Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de servicii pentru realizarea evaluarii actiunilor de informare si publicitate prevazute in Planul de comunicare pentru Programul Operational Regional 2007 ? 2013 prin studii sociologice


Detaliu pentru invitatia numarul 356215
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 356215/29.11.2013
Denumire contract: Achizitionarea de servicii pentru realizarea evaluarii actiunilor de informare si publicitate prevazute in Planul de comunicare pentru Programul Operational Regional 2007 ? 2013 prin studii sociologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111478, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Vlad Moaca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, cod postal: 050741 - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de servicii pentru realizarea evaluarii actiunilor de informare si publicitate prevazute in Planul de comunicare pentru Programul Operational Regional 2007 ? 2013 prin studii sociologice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de servicii pentru realizarea evaluarii actiunilor de informare si publicitate prevazute in Planul de comunicare pentru Programul Operational Regional 2007 ? 2013 prin studii sociologice.
II.1.6) CPV: 79320000-3 - Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 225.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de Participare se constituie in cuantum de 8.064, 50 lei si se va prez in original pana cel mai tarziu la data si ora deschiderii. Pentru garantia de participare constituita in alta moneda decat leu, se va calcula echivalenta la cursul leu/valuta comunicat de BNR din data publicarii anuntului. Garantia de Participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO03 TREZ 7005 005X XX00 4475 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti, CUI 26369185 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, conform art.86 alin.(1)din H.G. nr.925/200. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul, forma si valabilitatea precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, trebuie sa respecte prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. In cazul prezentei proceduri sunt aplicabile prevederile art.278^1 alin.(1) lit.a) si alin (2) din O.U.G. nr.34/2006, in sensul ca se va retine din GP suma de 4.032, 25 lei. Garantia de Participare se va retine/retuna conform prevederilor art. 87 si art. 88 din H.G. nr.925/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, Garantia de Participare se constituie in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana - Formular nr.14.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui dupa caz: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art.90 alin.(1) din H.G. nr.925/06 cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 din H.G. nr.925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita de depunere a ofertelor) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile legii, cel mai tarziu in termen de 7 zile de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 1;2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 5;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006. Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ø Liviu Nicolae DRAGNEA Viceprim-ministru, MinistruØ Shhaideh Sevil Secretar de stat;Ø Matache Iulian-Ghiocel Secretar de stat;Ø Niculescu Marian Secretar General;Ø Dinca Mihaela Secretar General Adjunct;Ø Boldea Cristian Robert Secretar General Adjunct;Ø Rusnac Melania Director general, Directia generala management financiar resurse umane si achizitiiØ Vasile Ionela Director general, Directia generala avizare, contecios, relatia cu Parlamentul si dialog socialØ Voinea Mihaela Director, Directia Achizitii Publice;Ø Friptu Gabriel Laurentiu Director general, Directia Generala Programe Europene;Ø Coporan Iuliana - Camelia Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;Ø Surcel Cornelia Doina Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;Ø Surdeanu Catalin Virgiliu Director, Directia AM POR;Ø Idu Pompilia sef birou, Biroul evaluare program;Ø Caprian Laurentiu sef serviciu, Serviciul contractare axe prioritare;Ø Tigau Bogdan sef serviciu, Serviciul asistenta tehnica si relatia cu organismele intermediare;Ø Radu Luiza Nicoleta sef serviciu, Serviciul planificare;Ø Hertzog Iulia Stela Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana ;Ø Glavan Ioana Cristina sef serviciu, Serviciul AM RO-BG;Ø Cristea Oana Veronica sef serviciu, Serviciul AM RO-SE;Ø Popescu Daniela Antoaneta sef serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD;Ø Dobrota Carmen Elena Director, Directia pentru dezvoltarea capacitatii administrative;Ø Vladoi Janina Mirela sef birou, Biroul verificare la fata locului;Ø Baly Roxana Elena sef serviciu, Serviciul management financiar;Ø Zezeanu Luminita Director, Directia autorizare programe;Ø Voicu Gina Adela sef serviciu, Serviciul autorizare programul operational regional;Ø Enescu Gheorghe Florica Leonard sef serviciu Serviciul verificare achizitii publice si conflict de interese POR;Ø Muresan Irina Oana sef serviciu, Serviciul autorizare programe de cooperare teritoriala europeana;Ø Costea Corina Director, Directia plati si contabilitate;Ø Voicu Daniel sef serviciu, Serviciul plati programe;Ø Epure Iuliana sef serviciu, Serviciul contabilitate programe;Ø Chiriacescu Cristina sef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational;Ø Paraschivescu Nicoleta sef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe;Ø Stoica Roxana sef serviciu, Serviciul Urmarire si Recuperare Creante Nereguli ;Ø Tudorache Diana Gabriela Director, Directia control prim nivel;Ø Muceanu Theodora sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli FEDR si IPA;Ø Enache Marieta sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli ENPI;Ø Baicoianu Lucia Ioana Director, Directia monitorizare;Ø Nicolaescu Daniel Valentin sef serviciu, Serviciul monitorizare POR;Ø Calotita Gina Alexandra sef serviciu, Serviciul monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana;Ø Teodorovici Bogdanel Madalin , director, Serviciul Constatare si Stabilire NereguliØ Vasiliu Marius Mihai sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? POR;Ø Radutiu Mihai sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli - Programe Cooperare Teritoriala Europeana si Programe PHARE;Ø Tanasoff George Valeriu sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? PODCA;Ø Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene;Ø Ghergut Mihaela Tamara, Sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europeneØ Bobarnac Laura Liliana , Sef serviciu, Serviciul Autoritatea Comuna de Management pentru Programul Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007-2013.Ø Gheorghe Marius, Sef Serviciu, Serviciul contencios, Ø Balan Catalin, Sef Serviciu, Serviciul avizare, Ø Ciomag Atanase Dorin, Sef Serviciu, Serviciul dialog social si relatia cu parlamentulØ Cucos Elena Ramona, Sef Birou, Biroul relatia cu Parlamentul, Ø Sachelari Oana, Sef Serviciu, Serviciul Buget, Directia buget, financiar, contabilitate, Ø Zarnoianu Eugenia, Sef Serviciu, Serviciul financiar contabilitate, Directia buget, financiar, contabilitate, Ø Nica Valeriu Catalin, Sef Serviciu, Serviciul IT, Directia generala management financiar, resurse umane si achizitii, Ø Mitroi Jana, Director, Directia resurse umane, Ø Dobre Mihai Alexandru, Manager public, Directia resurse umane, Ø Dontu Cristinel Stefan, Sef Serviciu, Serviciul resurse umane, - Formular nr. 4;5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 - Formular nr. 3;6) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Diretia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente. Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Autoritatea contractanta solicita ca cifra de afaceri medie globala pentru ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu 800.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR., Bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personal necesar: Echipa de implementare a proiectului (minim 3 experti)? Studii superioare in domeniul stiintelor socioumane (sociologie, stiinte politice, psihologie, filosofie, stiinte ale educatiei, istorie, relatii internationale etc.) absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;? Experienta specifica de minimum 2 ani in domeniul cercetarilor cantitative si al cercetarilor calitative (cercetari de piata/ sondaje de opinie, moderator focus-grupuri sau moderator interviuri in profunzime, facilitator grup Delphi, elaborare studii de caz etc.), Personal necesar: Expert cercetare cantitativa? Studii superioare in domeniul stiintelor socioumane (sociologie, stiinte politice, psihologie, filosofie, stiinte ale educatiei, istorie, relatii internationale etc.) absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;? Experienta profesionala generala de minimum 5 ani in domeniul studiilor;? Experienta profesionala specifica in cel putin 1 proiect de cercetare sociala la nivel national, Personal necesar: Expert cercetare calitativa? Studii superioare in domeniul stiintelor socioumane (sociologie, stiinte politice, psihologie, filosofie, stiinte ale educatiei, istorie, relatii internationale etc.) absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;? Experienta profesionala generala de minimum 5 ani in domeniul studiilor;? Experienta specifica in domeniul metodelor calitative mentionate in caietul de sarcini in cel putin 1 proiect., Personal necesar: Expert metodologie? Studii superioare in domeniul stiintelor socioumane (sociologie, stiinte politice, psihologie, filosofie, stiinte ale educatiei, istorie, relatii internationale etc.) absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;? Experienta profesionala generala de minimum 5 ani in domeniul studiilor;? Experienta profesionala specifica in domeniul elaborarii metodologiilor si instrumentelor de cercetare sociala si in domeniul sociologiei organizationale (analiza de retea, evaluare organizationala etc.) de minim 3 ani;, Personal necesar: Coordonator de proiect ? Studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;? Certificat / Atestat de Manager de proiect;? Experienta profesionala specifica in cel putin un proiect;, Operatorul economic va prezenta o lista centralizata a echipei de experti cheie, pentru implementarea Contractului., Lista privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului insotita de CV-urile pentru persoanele cheie propuse, Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv, in original). Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor., Prestarea in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a unuia sau a mai multor contracte al caror obiect l-au reprezentat serviciile similare, a caror valoare / valoare cumulata sa fie de cel putin 400.000 lei. Fisa de experienta similara va fi completata pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer