Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitionarea serviciilor de proiectare- de actualizare proiect ?Dezvoltarea turismului de agrement prin crearea Complexului Wellness Termal "Nymphaea" Oradea?


Detaliu pentru invitatia numarul 340473
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 340473/04.12.2012
Denumire contract: achizitionarea serviciilor de proiectare- de actualizare proiect ?Dezvoltarea turismului de agrement prin crearea Complexului Wellness Termal "Nymphaea" Oradea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +04 259437000, fax: +04 259409406, persoana de contact: biroul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str piata unirii nr 1, oradea etajul 1 sala mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitionarea serviciilor de proiectare- de actualizare proiect ?Dezvoltarea turismului de agrement prin crearea Complexului Wellness Termal "Nymphaea" Oradea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: actualizarea proiectului pentru obiectivul de investitii ?Complexul WELLNESS-TERMAL ?NYMPHAEA?? Proiect Tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini? Proiect faza DTAC de obtinere a avizelor si acordurilor si a Autorizatiei de construire? Documentatie de licitatie si Exemplarul Beneficiarului (cuprinzand partea economica)Amplasamentul: Aleea Strandului nr. 1, Oradea, jud. BihorTitularul investitiei: Municipiul OradeaBeneficiarul investitiei: Municipiul Oradea
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 755.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :11.100 leiGarantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata insotit de un extras de cont, in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantiid) achitarea sumei la casieria Primariei Oradea-nu- Perioada de valabilitate a garantiei- 100 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul respingerii unor contestatii ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit b din OUG 34/2006- 4340, 20 leiPentru ca o asociere sa se poata prevala de prevederile art.16 din Legea 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, care stabileste dreptulintreprinderilor mici si mijlocii de a beneficia de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si pentrugarantiile (de participare si de buna executie) cerute in cadrul procedurilor de achizitii publice, fiecare membru al asocierii va face dovada incadrarii in categoria IMM prin prezentarea documentelor stabilite de Legea346/2004 .
Garantie de buna executie
17. Garantia de buna executie: Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.Persoanele (numele acestora si funtia) ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali) sunt urmatoarele: Mircea, Malan, Marge Adina, eugenia Borbei, eduard Florea, Manuela Maghiar, cristian delcea, Ovidiu Muresan, Dumitru Sim, Maghiar Ioan, Iuliana Kocsis, Claudia Ciarnau, Adriana Mihelea, Nadia HasConsilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu DanielPrezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) inluna anterioara termenului limita de depunere a oferteiAplicabilitatea in cadrul procedurii (1): ? In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.? In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Pentru persoane juridice straine: se vor prezenta toate documentele mentionate mai sus. Limba de redactare a ofertei va fi - limba romana. Orice document intr-o limba straina va fi tradus iar traducerea va fi efectuata de un traducator autorizat. Documentele emise de institutii/organisme oficiale din tara in care ofertantii straini sunt rezidenti vor fi prezentate si in limba in care au fost emise, dar, insotite de o traducere autorizata in limba romana in conditiile mentionate mai sus. In cazul in care documentele prezentate in alta limba nu sunt insotite de traducerea autorizata in limba romana, oferta in cauza va fi respinsa ca inacceptabila.Se vor lua in considerare mentiunile de la nota de mai jos: Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata-certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei? la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicForma de prezentare- certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii (2): ? In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac biectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in bza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizatPentru persoanele juridice straine: Se solicita ca cerinta minima obligatorie, prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.Se vor prezenta toate documentele mentionate mai sus sau echivalente. Limba de redactare a ofertei va fi - limba romana. Orice document intr-o limba straina va fi tradus iar traducerea va fi efectuata de un traducator autorizat. Documentele emise de institutii/organisme oficiale din tara in care ofertantii straini sunt rezidenti vor fi prezentate si in limba in care au fost emise, dar, insotite de o traducere autorizata in limba romana in conditiile mentionate mai sus. In cazul in care documentele prezentate in alta limba nu sunt insotite de traducerea autorizata in limba romana, oferta in cauza va fi respinsa ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii generale constand in- datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani., Cerinta minima impusa pentru cifrei de afaceri globala medie anuala realizata in ultimii 3 ani, este ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu1.111.511, 2lei fara tva la cursul comunicat de BNR la data de 24.08.2012 1 euro= 4.4819 lei.An Curs de schimb RON/EUR-BCE2009 4, 23992010 4, 21222011 4, 2391, asigurarea riscului profesional aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit-declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi desemnat castigator, la data semnarii contractului va prezenta o polita de asigurare a riscului profesional aferent contractului. Limita de despagubirepentru contractul care va fi incheiat se va stabili in conformitate cu regulile stabilite delegislatia in vigoare care reglementeaza domeniul asigurarilor.Polita de asigurare se va incheia pe o durata egala cu cea de pana la data receptiei finale a lucrarilor executate in baza proiectului si se va intinde si asupra subcontractantilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: dovada in ultimii 3 ani a executat contracte similare dupa cum urmeaza: - minim 1 contract- maxim 3 contracte de servicii de o natura similara cu cele care fac obiectul achizitiei. Prin servicii de natura similara, autoritatea contractanta intelege prezentarea de contracte care sa ateste prestarea de servicii de proiectare pentru bai de agrement.Cele minim 1 maxim 3 contracte trebuie sa aiba cumulat o valoare fara tva mai mare sau egala cu555.755, 6lei.An Curs de schimb RON/EUR-BCE2009 4, 23992010 4, 21222011 4, 2391documente relevante care certifica buna executie (contracte/ procese verbale de receptie, /recomandari) care sa contina informatii cu privire la valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii serviciilor;Persoanele juridice straine vor prezenta toate documentele solicitate sau echivalent.Documentele vor fi prezentate si in limba in care au fost emise, dar, insotite de o traducere autori, Asigurarea personalului strict necesar pentru realizarea obiectului achizitiei : ? A)proiectanti cu experienta in domeniile: 1.arhitectura2.structura, rezistenta3.instalatii4.instalatii electrice5.instalatii piscine6.peisagisticaNivel specific minim necesar: ? Se va prezenta minim cate o persoana pentru fiecare din domeniile mentionate mai sus.? Fiecare persoana nominalizata va trebui sa aiba o experienta generala in doemniul de proiectare de minim 5 ani. Experienta va fi dovedita prin CV.? Prin CV se va face dovada participariipersonalului responsabil, in calitate de proiectant (arhitectura/ structura, rezistenta / instalatii / instalatii electrice / instalatii piscine-inginerie hidraulica / peisagistica) in cel putin un proiect similar. Prin sintagma ?proiect similar? autoritatea contractanta intelege un contract avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare a unui complex de bai de agrement.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Componenta financiara.pretul cel mai mic-45 puncte; alt pret- conform formulei din caietul de sarcini
Termenul de prestare a serviciilor
15
Descriere: termenul cel mai mic-15 puncte; alte termen -conform formulei din caietul de sarcini; termenul de 90 zile = zero puncte
Nivelul calitativ al serviciilor prestate
40
Descriere: contine 1 subfactor- conform mentiunilor dincaietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata pe seap atasata prezentei la sectiunea "documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer