Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea la comanda a unor specii floricole de sezon pentru infrumusetarea parcurilor din municipiul Tulcea.


Detaliu pentru invitatia numarul 342355
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICII PUBLICE SA Tulcea
Numar invitatie: 342355/04.02.2013
Denumire contract: Achizitionarea la comanda a unor specii floricole de sezon pentru infrumusetarea parcurilor din municipiul Tulcea.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII PUBLICE SA TulceaCod fiscal: 22618640, Adresa: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Telefon: 0240515541, Fax: 0240515546
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Romania, cod postal: 820156, telefon: +40 240515541, fax: +40 240515546, persoana de contact: Feodor Casian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC SERVICII PUBLICE SA TULCEA, str. Mahmudiei nr.17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea la comanda a unor specii floricole de sezon pentru infrumusetarea parcurilor din municipiul Tulcea.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va achizitiona in fiecare sezon in transe zilnice pe baza de comenzi, materialul floricol necesar pentru plantare in perioada sezonului respectiv.Achizitionarea la comandaa speciilor floricole : Begonia semperflorens (begonia)30.000 buc, Pelargonium peltatum (muscata curgatoare simpla )20.000buc, Salvia splendens(salvia)20.000 buc, Cineraria maritma (cineraria)10.000 buc, Brassica oleracea (talie mica) 20.000 buc, ChrysantenumXXL(crizantema)100 buc, Tageles (craite)10.000 buc, Petunia grandiflora superbissima (petunia)9.000 buc, In pretul contractului furnizorul va efectua si urmatoarele servicii accesorii :1.-transportulmaterialului floricol cu mijloacele de transport proprii pe cheltuiala furnizorului, conform comenzilor;2.-pastrarea a 30.000 bulbi de lalele in spatii special amenajate , pe perioada de vara si pana la incepereasezonului de replantare .3.-plantarea muscatelor , pe 41 de suporti piramidali si depozitarea acestor suporti dupa trecerea florilor.
II.1.6) CPV: 03121100-6 - Plante vii, bulbi, radacini, butasi si altoaie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantumul garantiei de participare 5000 lei cf. art.85 lit a din HG 925/2006.Garantia de participare se constituie conform art.86 din HG 925/2006 prin : -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original (model formular).-perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, min.90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru echivalenta leu/ alte valute, ofertantii se vor raporta la cursul valutei respective afisat de BNR inainte cu 3 zile de data limita de depunere a ofertelor.-OP confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;cont : RO13BRDE370SV12152433700 BRD Tulcea-numerar depus la casieria autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor;;Nota : Dupa caz, se acorda reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii nr. 346 / 2004;Pentru IMM-uri, dovada constituirii garantiei va fi insotita de ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantul pierde garantia de participare cf. art.87 din HG 925/2006, art. 278^1 din OUG 34/2006.- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in conformitate cu art.90 din HG.925/2006 prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care partile convin constituirea garantiei prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.decl privind eligibilitatea- Formular 12.decl. privind neincadrarea in prev art181 din OUG34/2006 -Formular23.certificat privind calitatea de participant la procedura -Formular 34.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 45.decl privind neincadrarea in prev. art 69^1 din OUG 34/2006 -Formular5Persoane cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Director General: Jipa Cezar, Director economic : Casian Feodor, jr. Dendrino Gabriela, ing. Rotaru Valentin;sef sect.salubrizare spatii verzi Ionita Alecsandrina, Presedinte CA-Zibileanu Stefana, Membri CA : Pohariu Daniel Iulian, Gudu Michael, Marinescu Silviu Stefan6.certif. fiscale eliberate de serv. Taxe si Impozite locale si de organele de administrare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original /copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" .Ofertantii care depun certificate cu debite inregistrate la bugetele locale/stat vor fi descalificati.Documentele vor fi depuse acolo unde este cazul si de catre asociat, subcontractant, tert sustinator al ofertantului. 1.certificat constator emis de ORC de pe raza judetului unde isi are sediul ofertantul , care sa contina ca obiect de activitate autorizat codul CAEN aferent contractului cat si alte informatii relevante si reale la data limita de depunere a ofertelor (original/copie cu mentiunea conform cu originalul ).Nota: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.-Informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala in domeniul aferent contractului. Se solicita media cifrei de afaceri pe cel mult ultimii 3 ani in domeniul aferent contractului , sa fie de min. 500.000 lei.Pentru echivalenta in euro se va lua ca referinta cursul mediu anual euro comunicat de BNR la sfarsitul fiecarui an.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 2.-declaratie privind lista principalelor furnizari de produse pe ultimii3 ani.Se solicita experienta similara cu valoare de minim 330.000 lei. Se solicita ca ofertantii sa fi finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract maxim doua de furnizare produse similare , a caror valoare sa fie de cel putin 330.000 lei.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate dede o autoritate sau de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia , demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicConversia leu valuta se va face la cursul comunicat de BNR la sfarsitul fiecarui an, Cerinta 3.-Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cuutilaje specifice prestarii contractului, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport, spatii special amenajate de depozitare a bulbilor etc., de care dispune operatorul economic dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, in vederea asigurarii calitatii;, Cerinta 4.-Informatii privind subcontractantii.Daca anumite parti din contract urmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declaratiindiferent de procent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer