Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de service auto si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 351133
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania de Apa Arad S.A.
Numar invitatie: 351133/25.07.2013
Denumire contract: Achizitionarea de service auto si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: +40 257270853, Fax: +40 257270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: Mihnea Giugiulan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC CAA SA situat in Arad, str. Sabin Dragoi Nr. 2-4, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de service auto si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de service auto si inspectie tehnica periodica (itp) pentru autovehiculele din cadrul SC CAA SA: - Service auto si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule cu masa max autorizata sub3, 5 t(LOT 1)- Service auto si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule cu masa max autorizata peste 3, 5 t(LOT 2)Valoarea estimata a serviciilor achizitionate pana la data de 31.12.2013 care fac obiectul prezentului contract este de : - pentru LOT 1 :41.000lei fara TVA;
- pentru LOT 2 :61.500 lei fara TVA.Valoarea estimata serviciilor ce vor fi achizitionate in primele 4 luni ale anului 2014 este de: - pentru LOT 1 :20.300 lei fara TVA;
- pentru LOT 2 :30.500 lei fara TVA.Valoarea totala a serviciilor ce vor fi achizitionate in 2013 impreuna cu suplimentarile pe 2014 este de: - pentru LOT 1 :61.300 lei fara TVA;
- pentru LOT 2 :92.000 lei fara TVA.Valoarea estimata fara TVA: - pentru LOT 1 : intre 41.000 (valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)si 61.300 lei (valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari) fara TVA- pentru LOT 2 : intre 61.500 (valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) si92.000 lei (valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari) fara TVA.Suplimentarea serviciilor este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie conform art. 6 alin. 3 lit. b din HG nr. 925/2006 actualizata.Optiuni: Conform art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006 actualizata
II.1.6) CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 500 - 153, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.86 din HG 925/2006 si se prezinta in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (formular 3). In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.Cuantum garantie de participare: :- pentru LOT 1 :820 lei fara TVA;
- pentru LOT 2 :1.230 lei fara TVA.Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda decat lei, cursul valutar la care se va face echivalenta va fi cursul leu/alta valuta publicat de BNR cu 4 zile inainte de data limita de primire a ofertelor.Contul in care se va depune garantia de participare este RO72 RNCB 0015 0061 5684 0001-deschis la BCR Arad. In cazul in care la procedura de achizitie participa ofertanti din categoria IMM (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Formular 4 (Decl.priv.incadrarea in IMM). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prev.la art. 87 din HG 925/2006. Garantia de participare se returneaza in conf.cu art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale HG 925/2006 si reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA (formularul nr. 21). Instrumentul de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa prevada daca activarea garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf.art.86 alin. 3 HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: Va fi exclus ofertantul care a fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.7 ? in original2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se afla in vreuna din situatiile prev. la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: a. Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.8 ? in originalb. Certificat ce atesta achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor fata de bugetul national si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala- depunerea certificatului in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.c. Certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor emis de Autoritatea Publica Locala - depunerea certificatului in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta certificatele mai sus mentionate (daca in tara de origine se emite acest gen de inscrisuri), sau documente in echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere referitoare la indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele aferente acestor categorii de datorii, care seprezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.Nota: 1. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.3. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: va fi exclus de la procedura ofertantul care se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese, lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inlcusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica si membrii consiliului de administratie, este urmatoarea: ing. Banatean Gheorghe, ec. Madincea Ecaterina, ing. ec. Toma Marius, ing.Militar Adrian, ing. Cernica Traian, c.j Goldis Flaviu, c.j. Giugiulan Mihnea, cj. Bandur Gheorghina, ec. VatanyMarius, Cj. Sabau Mihai, Tehn. Costea Valentin-Mihai, ing. Pavel Mircea, Ing. Gheorghe Bonini, Nedelciu Adrian, Cirlugea Cristian?Gheorghe, Grec Marcel, Popa Florin Aurel, Voda Petru ? Rares, Pustea Emil ? Eugen, TanaseRares, Iotcu Petru Nicolae, Gutu Romulus Remus, Tolea Adrian-Florin, Achim Zeno Catalin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina- Rodica, Covaliv Valentin, Damian Vasilica, Durus Daniel-Sorin, Enachiuc Dumitru ?Florian, Feies Cristian, Gligor Ioan, Iorgovan Simona-Lucia, Lucaci Cornel-Stefan, Micle Ioan, Mot Petru, Negrea Daniel, Onea Micea Laurentiu, Parpala Caius- Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveti Ioan, Popa Garofita, Purcaru Mircea, Sabau Gheorghe, Seculi Ioan Gheorghe, Sulincean Marius-Mircea, Sipos Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion, Vesa Teodor, Harlau Dacian.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? completare formular nr. 9 ? in originalNota: 1.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul /asociatul/subcontractantul/tertul sustinator se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.2. In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat. Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006. Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.4. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular nr. 10 - in original . In cazul unei asocieri declaratia va fi prezentata de fiecare asociat.In cazul subcontractarii declaratia va fi depusa si de catre subcontractant.5. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.11 ? in original. Neprezentarea documentelor solicitate mai sus atrage dupa sine excluderea din procedura. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care va cuprinde informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Autorizare pentru prestarea serviciilor eliberata de Registrul Auto Roman (sau echivalent) - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? eliberata in temeiul OG nr. 82/2000, aprobata prin Legea nr. 222/2003 cu modificarile si completarile ulterioare si RNTR 9:2005.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: - pentru LOT 1 :80.000 lei fara TVA;
- pentru LOT 2 :120.000 lei fara TVA.Documente de confirmare: - fisa de informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon si fax, cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar, care sa contina si cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul: 2010, 1 euro = 4.2099 lei; 2011, 1 euro = 4.2379 lei, 2012, 1 euro = 4, 4560 lei.In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat, cerinta privind capacitatea economica si financiara, va fi evaluata cumulativ., Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului.Ofertantul este obligat sa demonstreze ca dispune prin orice mijloace de echipamentele si utilajele de mai jos: 1. minim 4 elevatoare;2. stand propriu pentru verificarea instalatiei de frinare- directie a autovehiculelor;3. aparat propriu pentru verificarea instalatiei electrice a autovehiculelor;4. existenta unor conditii proprii pentru efectuarea operatiunilor de tinichigerie si vopsitorie a autovehiculelori inclusive cabina de vopsit si platforma de indreptat caroserii.5. aparat reglat faruri6.analizator gaze7. echipaj de depanare non stop pentru tipurile de masini din Caietul de sarcini;8. minim 1 platforma de tractare, adecvata sipentru tractareaautovehiculelor., Cerinta nr. 2-Lista cuprinzand informatii privind personalul tehnic de specialitate, in care sa se specifice calificarea fiecarei persoane.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate) - numarul de angajati ai societatii (minim 2 angajati specializati /profil serviciu);Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului: -Atestate privind cursuri de specializare efectuate-Angajamentul de participare al persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata o astfel de persoana), Informatii privind asocierea.In cazul unei asocieri se va depune: - declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- acordul de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.- imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire;Asociatii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 691 , 180 si 181 sidin OUG nr.34/2006 actualizata.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiv nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004., Informatii privind subcontractantiiOfertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contract.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 691 , 180 si 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator. Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatiipentru servicii implementat la nivelul organizatiei ofertantuluiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer