Achizitie publica - Achizitionarea de servicii de elaborare, productie, tiparire si inscriptionare materiale promotionale
Detaliu pentru invitatia numarul 339336
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339336/14.11.2012
Denumire contract: Achizitionarea de servicii de elaborare, productie, tiparire si inscriptionare materiale promotionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si InovariiCod fiscal: 12354176, Adresa: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3.07.19.51, 52, 53, Fax: 3.07.19.59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010362, telefon: +4 0213071918, fax: +4 0213071918
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010362, telefon: +4 0213071918, fax: +4 0213071918
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de servicii de elaborare, productie, tiparire si inscriptionare materiale promotionale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestare de servicii- achizitionarea de servicii de elaborare, productie, tiparire si inscriptionare materiale promotionale in cadrul proiectului ?Politici publice fundamentate in Invatamantul Superior: o premisa necesara pentru dezvoltarea Romaniei? cod SMIS 34912
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 401.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 794 lei conform OUG 34/2006. Modalitate constituire a garantiei de participare cf art 86 din HG925/2006. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada posibilitatea ca autoritatea contractanta sa poata retine din garantia de participare a ofertantului care a depus contestatie la CNSC impotriva procedurii de atribuire, si a carei contestatie a fost respinsa ca nefondata de acesta, o valoare in conformitate cu art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participareva fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara, care va fi inscriptionat astfel: ?Garantia de participare la procedura de achizitie publica servicii de elaborare, productie, tiparire si inscriptionare materiale promotionale in cadrul proiectului ?Politici publice fundamentate in Invatamantul Superior: o premisa necesara pentru dezvoltarea Romaniei? cod SMIS 34912. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate. Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, conform Formularului 10, la adresa Autoritatii Contractante pentru depunerea ofertelor, cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 2% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui cf art.90 din HG 925/2006 si va fi prezentata pana la data semnarii contractului, conform Formularului 11
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare FORMULAR 2; 2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 FORMULAR 5; 3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - FORMULAR 3; 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULARUL 4; 1.Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale - Cifra de afaceri medie globala pe ultimul an trebuie sa fie de cel putin 150.000 lei. 2.Prezentarea Bilantului contabil prescurtat pe ultimul an financiar, vizat si inregistrat de organele competente (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani operator economic trebuie sa demonstreze experienta similara prin prezentarea unei liste a principalelor servicii similare, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 17:03