Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea serviciilor de intretinere si reparatii postgarantie pentru echipamentele IT din dotarea AM POR


Detaliu pentru invitatia numarul 346433
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 346433/09.05.2013
Denumire contract: Achizitionarea serviciilor de intretinere si reparatii postgarantie pentru echipamentele IT din dotarea AM POR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0372111409, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 0372111432, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Anca Udristeoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul MDRAP din str. Apolodor 17 latura Nord, sector 5, Bucuresti - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea serviciilor de intretinere si reparatii postgarantie pentru echipamentele IT din dotarea AM POR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 30
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de intretinere, service si reparatii postgarantie pentru echipamentele IT din dotarea AM POR.
II.1.6) CPV: 50324200-4 - Servicii de intretinere preventiva (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 325.81 - 313, 548.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86 si 87, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia de participare va fi de 6270, 97 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita a depunerii ofertelor. Data la care se face echivalenta leu/euro: la cursul afisat de BNR cu 5 zile inainte de depunerea ofertei.Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 3135, 48 lei, conform art 278ยน alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, virament bancar si retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 (Formularul 1 se va completa si in cazul tertului sustinator);b)Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(Tertul sustinator va prezenta Formularul 1A cu referire doar la lit. a, c1, d);c)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 1B;d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006 (Formular 1C). Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Sevil Shhaideh, secretar de stat; Matache Iulian-Ghiocel, secretar de stat; Marian Niculescu, secretar general; Burduja Claudiu, secretar general adjunct; Surdeanu Catalin Virgiliu, director, Directia AM POR; Paul Cristian Stamatiade, Director general, Directia Generala Tehnica, Standarde si Reglementari; Jana Mitroi, Director general, Directia Generala Resurse Umane, IT, Administrativ; Friptu Gabriel Laurentiu, director general, Directia Generala Programe Europene; Coporan Iuliana-Camelia, director general adjunct, Directia Generala Programe Europene; Surcel Cornelia Doina, director general adjunct, Directia Generala Programe Europene; Hertzog Iulia Stela, Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana; Anca Ileana Ginavar, director, Directia Politici si Strategii Regionale; Alina Ioana Dinca, sef serviciu, Directia Buget, Finante, Contabilitate Publica; Vasile Ionela, sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative; Laura Coman, sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice; Caprian Laurentiu, sef serviciu, Serviciul Contractare Axe Prioritare; Clara Paula Stama, Sef serviciu, Serviciul Acte Normative, Standarde de cost. Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.e)Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca nu are datorii scadente; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca nu are datorii scadente.Certificatele se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 2 a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului, cu indicarea cifrei de afaceri medii globale pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de minimum 244.651 RON. Prezentarea de copii dupa bilanturile contabile/extrase de bilant/raport de audit/ raport al cenzorilor /alte documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei privind nivelul minim solicitat al cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii/subcontractantii, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de realizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: prezentarea a maxim 3 contracte/documente/procese-verbale de receptie prin care sa se confirme prestarea de servicii similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 122.325RONPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer