Achizitie publica - Achizitionarea de:PRODUSE DE PANIFICATIE PRAJITE SI PRODUSE DE PATISERIE
Detaliu pentru invitatia numarul 345868
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345868/24.04.2013
Denumire contract: Achizitionarea de: PRODUSE DE PANIFICATIE PRAJITE SI PRODUSE DE PATISERIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256/490281, fax: +40 256/407066, persoana de contact: Tatiana Lizarraga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPC TIMIS, P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de: PRODUSE DE PANIFICATIE PRAJITE SI PRODUSE DE PATISERIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare ??PRODUSE DE PANIFICATIE PRAJITE SI PRODUSE DEPATISERIE?, cantitate totala: - LOTUL I TIMISOARA 28.860 buc /8 lunidin anul in curs.Valoarea aferenta prezentei proceduri, valoare la care se vor raporta ofertele este de 29.840, 35 lei (fara TVA) iar valoarea maxima estimata (ce cuprinde si eventualele suplimentari) este de 44.754, 75 lei (fara TVA).- LOTUL II LUGOJ 36.131 buc /8 lunidin anul in curs.Valoarea aferenta prezentei proceduri, valoare la care se vor raporta ofertele este de 61.299, 53 lei (fara TVA) iar valoarea maxima estimata (ce cuprinde si eventualele suplimentari) este de 91.953, 98 lei (fara TVA).Optiuni: Posibilitatea de prelungire cu 4 luni prin act adit. cf art.6.alin3 / H.G 925/2006.
II.1.6) CPV: 15821000-9 - Produse de panificatie prajite si produse de patiserie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 139.88 - 136, 708.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare : LOTUL I TIMISOARA - in valoare de 300 lei;LOTUL II LUGOJ- in valoare de 615 leiPentru operatorii economici care constituie garantia in valuta, echivalenta lei/valuta se va face la cursul BCE inregistrat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, neluandu-se in calcul ziua depunerii ofertelor.Ofertantii pot beneficia de prevederile legii IMM-urilor (Legea 346/2004).Modalitatile de constituire ale garantiei de participare sunt cele prevazute la art .86 , alin1 din H.G.925/2006, actualizata, autoritatea contractanta acceptand inclusiv depunerea sumei la casierie (de luni pana vineri intre orele 8:00-9:00 sau 12:30-15:00), art.86, alin.5 din H.G.925/2006. Pentru plata garantiei de participare prin virament bancar, contul de trezorerie este RO47TREZ6215006XXX005136, Trezoreria Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de minim 60 zilede la data limitade primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor (art. 86 alin. 6, din HG. 925/2006actualizata).Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respectiv art.87, alin.1 din H.G 925/2006, actualizata si modificata si art 278^1 din O.U.G 34/2006, actualizata si modificata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: - Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarileulterioare, completarea si prezentarea formularului 12 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare sauCompletarea si prezentarea formularului 12 B.- Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, legat de conflictul de interese cu completarea persoanelor ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante : Director General-Milutinovici Emilia; Director General Adjunct Protectie Sociala-Negrea Rodica; DirectorExecutivProtectia Drepturilor Copilului-Anciu Aurelia; Director Executiv Protectia Persoanelor Adulte-Ilcau Dana;Director General Adjunct economic PopaMariana;Sef Serviciu Investitii, Achizitii si Contractarea Seviciilor Sociale-Lizarraga Tatiana.Functii de executie in cadrul Serviciului Investitii, Achizitii si Contractarea Seviciilor Sociale: Balint Verginica, Brebenar Mariana, Carabet Doina, Herinean Carmen, Maldarescu Alina, Popescu Mihaela.Completarea acestui formular este obligatorie de asemenea: in cazul asocierii de catre fiecare asociat/de catre tertul sustinator si de eventualii subcontractanti . Persoane juridice/fizice romane -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc va depune pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, sub forma de traduceri legalizata in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie sanitara emisa de catre Directia de Sanatate Publicapentru spatiu ( Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor pentru spatiu emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru siguranta Alimentelor) sau echivalent (conform Ordinului nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor)Autorizatie sanitara emisa de catre Directia de Sanatate Publica pentru autovehicolele cu care se va face transportul produselor ce reprezinta obiectul contractului (Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijlocele de transport al produselor de origine animala emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru siguranta alimentelor ) sau echivalent conform Ordinului nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor), Lista principalelor livrari deprodusesimilare efectuate in ultimii 3 ani continand valori , perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente ( contracte de furnizare, documente constatatoare, proces verbal de receptie, etc., in valoarede 20.900 lei pentru Lot I- Zona Timisoara , si in valoare de42.900 lei pentru LOT II ? Zona Lugoj) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar .In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 08:35