Achizitie publica - Achizitionarea serviciilor de elaborare de materiale promotionale si de publicitate, necesare in vederea implementarii proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila a zonei transfrontaliere Romania ? Bulgaria? ? SPATIAL
Detaliu pentru invitatia numarul 356732
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356732/24.12.2013
Denumire contract: Achizitionarea serviciilor de elaborare de materiale promotionale si de publicitate, necesare in vederea implementarii proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila a zonei transfrontaliere Romania ? Bulgaria? ? SPATIAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111478, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Vlad Moaca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MDRAP - Strada Apolodor nr. 17, latura Nord, Sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea serviciilor de elaborare de materiale promotionale si de publicitate, necesare in vederea implementarii proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila a zonei transfrontaliere Romania ? Bulgaria? ? SPATIAL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ministerul dezvoltarii regionale ?i administratiei publice (MDRAP), in calitate de coordonator (lead partner) aproiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila a zonei transfrontaliere Romania-Bulgaria?, lanseaza prezenta procedura de achizitie publica pentru identificarea si selectarea unui operator pentru prestarea serviciilor de elaborare de materiale promo?ionale ?i de publicitate necesare in vederea implementarii in bune conditii a proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila a zonei transfrontaliere Romania-Bulgaria?.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 855 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de Participare se constituie in cuantum de 4.737, 10 lei si se va prez in original pana cel mai tarziu la data si ora deschiderii. Pentru garantia de participare constituita in alta moneda decat leu, se va calcula echivalenta la cursul leu/valuta comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare. Garantia de Participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO03 TREZ 7005 005X XX00 4475 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti, CUI 26369185 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, conform art.86 alin.(1)din H.G. nr.925/200. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul, forma si valabilitatea precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, trebuie sa respecte prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. In cazul prezentei proceduri sunt aplicabile prevederile art.278^1 alin.(1) lit.a) si alin (2) din O.U.G. nr.34/2006, in sensul ca se va retine din GP suma de 2.368, 55 lei. Garantia de Participare se va retine/retuna conform prevederilor art. 87 si art. 88 din H.G. nr.925/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, Garantia de Participare se constituie in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana - Formular nr.14.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui dupa caz: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art.90 alin.(1) din H.G. nr.925/06 cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 din H.G. nr.925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita de depunere a ofertelor) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile legii, cel mai tarziu in termen de 7 zile de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentul va fi prezentat de toti asociatii inclusiv tertul sustinator (daca este cazul) - Formular nr. 1;2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi prezentata de toti asociatii. Tertul sustinator, daca este cazul va prezenta documentul respectiv cu referire doar la punctele a, c1 si d - Formular nr. 2;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 5;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006. Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ø Liviu Nicolae DRAGNEA Viceprim-ministru, MinistruØ Shhaideh Sevil Secretar de stat;Ø Matache Iulian-Ghiocel Secretar de stat;Ø Irimia Horia Ion Secretar de statØ Niculescu Marian Secretar General;Ø Dinca Mihaela Secretar General Adjunct;Ø Boldea Cristian Robert Secretar General Adjunct;Ø Rusnac Melania Director general, Directia generala management financiar resurse umane si achizitiiØ Vasile Ionela Director general, Directia generala avizare, contecios, relatia cu Parlamentul si dialog socialØ Voinea Mihaela Director, Directia Achizitii Publice;Ø Tenea Diana Doina ? Director general Directia Generala Dezvoltare Regionala si Infrastructura;Ø Ionita Mariana, Director Directia Lucrari Publice;Ø Stamatiade Paul Cristian, Director, Directia tehnica;Ø Gherca Teofil Oliver, Director, Directia politic si strategii;Ø Soare Alexandru George, Sef serviciu, Serviciul Dezvoltare Infrastructura, Directia lucrari publice;Ø Dediu Cristina, Sef serviciu, Serviciul politic si strategii de devoltare durabila, Directia politici si strategii;Ø Necsuliu Radu, Sef serviciu, Serviciul analize teritoriale si baze de date, Directia politici si strategii;Ø Ginavar Anca lleana, Sef serviciu, Serviciul amenajarea teritoriu si urbanism, Directia tehnica;Ø Ciolan Simion Aurelia, Sef serviciu, Serviciul reglementari in constructii, Directia tehnica;Ø Constantinescu Mihaela Veronica, Sef serviciu, Serviciul constructii si reabilitari, Directia lucrari publice;Ø Oana Sachelari, Sef serviciu, Serviciul Buget, Directia buget, financiar, contabilitate;Ø Zarnoianu Eugenia, sef serviciu, Serviciul financiar contabil, Directia buget, financiar, contabilitate;Ø Mitroi Jana, Director, Directia resurse umane;Ø Dobre Mihai Alexandru, Manager public, Directia resurse umane;Ø Dontu Cristinel Stefan, Sef serviciu, Serviciul resurse umane;Ø Tdor Petre, Sef serviciu, Serviciul Administrativ si Logistica;Ø Chirca Alexandru. Sef birou, Biroul logistica si suport achizitiiØ Nica Valeria Catalin, sef serviciu, Serviciul IT, Directia generala management financiar, resurseumane si achizitii;Ø Vasile Ionela, Director general Directia Generala Avizare, Contencios, Relatia Cu Parlamentul si Dialog Social;Ø Gheorghe Marius, sef serviciu, Serviciul contencios;Ø Balan Catalin, sef serviciu, Serviciul avizare;Ø Ciomag Atanase Dorin, sef serviciu, Serviciul dialog social si relatia cu parlamentul;Ø Cucos Elena Ramona, sef birou, Biroul relatia cu Parlamentul;, - Formular nr. 4;5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 - Formular nr. 3;6) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Diretia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente. Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acesta sunt reale/ actualela data limita de depunere a ofertelor.Acesta se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, a depus acest certificat in copie conform cu originalul, comisia de evaluare poate solicita acestuia prezentarea documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012., Fisa de informatii generale - Autoritatea contractanta solicita ca cifra de afaceri medie globala pentru ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu 400.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestarea in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a unuia sau a mai multor contracte al caror obiect l-au reprezentat serviciile similare, a caror valoare / valoare cumulata sa fie de cel putin 200.000 lei. Fisa de experienta similara va fi completata pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara., Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv, in original). Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor., Lista privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 24.12.2013 13:14