Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de utilaje pentru imbunatatirea activitatii serviciului public de salubrizare al comunei Gugesti, judetul Vrancea


Detaliu pentru invitatia numarul 353116
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GUGESTI-VRANCEA
Numar invitatie: 353116/27.08.2013
Denumire contract: Achizitionarea de utilaje pentru imbunatatirea activitatii serviciului public de salubrizare al comunei Gugesti, judetul Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GUGESTI-VRANCEACod fiscal: 4297800, Adresa: str. Aleea Primaverii 85, Gugesti, Telefon: 0237250132, 0728012583, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Aleea Primaverii 85, Gugesti, Romania, cod postal: 627155, telefon: +4 0237250046, fax: +4 0237250182, persoana de contact: VATRA VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Aleea Primaverii 85, Gugesti, Romania, cod postal: 627155, telefon: +4 0237250046, fax: +4 0237250182
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de utilaje pentru imbunatatirea activitatii serviciului public de salubrizare al comunei Gugesti, judetul Vrancea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie buldoexcavator
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Grantia de participare este 2% din valoare contractului, respectiv 4810, 6 lei.Gar. de partic. se va constitui sub urm. forme: num. la casieria autoritatii contractante; Scrisoare de gar. emisa de o institutie fin. (Banca sau Societate de asigurari); OP in contul Comunei Gugesti IBAN: RO60TREZ6915006XXX003666 deschis la Trez. Focsani, CUI 4297800. - Pe OP este obligatorie ment. procedurii.Perioada de valabilitate este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei. Ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare constituita in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. IMM-urile benfeficiaza de reducerea de 50% pentru garantia de participare, in acst caz va depune Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijmocii conform formularului F17. In cazul in care operatorul economic va depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare.Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda decatLei, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR publicat cu 3 zile inaintede data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA b) Mod de constituire: - retineri succesive din facturile emise, in cuantum de 10 % pentru fiecare factura in parte. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la TREZORERIE. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia se va constitui in acest mod doar daca livrarea produselor se va realiza in mai multe transe, lucru ce se va mentiona in oferta tehnica. - Scrisoare de garantie bancara de buna executie conform formularului F19.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: prezentare formular completat-Formular 1 in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare ofertant asociat/tert va prezenta documentele mai sus mentionate.2.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181.Cerinta obligatorie: prezentare formular completat-Formular 2 in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare ofertant asociat/tert va prezenta documentele mai sus mentionate.3.Declaratii privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: prezentare formular completat-Formular 3 in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare formular completat din anexa-Formular 4 in original din Sectiunea formulare5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formular completat din anexa: Formular 5;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Gugesti, dupa cum urmeaza: Primar Vatra Vasile; -Viceprimar Dinita Florin ; - Contabil Negru Ilinca; - Secretar Raduca Victoria;
-Consilier principal Anuta Soare ;
-Consilier Principal Lefter Nicoleta ; -Consilieri Locali: Martinescu Anca Violeta, Mirica Alina, Turtoi Marioara, Gutu Daniel; Baluta Gabriel, Danila Dorina, Apostu Adela, Rosca Ionel, Alexe Petrica, Ciurciumel Stefan, Catalin Florin, Neagu Ion, Lera Nicolae, Tivga Marian.6.Declaratie incadrare Intreprinderi mici si mijlociiCerinta obligatorie: prezentare formular completat din anexa: Formular 177.Declaratie indeplinire cerinte de calificareCerinta obligatorie: prezentare formular completat din anexa: Formular 228.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de statCerinta obligatorie: Se solicita Certificat de atestare fiscala, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie vizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.9.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de localCerinta obligatorie: Se solicita Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea publica locala, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie vizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. - Pentru Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ») din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) include serviciile care fac obiectul achizitiei publice;ATENTIE! Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata. Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizica avand ca obiect serviciile de furnizare care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Ofertantul care nu poate face dovada situatiei personale va fi exclus din procedura.- Pentru Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii trei sa fie de minim 481060 lei ofertantii vor prezenta copii dupa documentele financiare din cel mult ultimii trei ani din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri. Operatorii economici au dreptul de a-si prezenta situatia economico-financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Atunci cand un grup de operatorii economici depun oferta comuna capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Bilant contabil inregistrat la organele competente- in copie legalizata, conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Valoarea minima 240530 lei . Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnatede o autoritate ori de catre clientul beneficiar . In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termenul de garantie
10
Descriere: Componenta tehnica
Termen de livrare
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer