Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea serviciilor de expertiza tehnica de elaborare si implementare a brand-ului regional al ariei transfrontaliere Romania - Bulgaria pentru asigurarea unei implementari eficiente a activitatilor aferente proiectului ?Strategie comuna de dezvolt


Detaliu pentru invitatia numarul 352957
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 352957/22.08.2013
Denumire contract: Achizitionarea serviciilor de expertiza tehnica de elaborare si implementare a brand-ului regional al ariei transfrontaliere Romania - Bulgaria pentru asigurarea unei implementari eficiente a activitatilor aferente proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila pentru aria transfrontaliera Romania-Bulgaria?, cod MIS 171, finantat din Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111485, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Cristina Chelu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea serviciilor de expertiza tehnica de elaborare si implementare a brand-ului regional al ariei transfrontaliere Romania - Bulgaria pentru asigurarea unei implementari eficiente a activitatilor aferente proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila pentru aria transfrontaliera Romania-Bulgaria?, cod MIS 171, finantat din Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007-2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de expertiza tehnica de elaborare si implementare a brand-ului regional al ariei transfrontaliere Romania - Bulgaria pentru asigurarea unei implementari eficiente a activitatilor aferente proiectului ?Strategie comuna de dezvoltare teritoriala durabila pentru aria transfrontaliera Romania-Bulgaria?, cod MIS 171, finantat din Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007-2013.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 246, 693.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 4.930 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor si se poate constitui prin oricare din formele prevazute la art 86 din HG 925/2006, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se poate constitui si in alta moneda, data la care se va face conversia leu/alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se retine/restituie conform prevederilor art 87, respectiv art 88 din HG 925/2006.In cazul prezentei proceduri sunt aplicabile prevederile art 278indice1 alin 1 lit a si alin 2 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului, conform prevederilor art. 90 alin 1 din HG 925/2006: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;3.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Diretia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente. Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform OrdinuluiANRMAP nr.314/2010. ;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006. Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ?Liviu Nicolae Dragnea, Viceprim-ministru, Ministru?Shhaideh Sevil, Secretar de stat;?Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de stat;?Banu Constantin Marius, Secretar de stat;?Niculescu Marian, Secretar General;?Burduja Claudiu, Secretar General Adjunct;?Boldea Cristian Robert, Secretar General Adjunct;?Rusnac Melania, Director, Directia Buget, Financiar Contabilitate;?Vasile Ionela, Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;?Coman Laura, Sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice;?Tenea Diana Voinea, Director General, Directia Generala Dezvoltare Regionala?Ginavar Anca Ileana, Director, Directia Amenajare Teritoriu si Urbanism?Baileteanu Liviu Tudor, sef Serviciu, Serviciul planificare integrata, reglementare si politici de locuire, Directia Amenajare Teritoriu si Urbanism;?Dediu Cristina, ?ef Serviciu, Serviciul coeziune teritorila ?i dezvoltare regionala, Direc?ia politici ?i strategii regionale;?Topoleanu Florentina, ?ef serviciu, Serviciul coordonare afaceri europene ?i rela?ii interna?ionale6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Declaratie privind media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, respectiv 2010, 2011, 2012.Cerinta minima: media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 490.000 lei. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic*.Cerinta minima: Operatorii vor face dovada, prin prezentarea de orice documente/certificari, ca au prestat in ultimii 3 ani printr-un contract sau maxim 3 contracte, servicii similare obiectului prezentei proceduri, a caror valoare cumulata sa fie de minim 246.600 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR., b Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., c)Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. a)Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Cerinta minima: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Ceritifcatul/documentul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2013 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer