Achizitie publica - Achizitionarea serviciilor de telefonie mobila pentru Autoritatea de Management POR
Detaliu pentru invitatia numarul 345176
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345176/11.04.2013
Denumire contract: Achizitionarea serviciilor de telefonie mobila pentru Autoritatea de Management POR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0372111409, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 0372111432, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Remus URETEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul M.D.R.A.P. Strada Apolodor nr. 17 sector 5Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea serviciilor de telefonie mobila pentru Autoritatea de Management POR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 33
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de telefonie mobila pentru Autoritatea de Management POR
II.1.6) CPV: 64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 806.45 - 306, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86 si 87, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 3.064, 5 lei, conform art 278¹ alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006. Garantia de participare va fi de 6.129 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita a depunerii ofertelor.Data la care se face echivalenta leu/euro pentru operatorii economicii care constituie garantia de participare in euro este data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, virament bancar si retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular1;2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 1A;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 1B;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 Formular 1CØ Shhaideh Sevil Secretar de stat;Ø Matache Iulian-Ghiocel Secretar de stat;Ø Niculescu Marian Secretar General;Ø Burduja Claudiu Secretar General Adjunct;Ø Rusnac Melania Director, Directia Buget, Financiar, Contabilitate;Ø Vasile Ionela Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;Ø Coman Laura Sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice;Ø Friptu Gabriel Laurentiu Director general, Directia Generala Programe Europene;Ø Coporan Iuliana - Camelia Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;Ø Surcel Cornelia Doina Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;Ø Surdeanu Catalin Virgiliu Director, Directia AM POR;Ø Idu Pompilia sef birou, Biroul evaluare program;Ø Caprian Laurentiu sef serviciu, Serviciul contractare axe prioritare;Ø Tigau Bogdan sef serviciu, Serviciul asistenta tehnica ?i relatia cu organismele intermediare;Ø Radu Luiza Nicoleta sef serviciu, Serviciul planificare;Ø Hertzog Iulia Stela Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana ;Ø Glavan Ioana Cristina sef serviciu, Serviciul AM RO-BG;Ø Cristea Oana Veronica sef serviciu, Serviciul AM RO-SE;Ø Popescu Daniela Antoaneta sef serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD;Ø Dobrota Carmen Elena Director, Directia pentru dezvoltarea capacitatii administrative;Ø Vladoi Janina Mirela sef birou, Biroul verificare la fata locului;Ø Baly Roxana Elena sef serviciu, Serviciul management financiar;Ø Zezeanu Luminita Director, Directia autorizare programe;Ø Voicu Gina Adela sef serviciu, Serviciul autorizare programul operational regional;Ø Lupu Oana Monica sef serviciu, Serviciul verificare achizitii publice si conflict de interese POR;Ø Muresan Irina Oana sef serviciu, Serviciul autorizare programe de cooperare teritoriala europeana;Ø Costea Corina Director, Directia plati ?i contabilitate;Ø Voicu Daniel sef serviciu, Serviciul plati programe;Ø Epure Iuliana sef serviciu, Serviciul contabilitate programe;Ø Chiriacescu Cristina sef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational;Ø Paraschivescu Nicoleta ?ef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe;Ø Stoica Roxana sef serviciu, Serviciul Urmarire si Recuperare Creante Nereguli ;Ø Tudorache Diana Gabriela Director, Directia control prim nivel;Ø Muceanu Theodora sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli FEDR si IPA;Ø Enache Marieta sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli ENPI;Ø Baicoianu Lucia Ioana Director, Directia monitorizare;Ø Nicolaescu Daniel Valentin sef serviciu, Serviciul monitorizare POR;Ø Calotita Gina Alexandra sef serviciu, Serviciul monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana;Ø Vasiliu Marius Mihai sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? POR;Ø Radutiu Mihai sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli - Programe Cooperare Teritoriala Europeana si Programe PHARE;Ø Armatelu Bogdan sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? PODCA;Ø Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene;Ghergut Mihaela Tamara sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europene5. Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006Se vor prezenta: - Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele -original sau copie conform cu originalul;6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in conformitate cu art. 44 si 45 din OUG nr. 34/2006 Formular 2; Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe vor prezenta certificate conform art. 183 din OUG 34/ 2006- in original sau copie conform cu originalul.Informatiile cuprinse in Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Viteza medie outdoor
25
Descriere: Viteza medie outdoor date mobile calculata ca medie aritmetica a vitezelor maxime de transfer de date mobile din fiecare localitate, la nivel national, unde ofertantul asigura servicii de tip 3G (lista se poate prezenta ?i pe suport electronic CD/ DVD ce va fi introdus in plic impreuna cu oferta financiara) Precizam ca acest factor va fi punctat suplimentar fata de cerintele minime ale caietului de sarcini, in sensul in care ofertele care prezinta viteza medie outdoor sub 3, 6 MBPS vor fi declarate neconforme, punctandu-se doar acele oferte care prezinta viteza medie outdoor peste 3, 6 MBPS.
salvarea si restaurarea automata a contactelor
5
Descriere: Posibilitatea salvarii si restaurarii automate contactelor din /in agenda SIM pe un server securizat, in orice locatie in care exista acoperire cu semnal radio a operatorului sau a partenerilor acestuia in cazul roaming-ului, fara a necesita conectarea telefonului sau a cartelei SIM la alte echipamente, calculatoare sau echivalent. Serviciul va fi activ pe toata durata contractului pentru intreaga flota si trebuie sa fie functionala de pe orice tip de terminal
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 15:36