Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitionarea de tamplarie pvc si geam termopan


Detaliu pentru invitatia numarul 307744
Autoritate contractanta
Spitalul Municipal Dej
Cod de identificare fiscala: 4305997
Adresa: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej
Telefon: 0264212640
Fax: 0264211341
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: achizitionarea de tamplarie pvc si geam termopan
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45421100-5 - Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionare de tamplarie pvc si geam termopan
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 02.08.2011 14:48
Data limita de depunere a ofertelor: 11.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Municipal Dej, Loc.Dej, str.1 Mai nr.14-16, Jud.Cluj
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.08.2011 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Dej, loc.Dej, str.1Mai nr.14-16, Jud.Cluj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 500, 614.16 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind inexistenta starii de faliment, Certificat unic de inregistrare, Declaratie privind eligibilitatea, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Ultima balanta de verificare, Informatii generale, Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
din SEAP este atasata la invitatia de participarede la sediul autoritatii contractanteGarantie de participare 4280.61 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer