Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitionarea de tonere si consumabile pentru multifunctionale si imprimante ?


Detaliu pentru invitatia numarul 352282
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 352282/08.08.2013
Denumire contract: ?Achizitionarea de tonere si consumabile pentru multifunctionale si imprimante ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCasa de Pensii a Municipiului BucurestiCod fiscal: 13601150, Adresa: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 0213268370, Fax: +40 0213260541
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 031281, telefon: +40 213268370, fax: +40 213260541, persoana de contact: Marian Dan Dragomir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitionarea de tonere si consumabile pentru multifunctionale si imprimante ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al prezentului proiect este achizitionarea de tonere si consumabile pentru multifunctionale si imprimante pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 428, 445 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru participarea la prezenta procedura de achizitie publica este prevazuta obligatia ofertantilor de a constitui o garantie de participare(Formular nr. 7).Conditiile de acceptare a garantiei de participare: - cuantumul garantiei de participare va fi < sau = 2% din valoarea estimata a contractului, respectiv 8568, 90 lei si va fi constituit in contul nr. RO98TREZ7035005XXX000057, Trezoreria sect. 3, Bucuresti, CIF 13601150.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita pentru depunerea ofertelor ;
- perioada de valabilitate a garantiei de participare: va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor), in conformitate cu prevedereile art.85 lit.(b) din HG nr.925/2006. - modalitatea de constituire a garantiei de participare: - in conditiile prevazute de art. 86 alin. (1) din HG 925/2006;
- dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, la solicitarea scrisa a acestora.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului fara TVA.( IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prev.Legii nr.346/2004 ).Perioada de valabilitate: durata executiei contractului. Mod de Constituire : - prin Scrisoare de garantie / Instrument de garantare emisa in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, recomandabil din Romania. Scrisoarea de garantie bancara va avea formatul prezentat in Formularul12 ; - garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu art.92, alin.(3) din HGR 925 / 2006 , daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si se va depune Formularul nr. 2 - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Se va completa si se va depune Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertei respective din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se vor prezenta ca documente relevante: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa prezinte Formularul nr. 2 si documentele relevante.Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei din competitie: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/ sau comune;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte; c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Se va completa si depune Formularul nr. 11 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, se va completa si depune Formularul nr. 14 ? Acord de asociere, iar fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa prezinte Formularul nr. 14.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si depune Formularul nr. 9Cerinta nr. 5 Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 lit a) din O.U.G. nr. 34/2006. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹: Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 - Formularul nr. 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Cristiana Dumitrescu ? Director Executiv CPMB; Veronica Marinescu-Director Executiv Adjunct; Eugen Gheorghe Botezatu-sef serviciu Juridic si Executare Silita;Dinca Andreea Raluca-comp. achizitii; Membrii comisiei de evaluare: Veronica Marinescu;Eugen Gheorghe Botezatu;Marian Daniel Dragomir;Badulescu Iuliana; Bragadireanu Daniela;. Cerinta nr. 1 Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale (inregistrare). Persoane juridice/fizice romaneFiecare ofertant si, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte ca documente relevante: Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate, ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Valoarea medie globala a Cifrei de Afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului a operatorului economicCerinte minime: Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 856890 lei. Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 anifinanciari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 3Informatii privind tertul sustinatorTertul sustinator va prezenta, in cadrul ofertei in care are calitatea de tert sustinator, urmatoarele documente si formulare: a)Formularul nr. 1; b) Declaratie privind eligibilitatea, conform subpunctului III 2.1.a)din fisa de date a achizitiei din cadrul documentatiei de atribuire;c)Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 4); d) Angajament ferm de sustinere tehnica si/sau financiara autentificat la notar, la care se va anexa, dupa caz: -Lista contractelor/proiectelor ce fac obiectul sustinerii de catre tert (in cazul sustinerii de catre tert a capacitatii tehnice ? experienta similara), care se va completa sub forma unui tabel dupa modelul tabelului aferent Formularului nr. 10 din cadrul documentatiei de atribuire, insotita de documentele suport conform punctului III.2.3 din fisa de date.- Situatia privind cifra de afaceri dupa modelul de tabel prevazut in Formularul nr. 8 din documentatia de atribuire (in cazul sustinerii financiare de catre tert) insotit de documente suport conform punctului III 2.2 din fisa de date. In cazul persoanelor care asigura sustinerea financiara acestea nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conf. art.181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 modificat precum si in cele prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006, Cerinta nr. 2MostreSe vor depune mostre pentru toate produse solicitate in cadrul acestei proceduri, respectiv: tonere, fotoconductori, role preluare hartie., Cerinta nr. 1Experienta similaraLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii in ultimii 3 ani, care se confirma prin prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar (formularul nr. 10)Se va completa si depune: (conform Formularului nr. 10 inclusiv Tabelul), insotita de certificate /documente emise de catre acei beneficiari mentionati in lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Pentru fiecare livrare de de produse mentionata in lista Formularului nr. 10 se vor atasa documente suport (ce vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului / livrarii de produse, tipul produselor livrate, perioada in care s-a realizat contractul / livrarea de produse, valoarea contractului / livrarii de produse, locul livrarii, daca livrarea a fost dusa la bun sfarsit si daca a fost efectuata in conformitate cu normele profesionale in domeniu), iarcertificatele /documentele vor fi emise sau contrasemnate de autoritatea contractanta beneficiara a livrarii de produse ori de catre clientul privat beneficiar al livrarii de produse. Certificatele/documentele emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar mentionati in lista vor fi depuse in original sau copie conforma cu originalul. Cerinta nr. 1Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer