Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de toner si cartuse de toner


Detaliu pentru invitatia numarul 344282
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
Numar invitatie: 344282/25.03.2013
Denumire contract: Achizitionarea de toner si cartuse de toner
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIECod fiscal: 4364748, Adresa: Bucuresti, B-dul Libertatii nr. 14, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213193885, Fax: +40 213193885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OFERTELE SE DEPUN IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de toner si cartuse de toner
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui acord cadru pentru achizitia de toner si cartuse de toner, necesare functionarii echipamentelor din dotarea institutiei
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 376, 713 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 7.534, 26 lei (2% calculata in conformitate cu prevederile art. 43?1 din O.U.G. nr. 34/2006) se va constitui in lei, prin virament bancar (ordin de plata) in contul autoritatii contractante RO51TREZ7005005XXX000216 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 4364748, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul prezentarii garantiei de participare sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari se va prezenta Formularul nr. 11 completat.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor cf Legii nr.346/2004, garantia de participare se poate constitui 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 60 de zile.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune pana la termenul limita de primire a ofertelor in SEAP, odata cu celelalte documente de calificare.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata atrage respingerea ofertei conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine din garantia de participare in situatii prevazute de art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si in ipoteza in care este depusa o contestatie, in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, cf. prevederilor art. 278?1 din OUG nr. 34/2006.Retinerea va fi de 3767, 13 leiIn caz contrar garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta cf. art.88 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 -Cerinta obligatorie - Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea.Ofertantul va completa si prezenta (scanat) in SEAP formularul 12A, declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si/sau prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul pentru administratorul/administratorii legali ai firmelor ofertante. Vor completa formularul 12A eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala, in conformitate cu prevederile art.19 si 20 din Legea nr. 279/2011.Cerinta nr. 2- Cerinta obligatorie Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181.Ofertantul va completa si prezenta (scanat) in SEAP formularul 12B, declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic; c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componenteale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit;c?1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestorad) a fost condamnat in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Vor completa formularul 12B eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capac tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art.19 si 20 din Legea 279/201.Cerinta nr. 3 -Cerinta obligatorie -Prezentarea certificatului de atestare fiscala;Ofertantul, persoana juridica romana trebuie sa prezinte (scanat) in SEAP, certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat consolidat ? prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art. 9 alin 1 din Ordin ANRMAP nr. 509/2011.Cerinta nr. 4 -Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala (taxe si impozite locale). Ofertantul persoana juridica romana trebuie sa prezinte (scanat) in SEAP, certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale, prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind obligatiile de plata. respectarea art. 9 alin. 1 din Ordin ANRMAP nr. 509/2011. Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile Financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Cerinta nr.5 -Cerinta obligatorie ? Prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta.Ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 32: certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.6 -Cerinta obligatorie -Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul va completa si prezenta formularul 12C privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr.7 -Cerinta obligatorie: Prezentarea declaratiei privind neancadrarea in prevederile art.69?1;Ofertantul va completa si prezenta formularul 12D, declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dupa caz, se va completa si prezenta formularul 12D de catre ofertantii asociati, subcontractori sau tert sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art.13 din Legea nr. 279/2011.Lista cu persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Scutea Gabriela, Tarniceru Iulian, Panait Adrian, Lica Stelian, Radu Nicoleta Viorica, Niculescu Eugen Daniel, Pirvulescu Emanuela, Vizireanu Radu Cezar, Chiurtu Mirela, Carstea George, Dofin Roxana, Vasile Raducu Danut, Brincus Anca Ginela. Cerinta nr. 8 -Cerinta obligatorie ?Prezentarea certificatului constatator (scanat) in SEAP, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste faptul ca aceasta nu este in stare de faliment ori lichidare, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, astfel incat informatiile cuprinse sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul achizitiei (acordului cadru) trebuie aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantului emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor declarati castigatori li se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare -eliberate de autoritati ale ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 9 Cerinta minima de calificare: Ofertantul va completa si prezenta Fisa de informatii generale: formularul 20, din care sa reiasa cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani si care trebuie sa fie de cel putin 376.000 lei.(Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 10Cerinta minima de calificare : Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista a principalelor livrari de produse, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din lista sa rezulte ca ofertantul a livrat prin maxim 2 contracte produse similare cu o valoarea cumulate de cel putin 188.000lei. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor CERTIFICATE/DOCUMENTE emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr.11 Ofertantii au obligatia de a face dovada conformitatii fiecarui produs ofertat prin prezentarea ?Certificatului deconformitate? prin raportarea la standardeleISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 sau alte certificari echivalente pentru fiecare produs (cartus), din care sa rezulte capacitatea produsului, pentru fiecare produs ofertat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer