Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONAREA DE UTILAJE PENTRU IMBUNATAYTIREA ACTIVITATII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI MAICANESTI, JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 348542
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MAICANESTI
Numar invitatie: 348542/14.06.2013
Denumire contract: ACHIZITIONAREA DE UTILAJE PENTRU IMBUNATAYTIREA ACTIVITATII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI MAICANESTI, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MAICANESTICod fiscal: 4297770, Adresa: MAICANESTI, VRANCEA, Maicanesti, Telefon: +40 0237246297, Fax: +40 0237246297
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MAICANESTI, VRANCEA, Maicanesti, Romania, cod postal: 627190, telefon: +40 237246297, fax: +40 237246297, persoana de contact: COSTEL NECULA - PRIMARIA MAICANESTI- SECRETARIAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MAICANESTI, SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONAREA DE UTILAJE PENTRU IMBUNATAYTIREA ACTIVITATII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI MAICANESTI, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionare buldo-excavator
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 4000 lei(corelarea leu, alta valuta la data de 30.04.2013 ?curs BNR- valabila 30 zile de la data limita de de depunere a ofertei--
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Completare formular -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006*.prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta conf. ordin 314/2010Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^ din OUG 34/2006* Persoanele cu functii de raspundere in atribuirea contractului sunt: Necula Costel ?Primar-adresa loc. Rimniceni, com. Maicanesti, judetul Vrancea .Benga Tincuta ? secretar loc. Maicanesti, judetul Vrancea , Benga Viorel-sef contabil, loc. Maicanesti, judetul Vrancea , Dragomir Leontina -Presedinte comisiaevaluare oferte.Loc. Rimniceni , judetul Vrancea , consilieri locali Mocanu Constantin, Rizea Marian, Simion Gheorghe, Leica Constantin, ,Vlad Stan , Agapie Marius , Bogdan Vasile, Apostu Fanica, Pascu Razvan-Adrian , Gavrila Marian , Goleanu Corneliu , Buzoi Alexandru, Vrinceanu Gicu.-completare formular 3.In acest formular sunt nominalizate persoanele cu functie de decizie din cadrul DDSP care aproba si semneaza documente ce au legatura cu atribuirea acestui contract.Certificat de atestare fiscala.- privind impozitele si taxele locale -, fara datorii scadente in luna anterioara celei care se depun oferteleCertificat de atestare fiscala.- privind impozitele si taxele la bugetul de stat -fara datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCertificat constatator- eliberat de ONRC ?informatiile cuprinse sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri globala a candidatului pe ultimii trei ani (2010, 2011 si2012) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 300.000 lei fara TVA. Daca operatorul economic nu are 3 ani de la infiintare, cifra de afaceri va fi raportata la 1 an (cifra de afaceri realizata de la infiintare, impartita la numarul de luni de la infiintare, inmultit cu 12). Cursul leu/valuta va fi cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani Minim 1 document .Daca operatorul economic nu are 3 ani de la infiintare, se va prezenta lista principalelor livrari similare de la infiintare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer