Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de servicii de elaborare a studiului ?Scenarii de politici pentru anticiparea efectelor generate de fenomenul migrationist? in cadrul proiectului ?Migratie favorabila dezvoltarii ? Instrumente/politici pentru planificare strategica in regiu


Detaliu pentru invitatia numarul 356113
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 356113/27.11.2013
Denumire contract: Achizitionarea de servicii de elaborare a studiului ?Scenarii de politici pentru anticiparea efectelor generate de fenomenul migrationist? in cadrul proiectului ?Migratie favorabila dezvoltarii ? Instrumente/politici pentru planificare strategica in regiunile si orasele SEE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111485, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Cristina Chelu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de servicii de elaborare a studiului ?Scenarii de politici pentru anticiparea efectelor generate de fenomenul migrationist? in cadrul proiectului ?Migratie favorabila dezvoltarii ? Instrumente/politici pentru planificare strategica in regiunile si orasele SEE?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de servicii de elaborare a studiului ?Scenarii de politici pentru anticiparea efectelor generate de fenomenul migra?ionist? in cadrul proiectului ?Migra?ie favorabila dezvoltarii ? Instrumente/politici pentru planificare strategica in regiunile ?i ora?ele SEE?
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3600 lei. Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele precizate de art. 86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei garantii de participare constituita in valuta se va folosi ca echivalenta cursul BNR publicat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta poate retine o parte din garantia de participare in conditiile prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006. Cont garantii de participare RO03TREZ7005005XXX004475 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% dun valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele precizate de art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ) Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 1 se va completa si in cazul tertului sustinator);b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta Formularul 1A cu referire doar la lit. a, c, d);c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 1B;d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 1C. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Liviu Nicolae Dragnea, ministru? Sevil Shhaideh, secretar de stat;? Matache Iulian-Ghiocel, secretar de stat;? Marian Niculescu, secretar general;? Mihaela Dinca, secretar general adjunct;? Boldea Cristian Robert, secretar general adjunct;? Rusnac Melania, director general, Direc?ia Generala Management Financiar, Resurse Umane ?i Achizi?ii? Vasile Ionela, director general, Direc?ia Generala Avizare, Contencios, Rela?ia cu Parlamentul ?i Dialog Social? Mihaela Voinea, Coordonator, Directia Achizitii Publice? ?enea Diana Doina, Director General, Direc?ia Generala Dezvoltare Regionala ?i Infrastructura? Ioni?a Mariana, Director, Direc?ia Lucrari Publice? Soare Alexandru George, ?ef Serviciu, Serviciul Dezvoltare Infrastructura, Direc?ia Lucrari PubliceDocumentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul;e) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget. Din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Certificatele se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada experien?ei profesionale. In acest sens ofertan?ii vor prezenta o Lista a principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani prin care sa faca dovada implicarii in cel pu?in un proiect similar: ? In domeniul de analiza a migra?iei/mobilita?ii teritoriale, a dezvoltarii teritoriale ?i regionale ?i a analizelor socio-demografice, dovedita prin participarea la cel pu?in un proiect in unul din domeniile mai sus-men?ionate sau prin cel pu?in un studiu publicat in Romania sau instrainatate, ?i? In domeniul analizei legislative ?i in domeniul elaborarii strategiilor ?i politicilor publice, dovedite prin participarea la cel pu?in un proiect in unul din domeniile mai sus-men?ionate sau prin cel pu?in un studiu publicat in Romania sau in strainatate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2013 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer