Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de servicii telverde (servicii de telefonie bazat pe linii telefonice cu acces gratuit si taxare la beneficiar ? serviciu infoline in regim externalizat), servicii operator callcenter si inchiriere echipamente callcenter


Detaliu pentru invitatia numarul 357339
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Numar invitatie: 357339/05.02.2014
Denumire contract: Achizitionarea de servicii telverde (servicii de telefonie bazat pe linii telefonice cu acces gratuit si taxare la beneficiar ? serviciu infoline in regim externalizat), servicii operator callcenter si inchiriere echipamente callcenter
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: +40 213157032, Fax: +40 213145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dem I.Dobrescu nr.2 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213136267 / 883, fax: +40 213145294, persoana de contact: Irina Craciun
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dem I.Dobrescu nr.2 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213136267 / 883, fax: +40 213145294
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de servicii telverde (servicii de telefonie bazat pe linii telefonice cu acces gratuit si taxare la beneficiar ? serviciu infoline in regim externalizat), servicii operator callcenter si inchiriere echipamente callcenter
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii telverde (servicii de telefonie bazat pe linii telefonice cu acces gratuit si taxare la beneficiar ? serviciu infoline in regim externalizat), servicii operator callcenter si inchiriere echipamente callcenter, in conformitate cu Caietul de Sarcini atasat prezentei pe SEAP.
II.1.6) CPV: 64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 425, 710 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8.500, 00 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.85 si 86 din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original sau prin depunere cu OP in contul ministerului RO27TREZ7005005XXX000163 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 4266669.Perioada de valabilitate va trebui sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in original, la data si ora deschiderii ofertelor in plic separat.In conformitate cu prevederile art.278 1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care o eventuala contestatie depusa de catre operatorul economic este respinsa de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestataruluigarantia de participare.Pentru IMM-uri valoarea garantiei de participare este 50% din valoarea garantiei de participare stabilita, in conformitate cu Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se returneaza de catre Autoritatea Contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, conform OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in caregarantiade participare este constituita in alta moneda cursul de referinta va fi calculat la cursul BNR din ziua precedenta datei limata de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie a contractului de servicii va fi 10 % din valoarea fara TVA a contractului.b) Modul de constituire - document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.c) Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie, la solicitarea scrisa a prestatorului, in termen de 14 zile de la indeplinirea tuturor obligatiilor asumate de catre prestator
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006Prezentare FORMULAR 1si FORMULAR 1a (Declaratii privind eligibilitatea)Cerinta nr. 2Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati/ ofertanti asociati/ subcontractanti) completat.Prezentare FORMULAR 2Lista cu persoanele din cadrul aparatului autoritatii contractante, cu functii de decizie in ceea ce priveste prezentul contract, sunt: - PETRU RADU PAUN JURA ? Secretar General- ROMULUS RADU CORNELIU DUMITRIU? Director General Direc?ia Economica ?i Investi?ii- EDUARD CORJESCU? Director Direc?ia Juridica, Legisla?ia Muncii si Contencios- IRINA CRACIUN- Manager de Proiect-Teodor MIHALCEA - Consilier principal Serviciul Achizitii Publice si Investitii - persoana desemnta pentru introducerea datelor in SEAPCerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in originalPrezentare FORMULAR 3Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaPrezentare FORMULAR 4Cerinta nr.5Certificat fiscal eliberat de Administra?ia financiara teritoriala la care este arondat cu domiciliul / sediul persoana fizica sau juridica in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii scadente la bugetul de stat in la nivelul luniianterioare celei in careeste prevazut termenul limita de depune a ofertelor. Mentionam ca, in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, potrivit art. 11, alin 4 din HG nr. 925/2006.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii scadente la bugetul de stat la nivelul lunii anterioare celei in careeste prevazut termenul limita de depune a ofertelor. Mentionam ca, in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, potrivit art. 11, alin 4 din HG nr. 925/2006. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate alofertantului ( dupa caz, consortiu / asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca datele din acest document sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorIn cazul consortiului / asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului / asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei globale de afaceri (MCA) a exercitiului financiar al ofertantului pentru ultimii 3 ani(2011, 2012, 2013) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract, respectiv minim 851.420, 00 lei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere sau un consortiu, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere / consortiu in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatiei sau consortiului desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare membru al consortiului / asocierii, semnate de reprezentantii legali ai fiecaruia, inclusiv liderul.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM.In cazul in care, candidatul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru sustinerea cifrei media de afaceri se vor prezenta bilanturile aferente anilor 2011, 2012, 2013.In ceea ce priveste bilantul aferent anului 2013 se vor accepta si alte documente care sa ateste media cifrei de afaceri.Pentru calculul echivalentei valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul de schimb leu/euro, mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv Ofertan?ii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a prestat in ultimii 3 ani raportati la data limita de depunere a ofertelor servicii solicitate similarea caror valoare totala cumulata sa fiecel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract. 425.710, 00 lei fara TVA realizate la nivelul a maxim 3 contracte.In sustinerea celor de mai sus ofertantii vor prezenta documente in original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila din care sa rezulte indeplinirea cerintelor., Cerinta nr. 2Lista contractelor de servicii prestate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, procent indeplinit de Prestator (%) din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv, in originalContractele prevazute la pct. 1 vor fi incluse in lista si evidentiat distinct.In cazul in care candidatura este depusa de un consortiu/asociere, se va prezenta o Lista centralizatoare semnata de catre reprezentantul legal al consortiului / asocierii desemnat ca lider, precum si liste individuale pentru fiecare in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui membru al consortiului / asocierii, inclusiv liderul.Convertirea in lei pentru ofertantii straini se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv .Pentru anul in curs transformarea in lei se va face la cursul Bancii Centrale Europene din ziua publicarii invitatiei de participare la licitatie., Cerinta nr. 3Ofertantul va depune, daca este cazul: 1. Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca acestia, precum si acordul cu ei, in original Certificare pentru calitate ISO 9001:2001, In conformitate cu standardele privind asigurarea calitatii, se vor prezenta original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificarii: - ISO 9001:2001, sau echivalent, in original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer