Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea serviciilor de evaluare din punct de vedere tehnic si financiar a cererilor de finantare depuse in cadrul Axei prioritare 5 ? DMI


Detaliu pentru invitatia numarul 348565
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU TURISM
Numar invitatie: 348565/14.06.2013
Denumire contract: Achizitionarea serviciilor de evaluare din punct de vedere tehnic si financiar a cererilor de finantare depuse in cadrul Axei prioritare 5 ? DMI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NATIONALA PENTRU TURISMCod fiscal: 31129693, Adresa: B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, Bucuresti, Telefon: +40 372114095, Fax: +40 372144093
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Autoritatii Natioale pentru Turism, B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 372144011, fax: +40 372144093, persoana de contact: Oana Orosan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Natioale pentru Turism, B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea serviciilor de evaluare din punct de vedere tehnic si financiar a cererilor de finantare depuse in cadrul Axei prioritare 5 ? DMI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de evaluare din punct de vedere tehnic si financiar a cererilor de finantare depuse in cadrul Axei prioritare 5/DMI 5.3 ??Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?? dincadrul Programului Operational regional 2007-2013
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 4310 RON, conf. Art. 2781 alin.(1) lit. b). Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 10.600 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Date pt constituirea garantiei departicipare: Cont RO79TREZ7015005XXX013909 deschis la Trezoreria Sect. 1, CUI 31129693. Echivalenta leu/alta valuta se va face la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui conf.art.90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1((Formularul 1 se va completa si in cazul tertului sustinator)); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2 ((Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta Formularul 2 cu referire doar la lit. a, c1, d)); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt urmatoarele: Razvan Filipescu ? Pre?edinte;Mirela Florenta Matichescu ? Vicepre?edinte;Gabriela Bostanescu ? Director, Direc?ia Gestionare Fonduri Comunitare pentru Turism;Loredana Mateiu ? Coordonator, Compartimentul Juridic;Adina Mincu ? CoordonatorEconomic, Compartimentul Economic, Achizi?ii Publice ?i Servicii Interne;Elena Sebe ? Coordonator Achizi?ii Publice, CompartimentulCompartimentul Economic, Achizi?ii Publice ?i Servicii Interne, Oana Orosan - Consilier ev-ex, Compartimentul Compartimentul Economic, Achizi?ii Publice ?i Servicii Interne. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sareiasa lipsa obligatiilor scadente de plata catre bugetul local valabil in luna anterioara depunerii ofertelor;Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente de plata catre bugetullocal valabil in luna anterioara depunerii ofertelor;Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate deautoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile sicompletarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acesta sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de evaluare tehnica si financiara).Certificatul se va prezenta in original/ copie conform cu originalul/copie legalizata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de minim 1.060.000 lei. Convertirea in LEI si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: -Anul 2010:1 euro = 4, 2099 LEI;
-Anul 2011:1 euro = 4, 2379 LEI;
-Anul 2012:1 euro = 4, 4560 LEI;In cazul in care contractul a fost incheiat si platit in alta moneda decatEURO, echivalentul in euro va fi stabilit utilizand rata medie de schimbeuro/moneda de plata a Bancii centrale a statului in moneda caruia s-aefectuat plata din anul in care contractul a fost finalizat. In aceasta situatie, se va mentiona si rata de schimb respectiva.Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitateaeconomica de mai putin de 3 ani, se va lua in calcul media cifrei de afaceri corespunzatoare perioadei efective de activitate.In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se valua in considerare cifra de afaceri medie a acestuia pe cei 3 ani.In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra deafaceri medie anuala a asocierii respective pentru cei 3 ani de referintamentionati, calculata ca medie aritmetica anuala a cifrelor de afaceri anualeindividuale ale fiecaruia dintre asociati.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decatcea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine insotite de otraducere legalizata a acestora in limba romana., Prezentarea situatiei contabile la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 vizatde organele competente. Referitor la bilantul aferent anului 2012, seaccepta si orice alte documente pe care ofertantul le are la dispozitie insustinerea cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor solicitate ofertantul va prezentacertificate/diplome/documente corespunzatoare care sa confirme experientaprofesionala indicata. Daca aceste documente sunt emise in alta limbadecat romana sau engleza, acestea vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Expertii propusi vor mentiona in CV-uri si referintele de identificare aleproiectelor/contractelor la care au participat, indicand domeniul, titlul, anul, etc., si vor descrie detaliat pozitia detinuta, contributia sa efectiva sirezultatele activitatii desfasurate - completare Formular 8. Operatoruluieconomic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentelor caresa ateste experienta prezentata in CV., Declaratie privind intentia de a subcontracta si a listei asociatilor sisubcontractorilor (daca este cazul).Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare, subcontractantii vor completa declaratia pe proprie raspundere( a se vedea Formular 5)., 1.Expert inginerie ? 6 experti: ?Diploma universitara sau echivalent, in inginerie civila /inginerie inconstructii, avand in vedere specificitatea proiectelor ce vor fi evaluate (conf.celor mentionate in caietul de sarcini)?Experienta profesionala specifica de cel putin 3 ani in proiectare si/sauexecutie de proiecte de constructii civile similare celor solicitate prin Caietulde sarcini;, 2.Expert marketing ? 4 experti: ?Diploma universitara in studiin economice/specializare marketing, avand invedere specificitatea proiectelor ce vor fi evaluate (conf. celor mentionate incaietul de sarcini)?Experienta profesionala specifica de minim 3 ani, in elaborarea de planuride marketing pentru clienti din sectorul public si / sau privat., 3.Expert economist / financiar ? 10 experti: ?Diploma universitara in stiinte economice / management / finante/contabilitate;?Experienta profesionala specifica de cel putin 3 ani, inintocmirea/verificarea de analize financiare, inclusiv analiza cost-beneficiusi/sau elaborarea de planuri de afaceri pentru clienti din sectorulpublic/privat., 4.Expert dezvoltare durabila ? 5 experti: ?Diploma universitara in ingineria mediului si antreprenoriatul dezvoltariidurabile/ stiinte de mediu / ecologie / protectia mediului;?Experienta profesionala specifica de minim 3 ani in analiza impactuluiasupra mediului, a proiectelor de investitii;, 5.Expert servicii sociale / egalitate de sanse ? 5 experti: ?Diploma universitara in stiinte sociale.Experienta profesionala specifica de minim 3 ani in implementarea si/saughestionarea proiectelor si /sau politicilor privind serviciile sociale si/sauegalitatea de sanse si/sau eliminarea discriminarii.;, Pentru situatiile speciale, pentru cazul in care se solicita un expert specializat pe un domeniu relevant pentru proiectul respectiv, prestatorul va prezenta o lista cu maxim 4 experti NON CHEIE (cate 2 experti pentru fiecare domeniu) avand urmatoarea expertiza: 1.Expert it: ?Diploma universitara in domeniul it, avand in vedere specificitateaproiectelor ce vor fi evaluate (conf. celor mentionate in caietul de sarcini)?Experienta profesionala specifica de minim 3 ani, in evaluare de proiectein domeniul it (creare site-uri, aplicatii, proiectare baze de date etc)2.Expert branding/ comunicare, PR si branding: ?Diploma universitara intr-o specializare relevanta (comunicare, publicitate, relatii publice etc.)?Experienta profesionala specifica de minim 3 ani, in domeniul comunicarii /relatiilor publice / serviciilor de branding., Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat in ultimii 3 ani, Prezentarea fiselor de experienta similara pentru contracte de servicii de evaluare tehnica si financiara si a listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani.Cerinta minima: Prezentarea a maxim 3 contracte similare prestate in ultimii3 ani, a caror valoare cumulata sa fie sa fie cel putin egala cu 530.000 lei.Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificate/documente/proceseverbale de receptie/copie a elementelor relevante din contracte/recomandari/ etc, emise sau contrasemnate de beneficiari, caresa confirme ca prestarea serviciilor a fost efectuata in cf. cu clauzelecontractuale, obiectul si valoarea serviciilor prestate, perioada, etc.Ofertantii care prezinta contracte incheiate intr-o alta moneda decat Leul, auobligatia de a efectua conversia din alte monede in Lei, la ratele de schimbmedii anuale stabilite de catre BNR pentru anii luati in calculul experienteisimilare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia contractului
20
Descriere: Componenta tehnica
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a afecta cerintele caietului de sarcini
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer