Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de utilaje pentru imbunatatirea activitatii Serviciului public de salubrizare al comunei Rastoaca, judetul Vrancea


Detaliu pentru invitatia numarul 349670
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA RASTOACA (CONSILIUL LOCAL RASTOACA)
Numar invitatie: 349670/01.07.2013
Denumire contract: Achizitionarea de utilaje pentru imbunatatirea activitatii Serviciului public de salubrizare al comunei Rastoaca, judetul Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RASTOACA (CONSILIUL LOCAL RASTOACA)Cod fiscal: 16380763, Adresa: Localitatea Rastoaca, jud. Vrancea, Rastoaca, Telefon: 0237/267434, Fax: 0237/267434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Rastoaca, jud. Vrancea, Rastoaca, Romania, cod postal: 627208, telefon: +40 0237267400, fax: +40 0237267434, persoana de contact: Sediul autoritatii contractante, de luni pana vineri, intre orele 08 si 16
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante din sat Rastoaca, comuna Rastoaca, judetul Vrancea, in sala de sedinte a Consiliului local.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de utilaje pentru imbunatatirea activitatii Serviciului public de salubrizare al comunei Rastoaca, judetul Vrancea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cumparare utilaj terasier nou (tip buldoexcavator)
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4000 lei. Garantia de participare este obligatorie si se constituie, cel mai tarziu, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula la cursul lei/valutacomunicat de BCE (Banca Central-Europeana) cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii incadrati in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (legea nr. 346/2004) beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare printr-o dovada in conditiile legii nr. 346/2004 (Formular nr. 11). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modalitatile de constituire a garantiei de participare - in contul RO 49 TREZ 6915 006 XXX 003 670, deschis la Trezoreria municipiului Focsani - sunt cele prevazute la art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 (vezi si Formular nr. 12). Nota: operatorul economic poate alege sa constituie garantia de participare in numerar, la casieria autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind eligibilitatea, Formular nr. 1. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c) indice 1 si d) din OUG nr. 34/2006. 2. Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Formular nr. 2. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c) indice 1 si d) din OUG nr. 34/2006. Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale in luna anterioara celei in care se depun ofertele, dupa cum urmeaza: - Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei; - Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului emis de Administratia Finantelor Publice pentru persoanele juridice. Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine (cerinta valabila si pentru sucursalele din Romania ale persoanelor juridice straine) vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cel local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor atasa in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, si acesta va trebui sa prezinte documentele solicitate. 3. Se solicita Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Operatorii economici vor completa si prezenta Certificat de participare cu oferta independenta, Formular nr. 3, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. 4. Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 69, indice 1, din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1, din OUG nr. 34/2006, Formular nr. 4. Nota: In acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba si semneaza documente ce au legatura cu atribuirea contractului (Dima Vasile-Primar; Chirita David-Viceprimar; Popescu Sabina-Secretar; Mocanu Aristita-Contabil sef; Ghinea-Dima Artur-Resp. Achizitii publice; Badiu Filaret, Duta Antonia, Postolache Coman-Consilieri locali). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, si acesta va trebui sa prezinte documentele solicitate. Cerinta obligatorie pentru persoane fizice/juridice romane si/sau straine. Pentru persoane fizice/juridice romane se solicita Certificat constatator emis de ONRC, sau echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in respectivul document trebuie sa fie reale/valabile la data-limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul in care operatorul economic clasat pe primul loc in urma evaluarii a depus in cadrul ofertei certificatul constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta ii va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine se solicita documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Nota: In cazul unei asocieri, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii privind situatia economico-financiara. Cerinte obligatorii: 1. Se va completa si prezenta Formularului nr. 5, Informatii generale; 2. Cifra de afaceri, globala (media anuala), pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012): minimum 300.000 lei, conform art. 9, lit. b din HG nr. 925/2006. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate, iar cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a tuturor resurselor membrilor grupului de operatori economici. In cazul in care, operatorul economic participant la procedura beneficiaza de sustinerea unui tert pentru indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Prezentarea bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011 si 2012), in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului sau orice alte elemente echivalente. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BCE (Banca Central-Europeana), respectiv: anul 2010:4, 2122 lei/euro; anul 2011:4, 2391 lei/euro; anul 2012:4, 4593 lei/euro. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau orice alt document echivalent in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare in tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ca operatorul economic sa faca dovada faptului ca are capacitatea tehnica si/sau profesionala de a executa si duce la bun sfarsit obligatiile contractuale. Se solicita informatii privind: 1. Experienta similara. Cerinte obligatorii: 1.1. Completarea si prezentarea Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Formular nr. 6, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; 1.2. Se solicita ca experienta similara derularea, in ultimii 3 ani, a maximum 3 furnizari de produse, care au avut ca obiect livrarea de produse similare, cu valoare cumulata de minimum 240.000 lei fara TVA. a) furnizarile de produse pot sa fie finalizate sau in derulare la data-limita de depunere a ofertelor, pentru fiecare prezentandu-se Formular nr. 7, Experienta similara; b) se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale documentelor/contractelor/proceselor-verbale de receptie/recomandarilor privitoare la furnizarile de produse cuprinse in Formularul nr. 7, Experienta similara. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate, iar cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a tuturor resurselor membrilor grupului de operatori economici. In cazul in care, operatorul economic participant la procedura beneficiaza de sustinerea unui tert atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c) indice 1 si d) din OUG nr. 34/2006. 2. Resurse umane. Cerinta obligatorie: se va prezenta o Declaratie privind personalul alocat pentru indeplinirea contractului, Formularul nr. 8, unde se vor nominaliza: - persoana/persoanele responsabile cu Controlul calitatii(desemnata/desemnate la nivelul operatorului economic in a carui/caror sfera de atributii intra si prezentul contract sau desemnata/desemnate exclusiv pentru acest contract); - persoana/persoanele responsabila/responsabile cu punerea in functiune; - persoana/persoanele responsabile cu instruirea personalului de exploatare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 18:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer