Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de servicii pentru elaborarea studiului de fezabilitate si a proiectului tehnic la obiectivul ?Infrastructura si utilitati pe Soseaua Turnu Magurele-incinta fostei UM in municipiul Alexandria?


Detaliu pentru invitatia numarul 338495
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Numar invitatie: 338495/31.10.2012
Denumire contract: Achizitionarea de servicii pentru elaborarea studiului de fezabilitate si a proiectului tehnic la obiectivul ?Infrastructura si utilitati pe Soseaua Turnu Magurele-incinta fostei UM in municipiul Alexandria?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALEXANDRIACod fiscal: 4652660, Adresa: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Telefon: 0247 317732, 317733, Fax: 0247 317728
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Romania, cod postal: 140030, telefon: +40 247317732, fax: +40 247317728, persoana de contact: Municipiul Alexandria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Alexandria, str. Dunarii nr.139
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de servicii pentru elaborarea studiului de fezabilitate si a proiectului tehnic la obiectivul ?Infrastructura si utilitati pe Soseaua Turnu Magurele-incinta fostei UM in municipiul Alexandria?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor elabora Studiul de Fezabilitate si Proiectul Tehnic
II.1.6) CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data depouneriib) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sauordin de plata, in Contul IBAN al autoritatii contractante: RO46TREZ6065006XXX000167 deschis la Trezoreria Alexandria (CIF 4652660), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Cuantumul garantiei de participare: 1.612 leic) Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:806, 45 lei - reprezentand 1%Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.- Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurarisau- ordin de plata, in Contul IBAN al autoritatii contractante: RO46TREZ6065006XXX000167 deschis la Trezoreria Alexandria (CIF 4652660), in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea Formularului nr. 9;
-Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic;
-Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Prezentarea Formularului nr. 10.-Prezentarea Certificatelor constatatoare privind achitarea obligatiilor de plati catre bugetul de stat si cel local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta (Formularului nr. 13)-Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: DRAGUSIN Victor; Tabacitu Stefan, CALOTA Florica Ica, PURCARU Iulian, GOGOI Maria, GAFENCU Haritina, Bolintineanu Mirela, CIOACA Alina, IANCU Georgiana, MUTULIGA Mihaela, ABALARU Ion, BROSTEANU Andreea, COBARLIE Silvia, CUREA Gina-Georgeta, DONCEA Bogdan-Alin, GHICICA Maria, IOTU Lucian, MOCANU Daniel-Marian, NEACSU Alexandru, NEACSU Ionut, PETCU Marian-Dragos, POPESCU Dumitru-Dan, STANCU Iuliana, STREINU Marius, TALPIGA Stelica, TANASE Florentiu, TITIRISCA Florin-Nicusor, VOICILA Florea;Nota: a.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;b.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare, pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.c. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa de catre ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator, subcontractant (in functie de caz).d.Declaratie privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de catre tertul sustinator (daca este cazul) Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de: 160.000;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 3 ani (36 de luni calculate de la data limita pentru depunerea ofertelor)serviciisimilare in valoare de: 80.000 lei-Se accepta prezentareaunui numar de maxim3 contracte a caror valoare cumulata sa reprezinte minimul impus., Cerinta nr.2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (Formular 17) .Personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului (minim un specialist) in domeniile: -alimentare cu apa, -canalizare menajera, -canalizare pluviala, -alimentare cu energie electrica, -alimentare cu gaze, -telefonie, instalatie cablu TV, internet., Cerinta nr.3Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 14), Cerinta nr. 4Informatii privindsubcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.elicitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer