Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de servicii de formare profesionala ?i certificare a competen?elor in cadrul proiectului «Impreuna pentru un inceput sigur!»


Detaliu pentru invitatia numarul 350295
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALA
Numar invitatie: 350295/11.07.2013
Denumire contract: Achizitionarea de serviciide formare profesionala ?i certificare a competen?elor in cadrul proiectului «Impreuna pentru un inceput sigur!»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALACod fiscal: 22970653, Adresa: STRADA PIATA UNIRII NR.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0734222851;0264.563.050, Fax: 0264596030, INT 3052
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. ST.O.Iosif nr 1-3, cam 3, loc. Cluj Napoca, jud Cluj, Romania, cod postal: 400133, telefon: +40 728137363, fax: +40 264599316, persoana de contact: AUREL MOCAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. ST.O.Iosif nr 1-3, cam 3, loc. Cluj Napoca, jud Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de serviciide formare profesionala ?i certificare a competen?elor in cadrul proiectului «Impreuna pentru un inceput sigur!»
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de servicii va consta in contractarea serviciilor de formare profesionala tip calificare si certificare profesionala pentru persoanele de etnie roma ?i persoanele cu dizabilita?i, cu furnizori de formare profesionala autorizati conform Ordonantei Guvernului nr. 129/2000
II.1.6) CPV: 80500000-9 - Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 504, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 5040 lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006 perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusiv forma de constituire a garantiei de participare, acceptata de autoritatea contractanta, este: - instrument de garantare irevocabil, emis de o banca sau de osocietate de asigurari. Se va mentiona daca plata garantiei se face conditionat sau neconditionat. Scrisoarea de garantie bancara de participare trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1. scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta; 2. sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; 3. sa contina in clar denumirea autoritatiicontractante in favoarea careia s-a constituit; 4. valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; 5. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7. sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - virament in contulRO83TREZ2165006XXX019510 deschis la Trezoreria Cluj, titular DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALA, cod fiscal 22970653; - plata in numerar la casieria Autoritatii contractante din str. ST.O.Iosif nr. 1-3 Ofertele pentru care nu se face dovada constituirii garantiei de participare precum si ofertele pentru care garantia de participare se constituie prin alta modalitate decat cele prevazute in prezenta documentatie vor fi respinse, cu aplicarea prevederilor art. 33 alin. (3) din H.G. 925/2006.Echivalenta leu/ alta valuta se va face laCursul BNR din data de 22.07.2013
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de furnizare va fi 10% din valoarea contractului fara TVA a contractului. Modul de constituire: document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, Formularul 2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006-Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu sediul/domiciliul persoana juridical/fizica din care sareiasa faptul ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa ca nuinregistreaza datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul localPentru persoane juridice/fizice straine-Documente constatatoare echivalente emise recent de autoritatile administrative, fiscale sau judiciare din tara unde acesta este stabilit, care sa ateste indeplinirea obligatiilor a caror dovedire a fost solicitata, in cazul in care autoritatile din tara de origine sau provenientaelibereaza astfel de documente.Formularul 4)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 5)Certificat de participare cu oferta independentaFormularul 6) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Mentiune cu privire la persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura deatribuire): Director Executiv: Aurel Mocan, manager financiar Marius Ursache Copie dupa certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comer?ului/Incheiere de inregistrare in Registrul Asocia?iilor ?i Funda?iilor/Actul normativ de infiin?are- Autoriza?ia emisa de Comisia Jude?eana pentru Autorizarea Furnizorilor de formare profesionala a adul?ilor privind acreditarea pentru organizarea de cursuri in ocupa?iile solicitate prin prezenta documenta?ie de atribuire.-Ofertantii care organizeaza programul de formare profesionala in alte judete decat cele in care au fost autorizati conform Hotararii CNFPA nr. 70 din 08.03.2010, trebuie sa prezinte avizul ANC si a celor doua comisii de autorizare judetene pentru organizarea programului de formare profesionala;
-Autoriza?ia emisa de Autoritatea Nationala pentru Calificari (pentru centrele de evaluare si certificare a competentelor profesionale obtinute pe alte cai decat cele formale) conform careia pot elibera certificate de competente profesionale cu recunoastere nationala.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil pe ani 2010, 2011 si 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a prestat servicii de formare profesionala in ultimii 3 ani in ocupa?iile solicitate prin prezenta documenta?ie de atribuire.?, -Ofertantul va asigura un responsabil coordonator pentru indeplinirea contractului-Ofertantul/candidatul va atasa CV-ul persoanei responsabile in format Europass- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un numar de minim 27 de formatori pentru cursurile de formare profesionala ?i minim 17 formatori pentru certificarea profesionala in vederea executarii proiectului.-CV-urile expertilor propusi, insotite de diplome, atestate, orice alte acte doveditoare care atesta experienta acestora in realizarea de activitati similare celor expuse in Caietul de sarcini.-Documente care sa ateste legatura dintre formatori si ofertant (contracte de munca/ contracte de colaborare)., -Lista echipamentelor ce vor fi puse la dispozitie in vederea executarii obiectului contractului.-Prezentarea dovezii cu privire la posibilitatea asigurarii spa?iilor necesare pregatirii profesionale in localita?ile in care urmeaza sa se desfa?oare proiectul (Cluj-Napoca, Arad, Turda, Gilau, Capu?, Bistri?a, Oradea, Timi?oara).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer