Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea echipament de protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 341985
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI
Numar invitatie: 341985/23.01.2013
Denumire contract: Achizitionarea echipamentdeprotectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATICod fiscal: RO 23973046, Adresa: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Galati, Telefon: +40 236322727, Fax: +40 236322727
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Galati, Romania, cod postal: 800435, telefon: +40 236322727, fax: +40 236322727, persoana de contact: TOMA ROXANA, PUSCOI DANIELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Galati, Romania, cod postal: 800435, telefon: +40 236322727, fax: +40 236322727
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciul Public de Salubritate subordonat autoritatii locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea echipamentdeprotectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitionarea echipamentelor de protectie imbracaminte cod CPV 18143000-3, incaltaminte cod CPV 18830000-6",
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 441 - 497, 825 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare trebuie sa fie < 2%, din valoarea estimata adica de- 6.000 lei pentru Lotul I, - 2.000 lei pentru Lotul II, conform art. 43?1 din Ordonanta nr. 34/2006.Cuantumul garantiei ce se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC, conform art. 278^1 din Ordonanta nr. 34/2006 este de 3.928, 55 lei pentru Lotul I si 1.049, 7 lei pentru Lotul II .Garantia de participare se va constitui prin una din modalitatile: a) ordin de plata, in contul autoritatii contractante in contul de garantii RO68TREZ3065006XXX011193 al SERVICIULUI PUBLIC ECOSAL, deschis la Trezoreria Galatib) numerarla caseria SERVICIULUI PUBLIC ECOSALc) scrisoare de garantie bancara, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea SERVICIULUI PUBLIC ECOSALTermenul de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile, egal cu perioada de valabilitate aa ofertei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.In cazul ofertantilor ce se incadreaza in categoria IMM garantia de participare se reduce la jumatate. Declaratiile intocmite conform anexei nr.1 la Legea nr. 346/2004 ? Formularul nr.14? se vor anexa scrisorii de inaintare, in afara plicului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta : Formularulnr.1: Declaratie privind eligibilitatea - a fost solicitatapentru a se putea dovedi neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006Se va prezenta : Formularul nr. 2 - ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta? - a fost solicitata pentru a se putea dovedi neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006;Se va prezenta - Formularul nr. 3 -Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta- prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaSe va prezenta - Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire?.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director general ? ing. Ion IonescuDirector economic ? ec. Dumitru DiculescuCFP ? Lungu ProfiraMembri comisiei de evaluare;
- Ec. Toma Roxana ? presedinte;
- Fc. Economic Puscoi Daniela? membru ;
- ContabilChivu Tudorita ? membru;
- Cons. Juridic Burlibasa Maria ? membru;
- Sing. Bancila Eugenia? membru.Membride rezerva ai comisiei de evaluare- EconomistStan Adela ? membru;
- Cons. Juridic Sava Neculai ? membru;
- Sandu Silvia? membru ;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat (ANAF), care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform Legii 126/2012, in oricare din formele : original/copie lega;izata/copie conform originalul .Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor locale care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform Legii 126/2012, in oricare din formele : original/copie lega;izata/copie conform originalul .Se va prezenta : Formularul nr. 5 - ?Fisa de identificare?- a fost solicitat pentru a fi posibila vizualizarea datelor de identificare a fiecarui ofertant in parte, a datelor de contact si a adresei sediului social, informatii utile pentru transmiterea eventualelor clarificari sau a rezultatelor procedurii de atribuire a contractului, numarul de telefon, fax, persoana de contact, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura, precum si contul garantiei de buna executie. Copie dupa certificatul constatator emis de ORC (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul) - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul va prezenta Autorizatia de de functionare ca unitate protejata, in copie legalizata, emisa de Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap din cadrul Ministerului Muncii, Familiei si Egalitatii Sociale, conform Legii nr. 448/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea oricarui document financiar din care sa rezulte cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani 2012, 2011, 2010 (ex. : bilantului contabil vizat si inregistrat la organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil) - a fost solicitat pentru a se vedea informatii cu privire la datele actualizate despre ofertanti ( bonitatea financiara a ofertelor).Cursul de referinta va fi dupa cum urmeaza : - Pentru anul 2010 - 1 euro = 4, 12 lei curs mediu anual comunicat de B.N.R.- Pentru anul 2011 - 1 euro = 4, 23 lei curs mediu anual comunicat de B.N.R.- Pentru anul 2012 - 1 euro = 4, 45 lei curs mediu anual comunicat de B.N.R.Medie cifrei de afaceri globale, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani, 2012, 2011, 2010 sa fie cel putin egala cu: - 600.000 lei pentru lotul I;
- 200.000 lei pentru lotul II.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantiivor prezenta Certificat de conformitate, pentru produsulcomercializat, conform HG nr. 115/2004 si HG 1048/2006 si a standardelor de tip EN 471, EN 340, EN 342, EN 343, EN 420, EN 388, EN 20347-1, EN 345-1, EN 20345., Toti ofertantii vor depune (pe langa documentatia-oferta) si cate o mostra din fiecare produs solicitat. Mostrele depuse de ofertantul declarat castigator, vor ramane in proprietatea autoritatii contractante (in vederea evaluarii conformitatii produselor comandate/ livrate cu mostrele depuse. Mostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori vor putea fi ridicate de la sediul autoritatii contractante in termen de maxim 30 de zile de la data incheierii contractului.Mostrele se solicita in vederea stabilirii conformitatii produselor, conform cerintelor din caietul de sarcini., Se va prezenta : Formularul nr. 6 Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul acordului-cadru, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2013 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer