Marius, ing. Timofte Radu, ing. Pavel Mircea, ing. Gheorghe Bonini, c.j Goldis Flaviu, inf. Anca Lucian, c.j. Giugiulan Mihnea, ec. VatanyMarius.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura.Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura. Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (Persoane juridice/fizice romane) ? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are ca obiect de activitate principal sau secundar serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Documente edificatoare (Persoane juridice /fizice straine) ? Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Ofertantii straini vor prezenta aceste acte in original si/sau copii autorizate traduse in limba romana.Nota: SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in calitate deautoritate contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pentru ultimii trei ani financiari trebuie sa fie echivalentul a cel putin: - pentru LOT 1 :260.000 lei fara TVA;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizare pentru prestarea serviciilor eliberata de Registrul Auto Roman (sau echivalent), Licenta de executie si de prestare a serviciilor vizata deRegistrul Auto Roman, valabila la data deschiderii ofertelor.Nu se vor accepta ofertanti in curs de autorizare., Lista cu dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic(model propriu ofertant), pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului.Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine/ are contracte ? cadru de inchiriere si detine acces nerestrictionat pentru cel putin echipamentele si utilajele de mai jos: 1.minim 4 elevatoare;2. stand propriu pentru verificarea instalatiei de frinare- directie a autovehiculelor;3. aparat propriu pentru verificarea instalatiei electrice a autovehiculelor;4. existenta unor conditii proprii pentru efectuarea operatiunilor de tinichigerie si vopsitorie a autovehiculelori inclusive cabina de vopsit si platform de indreptat caroserii.5. aparat reglat farur6.analizator gaze7. echipaj de depanare non stop pentru tipurile de masini din Caietul de sarcini;8. minim 1 platforma de tractare, adecvata sipentru tractareaautovehiculelor., Lista cuprinzand informatii privind personalul tehnic de specialitate, in care sa se specifice calificarea fiecarei persoane. (model propriu ofertant)Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate)., Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, se va completa Formularul 5 cu subcontractantii si specializarea acestora. Formularul 5 va fi insotit de acordurile de subcontractare, cu indicarea partilor din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si cu datele de recunoastere ale acestora., Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul)Se va prezenta Acordul de asociere, in original sau copie autentificata.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., (Continuare asociere)In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. In cazul in care traducatorul nu este autorizat, aceasta va filegalizata la notariat. In cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, se solicita de catre autoritatea contractanta, inainte de incheierea contractului, prezentarea acordului de asociere in original cu semnaturile autentificate.In cazul in care un operator economic, participant la procedura de achizitie, se asociaza cu alt operator economic ce se angajeaza sa intocmeasca documentatia tehnica atunci acesta va respecta clauzele solicitate prin caietul de sarcini referitor la acest aspect., (Continuare asociere)Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seriaISO 9001 sau certificate echivalente corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii.Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi.Nota: Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii, cu exceptia cazului in care ofertantul face dovadaca raportul de audit a fost finalizat si din acesta rezulta ca ofertantul va primi certificarea.Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
20
Descriere: Pretul ofertei pentru ora de manopera.Punctajul pentru factorul de evaluare ''pretul ofertei pentru ora de manopera? se acorda astfel: a.)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b.) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a. se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim /pret) x punctajul maxim alocat
Pretul ofertei pentru piese si pentru ITP
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ''pretul ofertei pentru piese si pentru ITP? se acorda astfel: a.) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b.) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim /pret) x punctajul maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la Sediul Companiei de Apa Arad, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 14:33