Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de servicii de consultanta,eloaborare S.F. si documentatie obtinere finantare externa


Detaliu pentru invitatia numarul 117088
Autoritate contractanta
Comuna Chisindia (Primaria Comunei Chisindia jud. Arad)
Cod de identificare fiscala: 3519011
Adresa: Chisindia, nr. 191/A, Chisindia
Telefon: 0257 314014
Fax: 0257 314014
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitionarea de servicii de consultanta, eloaborare S.F. si documentatie obtinere finantare externa
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 85312320-8 - Servicii de consultanta profesionala (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: - elaborare studiu de fezabilitate pentrupromovareaproiectelor "Modernizarea drumului de legatura intre centrul civic si catunul Hurez? si ?Modernizare drum comunal DC 59? in vederea obtinerii de fonduri externe.- elaborare documente suport (cerere de finantare cu anexele aferente, memoriu justificativ, bugetul proiectat, cash-flow-ul, memorandum tehnic pentru contractele de materiale, memorandum tehnic pentru contractele de servicii, analiza economico-financiara, altedocumente necesare promovarii proiectului)
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 19.02.2008 17:55
Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Chisindia, nr 191/Ajud.Aradtel 0257314014fax 0257314014
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.03.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Chisindia, nr 191/Ajud.Aradtel 0257314014fax 0257314014
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
?sa aiba o cifra anuala de afaceri in ultimii trei anide minim 500.000 lei( conform bilantului anual) ;?sa aiba intocmite pina la prezentarea oferteicel putin 4 studii de fezabilitate (conform contracte incheiate cu alti beneficiari);?sa aiba minim trei ani experienta in programe europene (Phare, Sapard, etc);?sa aiba in obiectul de activitate si codul CAEN 7420 (conform Cerficatului de inregistrare la Oficiul registrului Comertului) ;?sa aiba experienta de lucrul in parteneriate (conform contractelor de parteneriat incheiate).
Documentatia se obtine de la primarie contra sumei de 10 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer