Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de tonere si consumabile pentru multifunctionale si imprimante


Detaliu pentru invitatia numarul 330358
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 330358/25.06.2012
Denumire contract: Achizitionarea de tonere si consumabile pentru multifunctionale si imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCasa de Pensii a Municipiului BucurestiCod fiscal: 13601150, Adresa: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti, Telefon: 021.326.83.70, Fax: 021.326.05.41
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 031281, telefon: +40 213268370, fax: +40 213260541, persoana de contact: Marian Daniel Dragomir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de tonere si consumabile pentru multifunctionale si imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al prezentului proiect este achizitionarea de tonere si consumabile pentru multifunctionale si imprimante pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 428, 445 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
(Formular nr. 7). Conditiile de acceptare a garantiei de participare: - cuantumul garantiei de participare va fi de 2% din valoarea estimata a contractului, respectiv 8569 lei si va fi constituit in contul nr. RO98TREZ7035005XXX000057, Trezoreria sect. 3, Bucuresti, CIF 13601150; - perioada de valabilitate a garantiei de participare: - in conformitate cu prevedereile art.85 lit.(b) din HG nr.925/2006. - modalitatea de constituire a garantiei de participare: - in conditiile prevazute de art. 86 alin. (1) din HG 925/2006; - dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, la solicitarea scrisa a acestora. Autoritatea contractanta va retine parte din garantia de PARTICIPARE IN CONDITIILE SI IN CONFORMITATE CU ART. 87 ALIN. 1) DIN HG. NR. 925/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului fara TVA.( IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prev.Legii nr.346/2004 ).Perioada de valabilitate: durata executiei contractului. Mod de Constituire : - prin Scrisoare de garantie / Instrument de garantare emisa in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, recomandabil din Romania. Scrisoarea de garantie bancara va avea formatul prezentat in Formularul12 ; - garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu art.92, alin.(3) din HGR 925 / 2006 , daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si se va depune Formularul nr. 2 - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se va prezenta ca document relevant: Cazier judiciar pentru administratorul care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazier judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului.Cazierul judiciar (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului) trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna acest formular si cazierul judiciar.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Se va completa si se va depune Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertei respective din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se vor prezenta ca documente relevante: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa prezinte Formularul nr. 2 si documentele relevante.Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei din competitie: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/ sau comune;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte; c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Se va completa si depune Formularul nr. 11 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, se va completa si depune Formularul nr. 14 ? Acord de asociere, iar fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa prezinte Formularul nr. 14.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si depune Formularul nr. 9Cerinta nr. 5 Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 lit a) din O.U.G. nr. 34/2006. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹: Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 - Formularul nr. 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristiana Dumitrescu ? Director Executiv CPMB; Robert Iulian Stanescu-Director Executiv Adjunct; Eugen Gheorghe Botezatu-sef serviciu juridic si executare silita; Marian Daniel Dragomir-coordonator compartiment achizitii; Membrii comisiei de evaluare : Veronica Marinescu;Eugen Gheorghe Botezatu; Marian Daniel Dragomir; Liliana Iordan;Camelia Condoiu. Cerinta nr. 1 Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale (inregistrare). Persoane juridice/fizice romaneFiecare ofertant si, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte ca documente relevante: Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului);Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate ducumentele in original/copie legalizata, in situatia in care au fost prezentate in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraValoarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului a operatorului economic sa fie mai mare sau cel putin egala cu valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2, respectiv 856890 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraLista principalelorfurnizari in ultimii trei ani insotita de recomandari din partea acelor beneficiari mentionati in lista principalelor servicii similare prestate in ultimii trei ani (formularul nr. 10), Cerinta nr. 2Mostre, Cerinta nr. 3Informatii privind tertul sustinator Cerinta nr. 1Implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - www.e-licitatie.ro sau la sediul autoritatii contractante, Cale Vitan, nr. 6, sector 3, Bucuresti
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer