Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de tuburi din polietilena de inalta densitate pentru apa potabila


Detaliu pentru invitatia numarul 347246
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania de Utilitati Publice S.A. Focsani
Numar invitatie: 347246/23.05.2013
Denumire contract: Achizitionarea de tuburi din polietilena de inalta densitate pentru apa potabila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Utilitati Publice S.A. FocsaniCod fiscal: RO 1443170, Adresa: Str.N.Titulescu nr.9, Focsani, Telefon: +40 237226406, Fax: +40 237226402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP. Documentele ofertelor incarcate in SEAP trebuie sa fie semnate electronic.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de tuburi din polietilena de inalta densitate pentru apa potabila
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - tuburi din polietilena de inalta densitate pentru apa potabilaProdusele solicitate se vor folosii pentru lucrari de reabilitare aretelelorsi bransamentelor de apain municipiul Focsani.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Deoarece procedura se desfasoara online, operatorii economici au obligatia de a incarca ofertele semnate electronic.Optiuni: Cf. art.6 HG 925/2006.AC poate suplimenta cant.min.inscrise in Anexa 1 pana la cant.max.
II.1.6) CPV: 44162500-8 - Conducte de apa potabila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 200 - 139, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare va fi constituitain leiCuantumul garantiei de participare este de 2.000, 00 lei. Data de referinta pentru cursul de schimb BNR din15.05.2013, 1EURO = 4.3344 LEIPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Scrisoare de garantie bancara (model Formularului nr.4 - Documentatia de atribuire - Formulare) / orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 completata si modificata. Ofertantul poate sa constituie garantia de participare si cu numerar la caseria Autoritatii contractante sau O.P. in contul RO 98BPOS40002967209ROL01 Banc Post Focsani.Intrumentul de garantare trebuie sa prevada plata garantiei neconditionata sau conditionata. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa in S.E.A.P. (conform prevederilor art.18 din H.G. nr. 1660/2006, pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in Anuntul de participare. Pentru conformitate, dovada constituirii garantiei in oricare din formele legale, se va prezenta si la sediul Autoritatii Contractante, in original, pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in Anuntul de participare. Garantia de participare prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata, legalizata la Notariat. Daca garantia este un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, aceasta trebuie sa fie insotita de toate anexele (daca acestea sunt mentionate in instrumentul de garantare). Nota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile si respinse
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul nr.10- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Se va prezenta Formularul 11- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr.6- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr.7Director General: Vasilescu Gheorghe, Director Economic: Serbu Viorica.Comisia de evaluare: Presedinte: Iorgulescu Dan Director Tehnic, Membrii: Ciobotaru Mircea Sef Sucursala Apa Canal Focsani, Pogorevici Monica Sef Aprovizionare, Membrii de rezerva: Constantinescu Daniela Responsabil Achizitii Publice UIP, Jujau Manolache ? Sef Productie.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( original / copie conform cu originalul 1.Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care ofertantului clasat pe primul loc, transmite Certificatul constatator in copie, Autoritatea Contractanta va solicita, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, documentul in original sau o copie legalizata.2- Persoane juridice/fizice straine : -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalDocumentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta ca furnizor de produse similare: - Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani. . Demonstrarea indeplinirii cerintei se va face cu recomandari/document constatator din partea beneficiarului contractului/ orice alt document Vorprezenta-Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente, in copie conform cu originalul, pentru ofertant in domeniul ce face obiectul prezentului contract. Se accepta sI alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer