Achizitie publica - Achizitionarea la comanda a unor specii floricole de sezon pentru infrumusetarea parcurilor din municipiul Tulcea.
Detaliu pentru invitatia numarul 324947
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324947/24.04.2012
Denumire contract: Achizitionarea la comanda a unor specii floricole de sezon pentru infrumusetarea parcurilor din municipiul Tulcea.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII PUBLICE SA TulceaCod fiscal: 22618640, Adresa: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Telefon: 0240515541, Fax: 0240515546
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Romania, cod postal: 820156, telefon: +4 0240515541, fax: +4 0240515546, persoana de contact: Feodor Casian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC SERVICII PUBLICE SA Tulcea, str. Mahmudiei nr.17, sala de sedinte, tel.+4 0240515541, fax. +4 0240515546
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea la comanda a unor specii floricole de sezon pentru infrumusetarea parcurilor din municipiul Tulcea.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va achizitiona in transe zilnice pe baza de comenzi, materialul floricol necesar pentru plantare in perioada sezonului de vara (mai-iunie). In pretul contractului furnizorul va efectua si urmatoarele servicii accesorii :1.-pastrarea bulbilor in spatii special amenajate , pe perioada de dupa trecerea florilor de vara si pana in toamna la replantare (octombrie).2.-plantarea muscatelor , pe 41 de suporti ornamentali piramidali.
II.1.6) CPV: 03121100-6 - Plante vii, bulbi, radacini, butasi si altoaie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantumul garantiei de participare 2500 lei cf. art.85 lit a din HG 925/2006. -perioada de valabilitate va fi demin.60 zile.de la termenul limita de primire a ofertei -garantia de participare se va constitui conform art.86 din HG925/2006: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original (model formular). -OP confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; cont : RO13BRDE370SV12152433700 BRD Tulcea -numerar depus la casieria autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor;; Se acorda reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii nr. 346 / 2004; Nota : Dovada constituirii garantiei va fi insotita de ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata. Nota: Garantia de participare, in original, va insoti plicul care contine oferta (se va prezenta pana la deschiderea ofertelor). Ofertantul pierde garantia de participare cf. art.87 din HG 925/2006, art.278 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in conformitate cu art.90 din HG.925/2006 prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care partile convin constituirea garantiei prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.decl privind eligibilitatea -2.decl. privind neincadrarea in prev art181 din OUG34/2006 -3.certificat privind calitatea de participant la procedura -4.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -5.decl privind neincadrarea in prev. art 69^1 din OUG 34/2006 - Persoane cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Director General Jipa cezar, Director economic : Casian Feodor, jr. Dendrino Gabriela, ing. Rotaru Valentin;sef sect.salubrizare spatii verzi Ionita Alecsandrina 6.certif. fiscale eliberate de serv. Taxe si Impozite locale si de organele de administrare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original /copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul". 1.certificat constator emis de ORC de pe raza judetului unde isi are sediul ofertantul , emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor si care sa contina ca obiect de activitate autorizat codul CAEN aferent contractului (original/copie cu mentiunea conform cu originalul ).Atentie: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceastaforma)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3.-declaratie privind lista principalelor furnizari de produsepe ultimii 3 ani.Cerinta 4.-Se solicita experienta similara cu valoare de minim 250.000 lei.Ofertantul va prezenta cel putin un contract sau max.2 contracte derulate in ultimii 3 ani prin care sa confirme furnizarea de produse similare cu valoare de min.250.000 lei insotite de recomandarile/certificatele constatatoare aferente., Cerinta 5.-Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice prestarii serviciului, instalatii, echipamente tehnice, etc., de care dispune (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta 6.-Informatii privind subcontractantii.Daca anumite parti din contracturmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declarati indiferent de procent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP. Programul necesar pentru vizualizarea doc. semnate electronic, se descarca gratuit de pe site www.digisign.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 11:39